4. Bölüm

5.9K 185 254
                                    

Medya daki yaoi çok güzel okuyun derim ama uke ayrı same ayrı salak amk okurken sinirden telefonu yedim

Takemichi*

Takemichi: Olur-

Mikey ın gözleri büyüdü ve dudağıma yapıştı.

HASSİKTİR AZ ÖNCE KABUL ETTİM DİMİ LAN BEN!

Mikey*

Takemichy nin dudaklarını sert bir şekilde öpmeye başladım. Dudakları nın tadı çok güzeldi. Evet dudaklarının tadı vardı. Kiraz ile çilek karışımı gibiydi ve çok güzeldi. Zar zor dudaklarımı onun dudaklarından ayırdım.

Mikey: Benim evime gidelim!

Takemichy nin yanakları kızarmıştı. Motora bindim ve takemichy de arkama bindi. İlk başta benim belime sarılmadı. Biraz hız yaptım ve takemichy en sonunda sarılmıştı.

Sırıttım ve motoru biraz daha hızlandırdım.
.

.

.

Evde kimse yoktu. Emma ken- chin ile birlikte idi. Babam zaten şirkette idi annemde onun yanında idi (zort)

Takemichy eve utangaç adımlar ile girdi. Bu hali çok tatlı idi.

Mikey: Çay içmek ister misin.

Takemichy başını salladı. Mutfağa gittim ve kendime ve takemichy e çay koyduktan sonra salona geçtim. Koltukta oturuyordu.

Ona çay ı uzattım oda ilk başta çayı üfledi ve sonra yavaş yavaş içmeye başladı.

Ben çayımı bitirmiştim. Takemichy de çayını bitirdiğini gördüm.

Takemichy nin üstüne çıktım onu altıma aldım ve sırıttım.

Takemichi: Du- dur bir dakika m- mikey hemen şi- şimdi mi!?

Mikey: Evet şimdi!

Yazar* (smutlar yazarın ağzından olur)⚠️⚠️

Mikey takemichi yi kucağına aldı ve kendi odasına götürüp yatağa yatırdı.

Mikey üstünde ki tişört ü çıkarttı ve yere attı. Kendi üstünü çıkardıktan sonra takemichi nin bol tişört ünü çıkarttı.

Mikey sadece üstü çıplak olan takemichi nin bedenini süzdü. İnce bir beli vardı. Göğüs uçları pembe idi zayıftı.

Mikey takemichi nin göğüs uçları ile oynamaya başladı. Takemichi her seferinde inliyordu

Mikey takemichi nin dudaklarına yapıştı.

Mikey takemichi nin dudaklarını öperken eli ile de takemichi nin göğüs ucunu sert bir şekilde sıktı.

Takemichi acı ile inledi. Mikey takemichi nin ağzını açmasından fırsat bilip dilini takemichi nin ağzına itti. Mikey kendi dilini takemichi nin diline doladı.

Mikey zor da olsa dudaklarını takemichi nin dudaklarından ayırıp takemichi nin göğüs ucunu emmeye başladı. İlk önce emdi sonrada ısırdı.

Takemichi: Ah!

Mikey takemichi nin eşofman ını çıkardı. Sonrada kendi altında ki pantolonunu ve boxer ını çıkardı.

Takemichi yutkundu.

Takemichi: Mikey! O şey bana siksen girmez!

Mikey güldü.

Mikey: Evet sikeceğim ki girecek!

"Sadece sex partnerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin