16. Bölüm

1.8K 93 79
                                    

Yazar*

Oda o kadar karanlıktı ki takemichi hiç bir şey göremiyordu.

Takemichi kafasına yediği boru darbesi ile yere yığıldı.
.
.
.
.
.
.

Takemichi uyandığında bir sandalyeye bağlı idi. Takemichi kendini kurtarmaya çalıştı ama olmuyordu.

İçeri birisi girince takemichi o kişinin üvey abisi kou olduğunu hemen anladı.

Takemichi: Kou! Ne istiyorsun benden!?

Kou: Hmmmm açıkçası ben değil babam istiyor sabret gelir birazdan!

Diyip alaycı bir şekilde sırıttı kou. Takemichi kendi kendine küfürler ediyordu. Nasıl bu duruma düşmüş olabilirdi ki?

Takemichi: Tsukamichi nerde?

Kou: A birde o vardı dimi? BEYLER GETİRİN TSUKA YI!

Nerdeyse 12 tane adam bir kapıdan çıktı aynı zamanda tsukamichi yi tutuyordular. Tsukamichi yere fırlattılar. Elleri bağlıydı ve fena dayak yemiş gibi gözüküyordu tsukamichi. Burnundan kanlar akıyordu. Kaşı patlamıştı kafasına sert bir şekilde vurulmuş gibi idi kafasından kan akıyordu.

Takemichi yutkundu.

Takemichi: İSTEDİĞİNİZ BEN DEĞİLMİYDİM BIRAKIN ONU!

Tsukamichi: KES SESİNİ TAKEMİCHİ! ANCA BERABER KANCA BERABER ÇIKICAZ BURADAN!

Kou: Ay ne kadarda tatlı! Takemichi baksana ikizin dayak yemiş ve yüzü darmadığın bence ikinizinde aynı olmalı.

Diyip takemichi ye bir yumruk attı kou.

Tsukamichi: KOU YAPMA SİKİK HERİF YAPMA!

Kou tsukamichi dinlemiyordu. Bir tane daha attı ve bir tane daha. Takemichi nin sandalyesi yere düşünce de durmamıştı.

Odayı tsukamichi nin bağırışları. Kou nun kahkahaları ile dolmuştu.
.
.
.
.
.
.

Takemichi fena dövmüştü kou. Kou en sonunda ellerini sildi ve sigarasını çıkarıp çakmak ile yaktı.

Kou: Babam nerde kaldı amk?

?: En son yoldaydı efendim gelir şimdi.

Kou derin bir iç çekti ve sırıtmaya başladı.

Kou: Bu arada takemichi yeni sevgilin şu tokyo ya nam salmış olan sano manjirou değil mi?

Takemichi: Siktir git kou.

Tsukamichi: Bu iplerden bir kurtulayım onu ben sikip senle gidicem!

Dedi tsukamichi. Takemichi nin yüzünde hiç bir duygu ifadesi yok iken. Tsukamichi ise sinirini sesinden bile anlaşılıyordu yüzüne bakmaya bile gerek yoktu. Çünkü yüzünde sinirden damarları belli oluyordu.

Kou: Size de oyuna bile gelemiyor sunuz hee! Çok sıkıcısınız. Oi takemichi! Aklıma bir fikir geldi.

Diyip iğrenç bir şekilde sırıttı kou.

Takemichi: Bak cidden buradan kurtulduktan sonra seni geberteceğim.

Kou: Beni eğlendirmeye ne dersin? Eskisi gibi.

Tsukamichi: SENİ OROSPU ÇOCUĞU TAKEMİCHİ YE DOKUNDUĞUN ANDA SENİ GEBERTİRİM-

?: EFENDİM!

Kou: Ne oldu?

? Adam nefes nefese idi ve nefesi düzenledikten sonra konuşmaya başladı.

?: Efendim babanız gelemeyecek takemichi yi öldürmemizi arzu etti.

Kou: Hee? Off bedeni ile nasıl eğlenicem? Neyse öldürdükten sonra cesedine yaparız bence daha eğlenceli olur.

Diyip silahını çıkardı ve takemichi nin kafasına dayadı.

Tsukamichi: YA- yalvarırım yapma! Kou yapma!

Takemichi: SIK KAFAMA BİTSİN BU İŞ!

Tsukamichi: YAPMA KOU!

Takemichi son kez tsukamichi en güzel gülümsemesini gösterdi.

Tsukamichi nin gözünden yaşlar düşüyordu.

Takemichi: Mikey e onu sevdiğimi söyle-

O anda odayı dolduran bir silah sesi yankılandı.
.
.
.
.
.
.
.

Hehehhehe nasıldı bölüm?

"Sadece sex partnerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin