Yazar*
Takemichi evden hızlı bir şekilde çıktı ve sanzu nun evine doğru koşmaya başladı.
Takemichi sanzu nun evine geldiğinde sanzu nun nerdeyse çökmüş olduğunu gördü.
Takemichi: Oi! Sanzu ne bok dönüyor!?
Sanzu kafasını kaldırdı ve takemichi ye bakıp konuştu.
Sanzu: Hiç bir yerde tsukamichi yi bulamıyoruz...
Takami: Ba- babam tsuka ya bir şey yapmış olabilir mi...?
Takemichi nin gözleri doldu aklıma o eski anılar geliyordu.
.
.
.
.
.Flacback*
Takemichi 7 yaşında tsukamichi 7 yaşında takami de 5 yaşında idi.
Tsukamichi ve takami ile birlikte oynuyordu takemichi ise gülerek onları izliyordu. Takemichi nin annesi onların yanına gelmişti. Takemichi şaşırdı çünkü annesi genellikle Bodrumda dururdu. Her gün bodrum katına farklı adamlar inerdi.
?: Oğlum sen niye tsuka ve takami ile oynamıyorsun?
Takemichi: Bilmiyorum bir sebebi yok sadece onları oynarken izlemek beni keyiflendiriyor anne.
Takemichi nin annesi, takemichi nin yanağına elini koydu ve orayı okşadı.
?: Harika bir abi olucaksın takemichi.
Takemichi bunu duyduğunda gözleri parladı. "Harika bir abi tsuka ve takami yi mutlu eden harika bir abi olacağım!" Diye geçirdi içinden.
Takemichi annesine içten bir şekilde gülümsedi. Takemichi nin annesi de ona gülümsedi.
Birden sert bir şekilde kapı açıldı. Takami ve tsukamichi titremişti elinde olmadan. Takemichi gelen kişiye baktığında yutkundu. Gelen kişi üvey abileri kou idi.
Kou beyaz saçlı mavi gözlü yapılı birisi idi 15 yaşında idi. Takemichi, tsukamichi ve takami onu hiç bir zaman sevmemişti nedenini şimdi göreceğiz.
Kou: Oi takemichi! Aptal aptal oynamayı bırak! Sizde gidin ve odanızda oynayın salonda oynamayın!
Takemichi nin annesi bayan hanagaki akari ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.
Akari: Kes sesini aptal çocuk! Haddini bil! Seni bu eve biz aldık ne hakla çocuklarıma bağırabilirsin!
Kou sırıttı ve konuştu.
Kou: Akari anne sizin şuan bodrumda olmanız gerekmiyor mu? Babam a söylesem ne der acaba beraber tepkisini görelim mi?
Takemichi titremeye başladı çok korkuyordu babasından ölümüne korkuyordu.
.
.
.
.
.
.Takemichi: BABA LÜTFEN YAPMA!
Kou: KES SESİNİ APTAL VELET VE İZLE!
Takemichi nin babası teoka takemichi nin annesinin üzerine çıkmış onu ölümüne dövüyordu.
Takami ve tsukamichi odasına gitmişti takami kulaklarını kapatmış fısıldıyordu.
Takami: Her şey geçicek her şey geçicek her şey geçicek
Tsukamichi de kulaklarını kapatmıştı. Takemichi onları odaya kilitlemiş ve babasını engellemeye çalışıyordu.
Ama kou takemichi yi tutuyordu. Takemichi nin gözünden yaşlar akıyordu ve babasına yalvarıyordu.
Takemichi: BABA LÜTFEN DUR ANNEMİ ÖLDÜRME YALVARIRIM ÖLDÜRME!
Teoka akari nin üstünden kalktı ve akari nin yüzüne baktı. Her yeri dağılmıştı. Akari son kez oluna baktı ve konuştu.
Akari: Sen iyi bir abisin-
Ve *bam* bir silah sesi duyuldu. Teoka akari yi cebindeki silah ile vurmuştu. Kanlar takemichi nin yüzüne gelmişti her yanını sarıyordu. Kou takemichi nin kollarını bıraktı. Takemichi dizlerinin üstüne çöktü.
Teoka: Git ve anneni bahçeye göm takemichi!
.
.
.
.
.
.
.Burada bitiriyoruuuummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)