FIGYELMEZTETÉS!
Erőszakra utaló jelenet, kényszerítés- Pete -
Kikelve az ágyból nehezen ugyan, de elsétáltam a fürdőszobáig. Annyira nagy fájdalmaim voltak, hogy szinte már az egész testem elzsibbadt. Meddig kell még így élnem az életemet? Fizikálisan és mentálisan is elfáradtam. Úgy élek itt, mintha nem is ember lennék.
Mostanára a főcsalád biztosan azt gondolja, hogy már meghaltam. Khun Kinn, tényleg megfeledkeztél rólam? Ami a a főnökömet illeti, nem érzi furcsán magát nélkülem? Hirtelen egy kicsit csalódottnak érzem magam, de ha más szemszögből nézem, talán próbálja megtalálni a módját, hogy segítsen nekem. Porsche, Pol, Arm...
Ők sosem felejtenének el! Talán mindenkinek valami dolga van most. Siessetek és segítsetek! Nem tudom meddig bírom elviselni még ezt. Törékenynek és gyengének érzem magam, ami még sosem fordult elő korábban. Olyan sok önsajnálatot érzek. Meg akarok halni!Lezuhanyoztam, majd letisztítottam az arcomat. Szerencse, hogy annak a baromnak van néhány piperéje a fürdőszobában, csak azt nem tudom, hogy mit használhatok és mit nem. Vagy hé, talán egyáltalán nem kellene fürödnöm. Ha piszkos leszek Vegas nem merne a közelembe jönni, ugyanakkor szörnyen undorodnék magamtól. Csak a gondolat, hogy Vegas mit tett velem arra késztet, hogy siessek és mossak le magamról minden nyomot. Ez a módszer nem működne. Egy olyan személy, mint én biztosan nem tudná elviselni azt az állapotot.
Kisétáltam a fürdőből, majd a légkondícionáló felé fordultam, hogy fentebb tekerjem. Annyira hideg volt bent, hogy muszáj volt felvennem egy melegítőnadrágot és egy pólót, amit a szekrényben találtam, mivel az enyémeket már nem tudtam használni. Szerencsére a magassága és a mérete nem különbözött túlságosan az enyémektől. Nem akartam hozzáérni a dolgaihoz, de nem volt más választásom!Ezután elmentem az ételért, amit Nop behozott, de ismét csalódnom kellett. Kolbászok, főtt tojások és kenyér. Mi a francért készítik nekem folyamatosan ezeket az ételeket, miközben ez egy gazdag család háza?!
Bár a főnökömnek furcsa étkezési szokásai voltak. Tankhun sok ételt kíván, de néha inkább úgy dönt, hogy nem eszik, máskor pedig mindent megeszik előlem. Rágondolva, nagyon hiányzik. Inkább élnék egy gyerekes őrülttel, minthogy szenvedjek ettől a kínzástól.Mi a különbség aközött, hogy a második család vagy a főcsalád házában élsz? Egyetlen szó: otthon.
A főcsaládnak magas elvárásai vannak és hatalmas erőddel rendelkezik, de mindenki tiszteli egymást és megértésben élnek együtt. Mindig vannak viták, de a családot összetartja a három testvér szeretete. Ez egy család, Khun Korn gondoskodásával, aki mindent olyan tökéletessé próbál tenni amennyire lehetséges. Ez egy család szeretettel, kedvességgel, törődéssel, ezek teszik a főcsalád otthonát olyan erőssé, mint egy hatalmas fa.
Eközben az alárendelt család olyan forró, mint a tűz. Mindenki magától próbál gyógyulni. Olyan ez, mint egy növény, amiből kifutott a víz. Annak ellenére, hogy a két testvér szereti egymást, ez nem elég ahhoz, hogy ezt az otthont annyira gyönyörűvé tegyék, mint ahogyan azt ők szeretnék. Egy hétig követtem Vegast, így tudom, hogy ritkán van itthon, ahogy Macau is. Először meg voltam lepve, de amikor közelebbről megismertem őket végül megláttam azt a bizonyos repedést a családjukon. Mélyen fájt, hogy a második családot ilyennek kellett látnom, de nem! Behunyom a szemem és elnyomom az érzést! Ismét mérgesnek kell lennem rá. Most elveszettnek érzem magam.. Vegas, nem fogom megkérdezni, hogy nőttél fel, amiért ilyenné váltál, mert tudom, hogy a problémáid már gyerekkorod óta jelen vannak.Befejeztem az étkezést, majd felkelve a kanapéról a sötét kék ágyneműkért nyúltam. Leterítettem a lepedőt az ágyra, majd gondoskodtam a párna és a takaró huzatokról is. Azaz idióta épp akkor lépett be a szobába, így gyorsan abbahagytam mindent, amit csináltam és egyenesen felé sétáltam.
YOU ARE READING
VegasPete Story-Vegas és Pete története
RomanceA KINNPORSCHE CÍMŰ SOROZAT ALAPJÁUL SZOLGÁLÓ REGÉNY MELLÉKPÁROSÁNAK, VEGASPETE TÖRTÉNETÉNEK MAGYAR FORDÍTÁSA! FIGYELMEZTETÉS: Helyenként előfordulhatnak trágár szavak és 18 éven felüli tartalmak! Az utóbbit előre jelezni fogom! Jó olvasást kívánok...