Yazar*
Sanzu takemichi ile diğerlerini başka bir okula kaydettirmişti. Mikey takemichi ye uzun bir süre ulaşamamıştı. Ve endişeden delirmek üzere idi.
Mikey en sonunda bunu sanzu ya sormak için sanzu nun evine gitmeye karar verir.
.
.
.
.
.Mikey kapıyı açtığında kapıyı takemichi açar.
Takemichi: Mikey- kun?
Mikey*
Takemichy burda... Güvende.
Takemichy e sarıldım onu özlemiştim. Cidden güzel kokuyordu.
Takami: Hey sende kimsin?
Önüme siyah saçlı kısa boylu 15 yaşlarında bir kız geldi. Bu kimdi şimdi?
Takami: Abi bu kim?
Abi? Takemichy nin bir kardeşimi vardı?
Sanzu: Takemichi! O kim!?
Sanzu yanıma geldiğinde sinirden gözüm dönmüştü o nasıl benim olanı alabilir?
Sanzu nun boğazına yapıştım.
Sanzu: M- mikey bı- bırak!
Yazar*
Herkes mikey ı ayırmaya çalısıyordu ama mikey bir türlü sanzu nun boğazını bırakmıyordu. Takemichi mikey a sarıldı ve mikey ın kulağına fısıldadı.
Takemichi: Lütfen bırak sana her şeyi anlatacağım söz!
Mikey sanzu nun boğazını bıraktı sanzu yere düştü. Senju hemen abisinin yanına gitti.
Tsukamichi: TAKEMİCHİ BU PİÇ KİM!?
Takemichi: Lütfen içeri geçelim her şeyi anlatmam gerek mikey a!
Herkes içeri geçti ve takemichi mikey a olanları anlattı. (Ne anlattı acep:)
Mikey duydukları karşısında çok sinirlendi.
Mikey: Takemichy benim evime gelecek.
Sanzu: Ne!?
Takami: Abim burda güvende izin veremem!
Tsukamichi: Takemichi hiç bir yere gitmiyor!
Mikey: 150 kişilik bir çetem var ve deviremeyeceğim kimse yok. Evimde abim olan tenjiku nin lideri izana kurokowa yaşıyor 500 kişilik bir çetenin lideri deviremediği kimse yok? Nasıl güvensiz olur.
Takemichi: Mikey buna gerek yok cidden.
Mikey takemichi nin elini tuttu.
Mikey: Sen benim sevgilimsin seni koruması gereken benim.
Takami: LAN SEN ABİM İN ANLATTIĞI KİŞİMİYDİN!
Sanzu ayağa kalkıp tsukamichi yi tuttu. Tsukamichi aşırı kıskanç birisi idi.
Senju kıkırdadı.
Takemichi: Mikey gelirdim ama kardeşlerim burda.
Mikey: Onlarda gelsin!
Takami: He gelelim de tsu abi seni gece yastık ile boğsun falan ne güzel ya. Michi abi sıkıntı yok biz burda mutluyuz sen git.
Takemichi: Bende burda mutluyum!
Mikey: Takemichy! Seçme sanşın yok sen benimle geliyorsun! O herifin seni bulmasına izin vermeyeceğim onu ben bir zat bulup öldüreceğim
Tsukamichi: ÖLDÜRMEDEN ÖNCE SİKİNİ KES ACI VERİR!
Diğerleri kıkırdadı.
.
.
.
.
.Takemichi ile mikey en sonunda eve gelmişti. İzana mutfaktan seslendi.
İzana: LAN SARI PİÇ SEN Mİ GELDİN!
Mikey: HE BEN GELDİM BEYİNSİZ HERİF!
İzana mutfaktan geldiğinde mikey yanındaki takemichi yi gördü.
İzana: Hey selam sende kimsin?
Mikey: Sevgilim.
İzana: Velet sen bu tipe nasıl baktın? Ben evdeyken bile tipini görünce iğreniyorum hayır için falan mı yaptın yoksa.
Mikey izana ile çocuksu bir kavgaya tutuştu. İzana yı en sonunda birisi aramıştı izana da evden gitmişti.
Takemichi: Mikey bu sevgili oyunu daha ne kadar devam edecek?
Mikey: Ne kadar mı? Sen gerçekten benim sevgilini olana kadar Hanagaki.
Takemichi nin gözleri büyüdü.
Takemichi: N- ne?
Mikey takemichi yi kendine çekti.
Mikey: Benim sadece sex partnerim olmayıp gerçek sevgilim olur musun?
Takemichi bu zamana kadar olan her şeyi düşündü o kesinlikle aşık olmuştu.
Takemichi: Olurum.
Mikey bunu duyduğu gibi takemichi yi duvara yapıştırmış ve onu öpmeye başlamıştı.
Ama bu öpüşme diğerlerinden farklı idi.
Mikey takemichi nin alt dudağını emmeyi bırakıp dilini içeri itti.
Mikey takemichi kucağına aldı takemichi de reflex olarak bacaklarını mikey ın beline doladı.
Mikey odasına gitti ve kapıyı kapatıp kilitledi.
Mikey takemichi den dudaklarını ayırıp konuştu.
Mikey: Oda da ses yalıtımı özelliği var ne kadar inlersen inle sesin dışarıya asla gitmez~
Diyip sırıttı.
Mikey takemichi yi yatağa attı ve çekmecesizde kelepçe çıkarıp onu takemichi nin ellerine taktı.
Takemichi: Mikey-
Mikey: Cezalısın.
Takemichi: Ne neden!?
Mikey: Benden sır sakladığın ve yanıma gelmediğin için cezalısın takemichy~
Diyip sırıttı mikey takemichi yutkundu onun için gece uzun olacaktı. (Belki de gün)
..
.
.
.
Uzun bir smut olabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)