13. Bölüm

2.5K 104 174
                                    

Yazar*

Takemichi uyandığında mikey ın kolları arasında idi. Mikey tan ayrılmaya çalıştı ama mikey çok güçlü idi.

Takemichi içinden: Bir tekme yapıştırıcam duvarla birlesicek.
(👁️👄👁️)

Takemichi en sonunda zar zor mikey tan ayrıldı ve mutfağa gitti. Mutfakta izana nın kahve içtiğini gördü.

Takemichi: Afiet olsun.

İzana: Saol.

Takemichi: Emma- chan uyuyor mu hâlâ?

İzana: Evet hâlâ uyuyor.

Takemichi: İş başa düştü o zaman?

Takemichi emma nın pembe mutfak önlüğünü giydi ve yemek yapmaya başladı.

İzana: Yardım edeyim mi lan?

Takemichi: Zahmet olucak ama.

İzana kıkırdadı ve ayağa kalkıp takemichi nin yanına gitti.

İzana yeşil mutfak önlüğünü giydi ve takemichi nin yanına geldi.

İzana: Hey düşündüğüm kadar aptal değilsin!

Takemichi: Sende düşündüğüm kadar deli değilsin!

İkiside kıkırdadı.

Mikey gözünü avuştura avuştura kalktı gözlerini hâlâ açamıyordu. Mikey takemichi ile izana yı sohbet ederken gördü ve takemichi nin arkasından onun beline sarıldı. Mikey kafasını takemichi nin omzuna koydu.

Takemichi gülümsedi ve yemeği hazırlamaya devam etti.

İzana: Lan velet git elini yüzünü yıka.

Mikey: Sanane bee! Defol sevgilimin yanından sikmiyim!

İzana: Yemedik lan sevgilini! Zaten hanagaki sana bu tiple nasıl baktı hâlâ şaşkınım!

Mikey: Yakında hanagaki sano olacak o zaman nasıl baktığını anlarsın piç!

Takemichi nin yüzü kıpkızardı.

İzana: Yav he he velet bence kararından vazgeç bak-

Mikey izana ya tekme attı. İzana da ona attı ve onu geriye uçurdu.

İzana: SİKTİM SENİ!
.
.
.
.
.
.

Saatlerdir aralıksız dövüşüyorlardı. En sonunda takemichi kahvaltıyı hazırlamıştı. Takemichi dayanamadı ve elime bir tava alıp ilk mikey ın kafasına sonrada izana nın kafasına geçirdi.

İzana: ANANI SİKİYİM! AH!

Mikey: AĞH! ACIDI!

Takemichi: DAHA SERT VURMAMI İSTEMİYORSANIZ ADAM GİBİ SOFRAYA OTURURSUNUZ!

İzana tam bir şey söyleyecek iken takemichi nin öldürücü bakışlarına maruz kaldığı için sustu.

Sofraya geçince artık 3 de rahat rahat sohbet ediyordu. Ki takemichi nin telefonu çaldı.

Alo takami?

A- Alo abi.

Senin sesin neden öyle geliyor ne oluyor orada!

Takemichi masadan hızlı bir şekilde kalktı.

Abi tsuka abi yi sabahtan beri ulaşamıyorum! Sanzu abi çok kötü durumda bayılacak gibi!

"Sadece sex partnerim"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin