(Bazı şeyleri değiştirebilirim ben mangaya bağlı olarak gitmiyorum. Ama manga daki karakterler olur mu olur)
Mikey*Adının takemichi olduğunu öğrendiğim çocuğun sınıfını arıyordum bütün sınıflara tekme atarak giriyordum. En sonunda 12/F sınıfına geldim.
Mikey: Hanagaki takemichy bu sınıfta mı lan?
Bir çocuk ayağa kalktı.
?: Sen neyi oluyorsun?
Mikey: Neyi olduğum seni ilgilendirmiyor bu sınıfta demek.
Başka bir öğrenci korkarak konuştu.
?: H- hayır bu sınıfta değil! Unui onun çok yakın bir ar- arkadaşı hangi sınıfta olduğunu biliyordur!
Adının unui olduğunu öğrendiğim çocuğun üzerine yürüdüm ve yakasına yapıştım.
Mikey: Hangi sınıfta!?
Siyah saçlı birisi unui tutam bileğimi tuttu ve konuştu.
?: 12/B sınıfında lütfen şimdi unupi yi bırak!
Çocuğun yakasını bıraktım ve ikisi ile fazla muattap olmadan sınıftan çıktım.
Sınıfın yolunu tuttum B sınıfı çok sakat bir sınıftı(kendimden bilom)
Çoğunlukla sessizdiler öğretmenle onları bu konuda taktir ederdi. Ama diğer sınıflar arasında zorba bir sınıf oldukları söylenirdi.Sınıfın kapısı kapalı idi. Tekme atarak içeri daldım.
Mikey: Kusura bakın ben geldi-
Sınıfta sadece 3 kişi vardı.
Birisi takemichy idi diğeri takemichi nin üstüne çıkmış onu pataklıyordu diğeri ise gülerek video ya çekiyordu. Böyle girmem ile o 3 kişi bana bakmıştı tabi.
Çocuğun üstüne yürüdüm ve çocuğun ağzına sert bir tekme attım.
Çocuk bildiğin uçtu amk. Çocuk yere yapıştı ve bana zar zor bakarak konuştu diğer ise video çekiyordu.
Onun da telefonunu ayağım ile tekme attım ve kırdım.
?: Se- sen burda ne ya- yapıyorsun.
Bunları zar zor söylüyordu çünkü ağzı kan ile doluydu.
Mikey: Çıkın sınıftan yoksa bu sınıftan çıksa çıksa cesediniz çıkar.
Diyip gülümsedim ikiside koşarak sınıftan çıkmıştı.
Takemichy bana şok olmuş bir şekilde bakıyordu.
Bir sıranın üstüne oturdum. Takemichy ayağa kalktı ve gideceği sıra onun kolundan tuttum ve kucağıma oturttum. O buna daha çok şaşırmıştı.
Takemichi: Bak teşekkür ederim tamam mı ama bırak ve gitmeme izin ver!
Yoo vermicem ki buldum seni bir daha siksen bırakmam.
Mikey: Yooo bırakmayacağım.
Takemichy yüzünü bana çevirdi.
Takemichi: Adın herneyse sadece bırak!
Cesaretli konuşuyordu ama titriyordu. Eğer şuan kucağımda olmasa idi inanırdım.
Ona sırıttım ve konuştum.
Mikey: Bunun bir karşılığı olmayacak mı?
Takemichi: N- ne tür bir karşılık istiyorsun?
Mikey: Bilmem~ beni eğlendir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)