Mikey*
Camdan dışarı bakmış etrafı izliyordum. Aşırı derecede sıkılmıştım. Lise sona gelmiştik. Ben 18 yaşında idim. Çünkü adam dövdüğüm için sınıfta kaldım. Evet adam dövdüğüm için.
"Oi mikey! Kalk da kantine gidelim!"
Kenchin in bana seslenmesi ile gülümsedim ve sıramdan kalktım. Ellerimi kafamın arkasında birleştirdim ve sınıftan o şekilde çıktım.
"Ken- chin canım çok sıkılıyor!"
"Ne yapayım mikey camdan mi sarkıtayım seni?"
Ken- chin in sözlerini gözlerimi devirdim ne kadarda terbiyesizce.
"Baji yi gördünmü ken- chin?
"En son F sınıfındaki bir çocuk ile flörtleşiyordu."E tabi bu baji den beklenilmeyecek bir hareket idi. Flörtleşmesi değil o çiçekle bile flörtleşebiliyor. Geçen gün bir güle. 'sen ne kadarda güzelsin insan birini mutlu etmek istediğinde karşı tarafa gül verir. Sen bana gelirsen ben her zaman mutlu olurum' demişti yani.
Benim şaşırdığını şu F sınıfındaki kişi ile flörtleşmesi o kişiyi tanıyordum. Chifuyu idi sanarım adım. 1 haftadan fazla flörtleşmezdi baji. Garip!
Ken- chin e döndüm ve konuştum.
"Ken- chin doroyaki alalım!"
"Peki kantinden alalım"
Sırıttım ve yürümeye devam ettik. Kantine geldiğimizde bütün gözler bize bakıyordu. Kantin sırasına girmedik bile herkes önümüz açtı. Sırıttım ve kantinde çalışan adama doroyaki istediğimi söyledim.
Oda bana verdi. Ken- chin de kendine gazoz aldı. Her zaman oturduğumuz sırada başka birisi oturuyordu. Onların yanına bir adım attım ve hepsi masadan kalktı. A a çok garip(!)
Ken- chin ile masaya oturduk ben doroyaki mi yerken o ise gazoz unu içiyordu.Önceki gün sevgili olduğum kız yanıma gelmişti.
K: Manjirou~ Seni özledim~
Diyip kucağıma oturdu. Bu kızın adı neydi amk?
Ken- chin ise bıkmış bir şekilde gözlerini devirdi.
Bu kız hangi si idi. Yumi yok o siyah saçlı, Kiyaka yok o değil. He şimdi buldum! Mia olması gerek.
Mia kucağıma oturmuş kalçalarını penisime sürütüyordu.
İlk başta beni heycanlandırmıştı bu kız.
Nasıl olsa Barbie gibi sapsarı uzun saçları mavi gözleri ve giyinimi beni ilk başta heycanlandırmıştı. Ama şuan olaya bakıyorum ki... Geçici bir hevesmiş.
Kızı kucağından yavaş bir şekilde ittim ve konuştum.
Mikey: Artık sevgili yada onun gibi bir şey değiliz.
Kız bana şok olmuş bir ifade ile bakarken ben kantinden çıktım ve okulun arkasına gittim.
Bir çocuk bana seslendiğini duydum.
?: Oi sano manjirou namı değer o ünlü mikey sensin değil mi!
Mikey: Benim şimdi bu bilgiyi götüne sokmayacağına göre ne yapıcan?
Çocuk sırıttı ve konuştu.
?: Benimle dövüş ne kadar güçlü olduğunu görelim.
Parmaklarımı kıtlattım ve çocuğa bir adımı attım.
..
.
Şimdi ne mi olmuştu? O pislik velet beni hocaya şikayet etmişti çünkü fena dayak yemişti.
Hoca başımda söyleniyordu. Ve tabiki de cezaya kalmıştım.
Lanet olasıca sınıfı temizliyordum ki. Kapının sert bir şekilde açılması ile oraya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)