15. Bölüm

1.9K 95 32
                                    

Yazar*

Takemichi göz yaşları içinde çukur kazıyordu. Gözünden düşen yaşları siliyordu ama her seferinde yenisi ekleniyordu.

Takemichi en sonunda derin bir çukur kazdı.

Annesinin yanına eğildi ve göz yaşları içinde konuştu.

Takemichi: Özür dilerim anne... Belki iyi bir abi olabilirim ama iyi bir evlat olamadığım için özür dilerim!

Diyip annesini çukur attı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.

Takemichi: Özür dilerim anne!

Diyip toprağı üstüne attı her seferinde ağlıyordu yağmur yağmaya başlamıştı bile.

Takemichi: Gökyüzü de benimle birlikte ağlıyor.
.
.
.
.
Takemichi nin hayatı anlayacağınız üzere hiç iyi gitmiyordu. Her gün ölmeyi diliyordu kardeşleri için de intihar etmiyordu.

Flacback end*

Takemichi aklına gelen anılar ile sinirle soludu.

Takemichi: Eğer o piç tsuka ya bir şey yaparsa onu gebertirim! Tsuka yi bulacağım!

Takemichi evden çıktı arkasında mikey ta vardı.

Mikey: Onu beraber bulucaz merak etme sevgilim.

Mikey takemichi nin elini tuttu. Takemichi biraz da olsa rahatlamıştı.

Takemichi: Yanımda olduğun için teşekkür ederim manjirou.

Mikey: Sevgilinim tabiki de yanına olacağım!

Diyip gülümsedi. Takemichi de mikey a gülümsedi.

Takemichi ile mikey tokyo nun altına üstüne getirmişti ama tsukamichi yi bir türlü bulamamıştı. Takemichi çok endişeli idi. Mikey en sonunda takemichi yi zor bir şekilde ikna etti ve onu dinlenmesi için evine getirdi.
.
.
.
.
.

İki üç saat sonra takemichi nin telefonu çalmıştı.

Takemichi telefonu açtı ve kulağına götürdü.

Alo?

Takemichi!

Tsuka! Sen misin!?

Evet benim take bana yardım
Etmen gerek!

Sen nerdesin tsuka!?

Kou piçi beni buldu şuan
Nerde olduğumu bilmiyorum

Konum at! Ben seni
Bulurum!

Tamam bekle atıyorum!

"📍"

Takemichi kimseye haber vermeden evden çıktı. Bir taksiye bindi ve ona gidecekleri yeri tarif etti. Taksici başını sallayıp oraya doğru arabayı sürmeye başladı.

Takemichi yarım saat sonra bir depo gibi bir yere gelmişti. Takemichi tam içeri girecek iken mikey onu aradı.

Takemichi telefona uzun süre baktı ve açmamaya karar verdi.

Mikey

Takemichy telefonlarımı
Niye açmıyorsun
Takemichy görüyorsun✔️✔️
Takemichy görüldü atıp durma
Endişeleniyorum cevap ver✔️✔️
LANET OLSUN✔️✔️

Takemichi derin bir nefes aldı "üzgünüm manjirou" dedi ve depo gibi olan yere girdi etraf kapkaranlıktı.
.
.
.
.
.
.

Burda bitiriyorum

"Sadece sex partnerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin