3. Bölüm

5.3K 214 396
                                    

Takemichi*

Dur bir dakka az önce o bana ne teklif etmişti.

Sinirle yakasına yapıştım ve onu kendime çektim.

Takemichi: Kimsenin orospusu olmaya niyetli değilim manjirou git ve kendine bir jigola bul!

Onu üstümden itmeye çalıştım. Ama gereğinden fazla güçlü idi olmuyordu.

Mikey, mıdır her ne boksa çocuğun yüzündeki sırıtmayı gördüm.

Mikey: Biliyor musun cidden çok çekicisin!

Takemichi: Lan sapıkmısın nesin! Bak zaten bir matematik ten çekiyorum birde bir sapığı hiç çekemem siktir git!

Mikey bana doğru ağırlığını verdi ve sandalyeyi yere düşürdü.

Takemichi: Hay ben böyle işi-

Gözlerimi açtığımda mikey ın ellerini ellerime kenetlemiş olduğunu ve dudaklarımızın arasında santimler olduğunu farkettim.

Mikey: Notlarını yükseltebilirim, inan bana istediğin kadar para veririm, kim olursa olsun sana sataşan birini mezar a sokabilirim. Sadece kabule et.

Takemichi: Kardeşim hasta mısın sen!? İstemiyorum kimsenin jigolası olmayacağım bana vereceğin parayı git kendine bir jigola tut bak daha az zarar e girersin! Artık üstümden kalk lütfen!

Bu çocuk hâlâ sırıtıyordu.

Mikey: İnan bana seni sikmek çok kolay ama... Senin de istemeni istiyorum (müp cümle👌)

Takemichi: Ya kalkar mısın sende ne meraklıymışsın sikiş sokuş işlerine!

Mikey denen çocuk yavaşça üstümden kalktı.

Mikey: Kendi isteğin ile yanıma geleceksin. İnan bana eğer şimdi fikrini değiştirir isen canın daha az acıyacak.

Takemichi: Yav he he.

Kendi sınıfımdan hızlı adımlar ile çıktım. Bu çocuk ne zaman bizim sınıfa gelse kendi sınıfımdan çıkıyordum.

Chifuyu nun sınıfına gittim. Çok uykum vardı. Öğle tenefüsü 45 dakika olduğu için rahattım. Chifuyu cam san dışarıyı izliyordu.

Gittim ve dizine yattım. Sınıfta bizden başka kimse yoktu. Chifuyu gülümsedi ve ceketini üzerime örtüp saçlarımı okşamaya başladı.
.

.

.

En sonunda uyanmıştım chifuyu telefonuna bakıyordu.

Takemichi' Uyuyalı ne kadar oldu?

Chifuyu: Son dersteyiz.

Yerimden fırladım resmen.

Takemichi: Nasıl son dersteyiz? Hoca falan gelmedi mi?

Chifuyu: Bütün öğretmenler toplantı gibi bir şey yapmışlar yemek yiyeceklermiş.(bizim okulda olmuştu)

Başım ile onayladım. Çantamı almak için sınıfa gitmeliydim.

Takemichi: Fuyu ben sınıfıma gidecem.

Chifuyu: Ben de seninle geleceğim.

Sıradan kalktık chifuyu çantasını aldı ve üst kata çıktık bizim sınıfa girince gördüğüm manzara ile şoka girdim.

Mikey denen o aptal piskopat kızlar hariç diğer herkesin içinden geçmişti.

Chifuyu: Hass-

Mikey: Oi takemichy!

Takemichi: Chifuyu çantayı siktir et gidelim.

Mikey kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çekti.

Chifuyu ise şaşkınlıkla olanları izliyordu.

Mikey: Sen kimsin?

Chifuyu: Se- sen sano manjirou musun?

Mikey başı ile onayladı. Chifuyu bana "gene ne bok yedin" bakışını attı.

Ona masumca bir şey yapmadığıma dahil bir fısıltı çıkardım.

Zil çaldı hayat kurtarıcı sesim.

Elimi mikey tan kurtardım ve çantamı aldım chifuyu nun elinden tutup hızla okuldan çıktık.
.

.

.

Chifuyu yolda bana baya söylenmişti. Tabi ona bir şey yapmadığımı dair yeminler ede ede dilimde tüy bitmişti.

En sonunda o kendi evine gitmişti ben kendi evime gidecek iken. İhtiyar piç gene beni durdurdu.

?: Artık o evde yaşmayacaksın Hanagaki defol!

Takemichi: Ne!? Neden-

?: 1 kira yi aksattın hem bu eve senden daha fazla para veren birisi var şimdi eşyalarını toplayıp defol!

Dişlerimi sıktım buna piç! Şuan dan itibaren eski olan evime gittim ve dolaptaki eşyalarımı toplayıp çantama sıkıştırdım. Fazla bir eşyam yoktu.

Eski evimden çıktım ve sokaklarda yürümeye başladım. Chifuyu nun evine gidemezdim çünkü babası beni hazetmezdi annesi severdi ama babası hazetmezdi.

Koko ve İnui de gidemezdim. Yapacak bir şey yoktu. Bomboş sokaklarda yürüyecektim.

Yolda yürürken aklıma mikey dedikleri geçiyordu. Kabul etsem- asla! Olmaz. Neler düşünüyorum böyle.

Önüme hızlı bir şekilde resmen dirift(👌) atarak mikey geçti ve önümde durdu.

Mikey: Kararın nedir takemichy?

Takemichi: Sen nerden çıktın be!?

Mikey motordan indi ve iki elini de kalçamda birleştirip beni kendine çekti. Onu ittirmeye çalışıyordum ama olmuyor!

Mikey: İstediğin her şeye sahibim takemichy.

Takemichi: Gay değilim!

Mikey: Evet biliyorum bisexsuel sin.

Gözlerim büyüdü nerden biliyordu?

Takemichi: Ne- nerden biliyorsun!?

Mikey gülümsedi. Neye gülüyon?

Mikey: Senin hakkında çok şey araştırdım.

Takemichi: Bırak beni mikey!

Mikey: İstediğin kadar para veririm benim evimde kalabilirsin yada sana vereceğim para ile bir otelde kalabilirsin. Seni herkesten korurum. Sex partneri olduğumuzu kimseye söylemem aramızda kalır sen ister sen birine söyleyebilirsin.

Yutkundum.

Mikey: Cavabın ne takemichy?
.

.

.

.

Yorum yapın amk!

Yorum yapan ve oy atan herkese teşekkür ederim<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum yapan ve oy atan herkese teşekkür ederim<3

&quot;Sadece sex partnerim&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin