12. Bölüm

2.8K 125 69
                                    

Takami*

Offf canım çok sıkılıyor. Umarım tsu nii nin canı sıkılmıyordur en son canı sıkıldığında kafasında bardak kırmıştı.

Sanzu nii bizi yeni bir okula kayıt ettirmişti. Artık rahat idik.

Biraz dışarı çıkmaya karar verdim. Dolabımı açtım ve kendime bir kaç kıyafet çıkardım.

Üstüme bu kıyafetleri giydim çantayı da alıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bu kıyafetleri giydim çantayı da alıp çıktım.

Kulaklığımı çantadan aldım ve telefonuma taktım. Another love şarkısını dinliyordum. (medya)

Bu şarkıyı hep sevmişimdir. Gülümsedim ve yürümeye devam ettim. Yağmur yağmaya başlamıştı. Ama umursamadım. Yürümeye devam ettim sadece.

?: KES SESİNİ APTAL PİÇ!

Bir yerden böyle bir ses gelince şarkıyı durdurdum ve telefonum ile kulaklığımı çantama koydum. Ses ara sokaktan gelmişti hızla sesin geldiği yöne doğru koştum.

Önüme kahverengi, uzun saçlı kahverengi gözleri olan bir kız vardı. 5 tane adam onu sıkıştırmıştı.

Çantamı yere attım ve bağırdım.

Takami: Oİ SİKİK HERİFLER BİRAZDA BENLE UĞRAŞSANIZA!

Bir adam ın üstüne koştum ve yüzüne sert bir tekme attım. Diğer adam beni tutmaya çalışacak ken onun karnına bir tekme attım o başını eğdiğinde yüzüne sert bir yumruk atıp bayılttım.

Diğer adam bana doğru gelecek ken ona doğru koşup yüzüne tekme yi attım yere düştüğünde karnına ayağım ile bastım. Nefes alamadığı için bayıldı piç.

Diğerleri de elindeki sopalar ile koşuyordu.

Yerdeki kız ayağa kalkıp adamın yüzüne tekme attı. Bende o sıra diğer adam ın karnına yumruk attım.
.
.
.
.
.

İki üç dakika sonra kız ile birlikte bütün adamları yere sermiştik. Bana döndü gülümsedi.

?: Fena değilsin.

Takami: Haa? Seni kurtaran bendim!

Dedim ısrarla.

O bana gülümsedi ve üzerindeki montu çıkarıp benim üzerime attı ve kapşonu kafama taktı.

Bu hareketi yanaklarımı kızartmıştı.

Tch! Kendini beğenmiş aptal!

Yağmur yağmaya devam ediyordu. Giderken ıslak hali ile bana dönüp gülümsedi.

?: Ben yuzuha shiba!

Titreyen sesim ile konuştum.

Takami: B- BEN HANAGAKİ TAKAMİ!

Biraz şaşırmıştı neye şaşırdı ki şimdi? Sonra gülümsedi ve önüne dönüp hızla uzaklaştı.
.
.
.
.
.
.

Yazar*

Takemichi: MİKEY DEFOL!

Takemichi ve mikey evde baş başa idi ve mikey seks yapma konusunda ısrar ediyordu. Sıkıntı şu idi. Takemichi hâlâ adam gibi yürüyemiyordu....

Takemichi: LAN GERİZEKALI SİKTİR OL!

Mikey: Çak kabasın takemichy!

Mikey aklına bir den fikir gelmiş gibi gülümsedi ve takemichi yi kucağına oturttu.

Takemichi: Mikey-

Mikey: Merak etme sexs yapmayacağız sadece sana temas etmek istiyorum.

Diyip gülümsedi. Takemichi başı ile onaylayıp kafasını mikey ın omzuna koydu. Mikey ın kokusunu içine çekti.

Mikey takemichi nin burnuna bir öpücük kondurdu. Ve ona sıkıca sarılıp takemichi nin kokusunu içine çekti.

İki Side en sonunda uyuya kalmıştı.

İzana: Hay niye kapıyı açmıyorsun aptal vele-

İzana mikey kucağında uyuyan ve onunla birlikte uyuya kalan mikey ı gördü ve ikisinin yanına gitti.

İzana mikey ve takemichi biraz ittirip koltuğa yatmalarını sağladı. İzana içerden bir örtü getirip ikisinin üstünü örttü ve fısıldadı.

İzana: O gittiğinden beri seni ilk defa böyle görüyorum. Merak etme velet onu kaybetmeyeceksin buna izin vermeyeceğim.

Diyip odayı terk etti izana.
.
.
.
.
.
.

Mitakem_33 ben attım sıra sende

"Sadece sex partnerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin