PATRONİÇEM. 1 BÖLÜM..

12.9K 310 16
                                    

...PATRONİÇEM.........1 ...BÖLÜM...Aksiyon ve dram

Bu gün tarih bir kez daha yazılacaktı ve ben o tarihi yumrukları en yakın oturaklarda oturarak izleyecektim. Dünyaca ünlü Lucki Medwin, yani sevgilim sayılan kaslı adamım şişkin vücuduyla şimşek hızındaki sert yumruklarıyla rakiplerini alt ederken keyifle destek verecektim.

Benim gibi dünyaca ünlü RTH, markasının adını taşıyan Amerika'da, bir sürü otel ve mağazası olan biri Lucki'ye destek verecek Carmine Eldon, olarak gururla arkasında duracaktım. Lucki, iyi bir adamdı oldukça kibar ve asil biriydi. Bana her zaman centilmenliğini konuşturmuş olmasına rağmen rakiplerine en şiddetlisini sunar kafa, göz dalardı. Sevgiliydik fakat onunla en yakın temasa bile girmekten kaçınıyordum. Benim için onun kalbi yerine kasları öncelikti. Baklava gibi ortaya çıkmış şekiller bana Türkish, tatlısını hatırlatıyordu.

Gözleri büyüleyecek kadar güzel bakmıyordu ve gülüşü hiç çekici değildi. Boy pos endam yerindeydi fakat sırf yanımda taş gibi Herkül, duruşuna hastaydım. Adıma yakışan yanımda taşıdığım, chinchilla cinsi köpeğim gibiydi. Biz sevgili olduğumuz müddetçe hiç öpüşmemiştik ve ben beni öpmesine asla izin vermemiştim.

Ne o yapış yapış olmaya ne gerek var değil mi? Saatlerce sevgi sözcükleri söylemek illa şart mıydı? Mesela romantik mum ışığında yenen akşam yemekleri bana göre hiç değildi. Ne malum karanlıkta çatalı çorbaya, kaşığı kızartılmış balığa götürüp sonra büyük bir rezilliğin maskarası olup çıkmayacağın? Birde milyonlara para dökülüp alınan kuruyup çöpe giden güllere ne demeli! Boş yere solup giderler ömürleri çöpte boylanır. Ben doğayı seven bir kızım, önce doğa ondan sonra aşk derim.

Birde boş boş alınan ayıcıkları ve anlamsız hediyeleri unutmamak lazım! O parayı ona vereceğine bana getirsin. Ben kendime güzelim, canım tek var olan yegane aşkım Miu miu marka ayakkabılarıma yatırırdım.

Sabaha kadar duygusal şarkılar eşliğinde dans etmeler, anlamsız hareketler dön dön insanın kolu bacağı ağrır ya. Birbirimize tutulacağız derken, insanın eli ayağı tutulur varis olur çıkar aman tanrım sağlığa zarar.

Birde gece boyunca saf saf bakanlara ne demeli? Ben öyle birine biraz baksam bir müddet sonra karşımdakini çift görmeye şaşı olmaya başlarım. Neyse benim romantik anlayışım sıfır. O yüzden evleneceğim adamın vücudunda kası, başında saçı, upuzun boyu ve göğsünde yatıracak kadar şefkati olsun diyenlerdenim.

*

Carmine Eldon, Amerika'n boks stadyumlarının birinde, ikinci Dünya şampiyonu olan Lucki Medwin'e destek vermek için gelmiş ve ön koltuklardan birini ayarlatmıştı. Dünya birinci şampiyonluğunun adı 2013 'ün en popüler ismi, atacağı müthiş yumruklarla ve sert hamlelerle kendini ispatlayacaktı. Dünyanın her kesiminden gelen insanlar, tüm tribünü doldurmuş ağızlarında sloganlar, ellerinde tuttukları pankartlarla destek veriyordu. Bazı kesim Lucki'yi tutarken, salonun büyük bölümü Alonzo Hadwin.'' diye bağırıyordu.

Carmine, eline aldığı gazozlu içeceği hüpletiyor bir taraftan da meydandaki kaslı adamlara gözleri pörtleyerek bakıyordu. Yeşil gözleri hem gördüğü baklavalarla bayram ediyor hem de o sert bakışlı mizaçlardan ödü kopuyordu. Birinin eline geçse kızın kırılmamış ne kolu ne bacağı kalır meydandan tıpkı bir ölü gibi çıkardı. İlk defa böyle vahşice yapılacak sporu izlemeye geldiği için çok heyecanlı deyim yerindeyse kalbi üç buçuk atıyordu.

Ağız kırmalar kafa göz patlatmaların olduğu tek spor türü olan boks maçında ortada duran hakem, çarpışan ikiliyi bölmeye çalıştığını anı seyrediyordu. Tüm halk Alonzo, diye bağırarak göz odağı olup rakibe destek verirken genç kızda gözlerini çarpışanlardan alamıyordu.

PATRONİÇEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin