Yazar*
Mikey bir bandaj ile takemichi nin gözlerini bağladı. Takemichi şuan çok fazla tırsıyordu.
Mikey takemichi nin bir yandan dudaklarını öperken diğer yandan da takemichi ve kendi tişört ünü çıkarmıştı.
Mikey takemichi nin gögüs uçlarını sıkıp çekmeye başladı.
Takemichi: Ah!
Mikey sırıttı ve takemichi nin göğüs uçlarını öptü, yaladı, emdi ve sert bir şekilde ısırmaya başladı.
Takemichi her seferinde inliyordum mikey takemichi nin boynuna izler bırakmaya başladı. Emdi ve kanatacak kadar ısırdı.
Bir yandan da mikey elini takemichi nin pontolunun daki üyesine sürtüyordu. Bu takemichi yi delirtecek idi.
Mikey: Takemichy~ eğer istiyorsan söylemen gerek~
Diyip bandaj biraz kaldırdı mikey. Mikey takemichi nin kısık ve yaşlı gözleri onu yutkundurdu.
Takemichi: S- seni içimde istiyorum manjirou~
Mikey takemichi nin pantolonunu ve kendi pantolonunu çıkarıp fırlattı. Mikey sert bir şekilde takemichi yi hazırlamadan penisini takemichi nin içine soktu.
Takemichi: AHHH! M- MİKEY YA- YAVAŞLA!
Mikey takemichi nin dudaklarına bir öpücük kondurdu.
Mikey: Kusura bakma bebeğim seni öyle görünce penisim patlayacak gibi oldu~
Takemichi: M- mikey. Kelepçeleri aç! Sa- sana dokunmak is- istiyorum.
Mikey takemichi nin kulağına eğilip fısıldadı.
Mikey: Ama eğer o kelepçeleri açarsam şuankinden daha fazla hızlı beceririm seni. Bence bir düşün?
Takemichi mikey dudaklarını öptü.
Takemichi: Sana dokunmak istiyorum.
Mikey sert bir şekilde yutkundu ve takemichi nin ellerini açıp sırıtmaya devam etti.
Mikey: Sert olacağım~
Mikey takemichi nin içinde gelgit yapmaya başladı. Takemichi ise mikey ın sırtını çiziyordu.
Mikey çok daha fazla hızlandı. Mikey çok sert bir şekilde git gel yaptığı için takemichi acıdan ve şoktan mikey sırtını bile çizemiyordu.
Takemichi: MİKE~ AH~ YAVA~
Takemichi konuşmaya fırsat bile bulamıyordu mikey her seferinde daha da hızlanıyordu.
Mikey takemichi en sonunda boşalmıştı. Mikey de en sonunda boşaldı.
Ama mikey ın penisi takemichi nin içinde daha fazla büyüdü.
Takemichi: HASSİKTİR NE!? BU ŞEY NİUE BÜYÜYOR!
Mikey sert bir şekilde git gel yapmaya devam etti.
Takemichi: AH~
Mikey takemichi nin kulağına eğildi.
Mikey: İsmimle inle bebeğim~
Takemichi hem acından hem zevkten gözleri hem dolmuştu geriye gitmişti. Takemichi nin gözleri biraz daha geriye gitse gözleri bembeyaz olucaktı.
Takemichi: Ma- ah~ manjirou~ AH~
Mikey takemichi nin içine boşalmıştı yine. Mikey takemichi nin içinden çıktı ve takemichi nin yanına uzandı.
Takemichi nefes nefese idi. Mikey takemichi yi inceledi belinde karnında göğüs uçlarında boynundan omzuna kadar morarık ve ısırık izleri vardı. Kollarında da aynı.
Takemichi hızlı bir şekilde mikey ın onu kelepçelediği kelepçeyi mikey ın elline taktı. Ve mikey ın karnına oturdu. Mikey ona şaşkın gözler ile bakıyordu.
Mikey: Roller mi değişti amk?
Takemichi: Hayır o senin hoşuna giderdi biraz daha kızmanı sağlayacak bir şey yapacağım manjirou~
Takemichi kalçasını mikey ın penisine sürttü. Mikey ilk başta inledi.
Takemichi: Onu ben içime sokucam sende dokunamadan sex yapmak ne demek öğren.
Mikey yutkundu. Bu mikey ı aşırı tahrik etmişti.
.
.
.
.
.
.Uzun bir smut olucak gibi.
Bu arada sadist mikey yazmaya başladım.
Foto muz bu yani aynı bu pozisyon sadece mikey ve takemichi nin anime deki gibi takemichi nin sarı saçlı mikey ın da sarı uzun saçlı hali amk anlayın yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)