Yazar*
Takemichi yumduğu gözleri açtığında kou kanlar içinde yere yığılmıştı. Kou yere düşünce takemichi elinde silah tutan mikey ı görmek en son beklediği şeydi.
Mikey diğer adamların kafasına da hiç acımadan sıkmıştı. Mikey takemichi nin yanına gitti. Mikey takemichi yi çözünce takemichi ye sarıldı.
"Senin için geldim meleğim"
Diyip takemichi nin dudakları ile kendi dudaklarını birleştirdi. Arkadan polis siren sesler ve ambulans siren sesleri duyuluyordu.Mikey acı bir şekilde tebessüm etti. Ve takemichi nin yanağını okşadı.
"Uzun bir süre ilişkimiz uzak mesafe ilişkisi gibi olucak gözüküyor gün ışığım affet. Ama
Hiç pişman değilim senin için
yaptığım bir şeyden asla pişman
olmadım olmayacağım"Takemichi gözünden düşen yaslar yanağından süzülüyordu.
"Neden yaptın manjirou?"
"Senin içinde ışığım"
"Gerekmiyordu kaç manjirou!"
"Ben seninle ilişkimi özgür bir şekilde yaşayacağım seninle kanunen evleneceğim"Manjirou nun yüzünde acı bir gülümseme vardı.
"KIPIRDAMAYIN!"
Diye bağırdı mavi tişört giymiş polis olduğu belli olan adam. Mikey son kez gülümsedi ve ayağa kalktı. Ve oraya doğru yürümeye başladı.
.
.
.
.
.
.
.Takemichi ve bir kaç kişi daha şuan karakolda idi. Tsukamichi ise polis ile bir şey konuşmaya gitmişti. Takemichi kendini suçluyordu. İzana elinden olan su şişesini ona uzattı.
İzana: İç biraz iyi gelir.
Takemichi izana nın elindeki su şişesini titreyen elleri ile aldı. Zar zor kapağını açtı ve içti.
İzana: Sakin ol takemichi. Mikey denen velet e bir bok olmaz olamaz!
Takemichi aklımda bir soru yankılandı babası nerde idi?
İzana ise onun aklındaki sorunun yanıtı kendisinde idi.
İzana sessiz bir şekilde etrafı izlemeye devam etti.
Sanzu da fazlası ile stresli idi sürekli olarak ayn yerde stresten yürüyordu.
Draken emma yı sakinleştiriyordu. Takami ise abisinin iyi olduğuna sevinmişti ama duydukları ile sevinci yarıda kalmıştı. Mikey elini kolunu sallayarak sorgu odasından çıkması ile herkes şaşkınlıktan dili tutuldu.
Takemichi mikey ın yanına koştu ve ilk soru ondan geldi.
Takemichi: NASIL ÇIKMANA İZİN VERDİLER!
Diğerleri de takemichi gibi mikey yanına koştu. Ama diğerleri kadar mikey ta şaşkındı.
Mikey: Bilmiyorum. Bana gerçek suçlu bulundu bırakın onu dediler. Üstüne üstülük rahatsızlık için özür dilediler. Bende en az sizin kadar şaşkınım.
Elleri kelepçeli bir şekilde iki tane polis yanına olan tsukamichi onların önünden geldi tsukamichi sırıtarak konuştu.
Tsukamichi: Mahkemeye bekliyorum sizi!
Takemichi tsukamichi yanına koştu.
Takemichi: NE YAPTIN SEN!?
Tsukamichi sırıttı.
Flacback
Mikey silahı yere attı ve takemichi nin yanına koştu o sıra tsukamichi onu tutan insanların ölmesini fırsat bildi ve silahın her yanına kendi parmak izini bırakıp mikey ın parmak izlerini kendi parmak izleri ile örttü. Sonra ise takemichi ye ve mikey a baktı acı dolu bir şekilde gülümsedi.
Flacback end*
Tsukamichi: Bu güne kadar bizim için yaptığın iyiliklerin karşılığı olarak düşün kardeşim!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Diğer bölüm final olucak…
Bir şeyin daha sonuna yaklaşıyoruz.
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece sex partnerim"
FanfictionOkulun zorbası olan mikey. Hem çetesi hemde kendisinden korkulduğu için onu tanımayan kişi yoktur. Mikey bir gün bir cezaya kalır ve irdaka Hanagaki takemichi ile tanışır. Başlık zaten her şeyi anlatıyor :) bol bol smut olacak :)