0.

1.8K 65 3
                                    


-Vegas-



"Köszönöm"-mondta Porsche.
Éppen akkor vittem el egy fuvarra a motorjával az egyetem körül. Ez egy lehetőség volt számomra, hogy közelebb kerüljek hozzá. Váratlanul ért, hogy ez a lehetőség ilyen gyorsan elérkezett.

"Ha szükséged van máskor is egy fuvarra, hívhatsz bármikor." Széles mosoly terült szét az arcomon, ahogy az előttem álló személyre tekintettem. Ez a férfi, Porsche, mindig jó vágású férfi volt a szememben. Legyen szó a testéről vagy a megjelenéséről, vagy akár a makacs személyiségéről, ő egy nagyon nagy kihívást jelentett,de épp ezért tetszett nekem ennyire.

"...ha tetszik,akkor vegyél egyet" közölte gondolkodás nélkül. Még a hanglejtése is idegesítő volt,de az én szemszögemből ennek a férfinak minden mozdulata arra késztetett, hogy szinte képtelen legyek levenni róla a szemem.

"És ha veszek, utazol majd mögöttem,mint ahogy most?" mondtam mosolyra húzódó ajkakkal, miközben kacér tekintettel néztem rá megmutatva neki közeledési szándékomat.
Gyorsan kellett cselekednem, hogy legyen esélyem pontot szerezni nála.

"Menned kellene. Még egyszer köszönöm."
Porsche sietve zárta le a beszélgetést, de nem vettem zokon. Valószínűleg ez azért volt,mert jól megértettem őt.
Kivülről nézve, makacs személyiséggel rendelkezik és fizikailag is nagyon erős,de belülről, próbálja elrejteni sebezhetőségét. Amikor őt látom olyan, mintha a saját tükörképemmel néznék szembe.
Habár egy kicsit különbözik tőlem...
Ő egy egyszerű, egyáltalán nem bonyolult személy. Az a tipusú ember, aki pontosan azt mondja és fejezi ki amit gondol, de én nem ilyen vagyok. Én jobban el tudom rejteni a valódi személyiségemet és gondolataimat.
Ez azért lehet,mert az élettapasztalataink mások.

Porsche Pachara elfogadta az ismerősnek jelölésed

Abban a pillanatban, ahogy megnyitottam a facebookom elégedettség járta át a testem a telefonom képernyőjét bámulva. A széles mosoly,azonban lassan eltünni látszott az arcomról, amikor végre a kocsiban tartózkodhattam. Gyengéden masszírozni kezdtem az államat, miközben az arcomat vizslattam a visszapillantó tükrön keresztül. Mélyen a szemeimbe néztem, és minnél tovább néztem, annál inkább megláthattam magamban azt, amitől a legjobban féltem.

Beismerem, helyzettől függően különböző személyiségeim bukkannak elő és a hangulataim rendkívül instabilak.
Porsche-nak a barátságos oldalamat mutattam meg,mert közelebb akartam kerülni hozzá. Kezdetben, csak Kinn miatt akartam megszerezni őt, de most, elkezdtem komolyan érdeklődni Porsche iránt.

És ha egy nap meglátná azt,aki valójában vagyok...képes lenne elfogadni engem? És hogyan érezne,ha rájönne, hogy mindaz, amit mutattam neki magamból ezelőtt az csak egy illúzió?

Beindítottam az autót,hogy haza vezethessek, de hirtelen megragadta valami a figyelmemet,egy számomra ismerős kocsi parkolt az épület sarkánál. Ez ismét önelégült mosolyra késztetett.

"Ennek összeesküvésnek kell lennie. Nem elég hogy egy kutya követ. Ő is kezdi?"
Újra a kezembe vettem a telefonomat és írtam egy posztot Kinn provokálására.
Most hogy átgondolom, a legjobb lett volna, hogy ha egy kicsit hosszabb ideig tartom fel Porsche-t.
Szórakoztatóbb lett volna.

Vegas: Mellettem tudnál maradni? Soha ne hagyj el. Tudod, hogy teljes szívem a tiéd. :)

Letettem a telefonomat és elindítottam egy dalt, miközben vezettem. A kedvenc lejátszási listámat választottam, komoly jelentésű dalokkal.
Minnél jobban belemerültem a dalba és elképzeltem Kinn arcát, annál inkább éreztem elégedettséget szétáradni a mellkasomban. Ha Kinnról van szó, bármilyen helyzetben le tudnék higgadni, ha fel tudnám őt idegesíteni.

VegasPete Story-Vegas és Pete történeteWhere stories live. Discover now