Yazar*
Takemichi mikey penisini eline kavradı ve onu deliğine sabitleyip penis in yavaşça deliğine sokuyordu. Ve bunu yaparken bir yandan da inliyordu.
Mikey ise altta tepiniyordu şuan takemichi nin ince belinden kavrayıp onu kendine bastırmayı deli gibi istiyordu ama elindeki şeyler buna engel oluyordu.
Mikey: Takemichy aç şu kelepçeyi!
Takemichi sırıttı. Bir yandan da mikey ın penisini kendine sokmaya çalışıyordu. Takemichi inledi ve konuştu.
Takemichi: Ma- Ah~ Manjirou~ şi- şimdi anladın mı dokunamadan sex yapmanın na- Ah~ nasıl bir şey olduğunu~ Hmm~
Takemichi mikey ı kışkırtıyordu. Mikey ın penisi takemichi nin içinde büyüyünce takemichi nin gözleri büyüdü.
Mikey: Takemichi~ eğer şimdi bu kelepçeleri açmaz isen ben bu kelepçeyi kırıp seni bayılana kadar beceririm~
Takemichi yutkundu. Takemichi mikey ın kelepçelerini açtı. Mikey kelepçeden kurtulduğu gibi takemichi nin belinden tutup penisinin hepsini içine soktu.
Takemichi: AHH~
Mikey takemichi nin kulağına eğilip konuştu.
Mikey: Ben sana açarsan ne olucağına söylemedim ki~
(İki türlü de bayılacan sen diyo)Mikey takemichi yi zıplatmaya başladı. Takemichi gözleri geri gidiyordu.
Takemichi: Ah~ ma~ manjirou AH~ ÇOK DERİN!
Mikey takemichi nin dudaklarını öpmeye başladı ve takemichi daha hızlı bir şekilde zıplatmaya başladı.
Mikey takemichi nin içine takemichi de mikey ın karına boşaldı.
Mikey takemichi içinden çıktı mikey takemichi ye baktığında cidden bayılmış olduğunu gördü. Mikey takemichi yi kucağına aldı ve banyoya soktu.
.
.
.
.
.
.Takemichi uyandığında felç olmuş gibiydi hareket edemiyordu. Takemichi bütün gücü ile bağırdı.
Takemichi: SANO MANJİROU BUNUN İNTİKAMINI ALMAZSAM EN ADİ OROSPUYUM LAN BU AĞRI NE AMK DÜŞMANINMIŞIM GİBİ SİKTİN BENİ PEÇ HERİF!
İzana takemichi nun bu lafını duyduğunda deli gibi gülmeye başladı. Emma da kıkırdıyordu. İzana o kadar güldü ki sandalyesinden aşağı düştü ama hala gülüyordu.
İzana: PUAHAHAH! HAHAHAAH Ö- HAHAHAA ÖLÜYOM- HAHAHAHA
Mikey yüzündeki sırıtmaya engel olamadı. Emma nın kıkırdaması kahkahaya dönüştü. İzana ise kendini durduramıyordu.
Emma: Mi- HAAHAHHA- MİKEY GİT SEVGİLİNE BAK HAHAHAHAHAHA!
mikey ayağa kalktı ve odaya gitti takemichi hala olduğu gibi yatıyordu.
Takemichi eline o an aldığı peçete mikey a fırlattı.
Takemichi: LAN SİKİK HERİF DÜŞMANIN DEĞİLİM SEVGİLİNİM LAN! KOLLARIM VE BOYNUM DIŞINDA BEDENİMDE HİÇ BİR YERİMİ HAREKET ETTİREMİYORUM ZATEN ARTIK KOLLARIMA NE YAPTI İSE ONLARDA SIZLIYOR!
Mikey kıkırdadı.
Mikey sevgilisinin yanına oturdu ve konuştu.
Mikey: Bu gün ne yapmak istersen ben yardım ederim sana. Ağrın geçtiğinde bir daha aynısını yaparız.
Takemichi kolunu yağlayıp mikey a nah çekti ama o nun sesi gelmişti.
Takemichi: AH SANA! BOK YAPARIZ.
İzana ve emma nın kahkaha sı içerden daha da yükseldi.
Mikey ta artık kendini tutamıyordu oda gülmeye başlamıştı.
En sonunda mikey takemichi kahvaltı masasına getirmişti.
İzana takemichi ye baktı ve gülmemek için kafasını çevirdi.
Takemichi: Güleceksen gül amk!
İzana yeniden gülmeye başladı.
Takemichi: Kardeşin tam bir piç!
İzana: Evet biliyorum öyle.
Diyip güldü.
Emma ile mikey mutfağa gitmişti.
İzana: İyi becermiş seni.
Takemichi: Düşmanını mı sikiyor sevgilisini mi belli değil amk. Düşmana bile daha yavaş olurdu.
İzana: Abartma-
Takemichi: Boynum ve ellerim hariç bedenimde ki hiç bir yeri hareket ettiremiyorum.
İzana gülmemek için kendini sıkmaya başladı.
İzana: A- anladım PUAHHAHAHA!
Takemichi: GÜLMESENE BE İT HERİF!
İzana en sonunda gülmesini durdurup takemichi ye elini uzattı.
İzana: Kurokowa izana adam gibi tanışalım bu sefer.
Diyi gülümsedi takemichi de onun uzattığı eli tuttu ve gülümsedi.
Takemichi: Hanagki takemichi!
.
.
.
.
.
.
.Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)