-PORSCHE-
(A temetés napja)
„Pete!”
Khun hangja, ahogy Pete-ért sírt, visszhangot keltett a házban, miközben füst gomolygott mindenfelé.
Délután, miután végeztünk a szükséges dokumentumokkal és a tisztítással, elégettük Pete testét. Tankhun térdre rogyott, sírt és Pete-t hívta. Láttam ebben a helyzetben és együtt éreztem vele.
Megértettem hogyan érez egy olyan valaki, aki hosszú ideje dolgozott Pete-tel. Majdnem minden nap együtt voltak, a nap 24 órájában. Nagyon nehéz lehetett számára elfogadni, hogy valaki, aki addig vele volt, soha többé nem tér vissza.Előző este visszaküldtük Pete nagyanyját és nagyapját a tartományukba, Chumphonba. Tankhun megígérte, hogy elküldi Pete hamvait a szigetre, miután a búcsúszertartás véget ér, és hamarosan Ő is követni fogja.
„Tegnap este elfelejtettem ház- és kocsikulcsot égetni érte. Ezeket is utána akarom küldeni.”
A ház előtt fém hordók voltak felállítva, ma plusz két hordó került melléjük. Ez egy újabb nap volt, amikor Tankhun Gon Tek*-et égetett Pete-ért. Félt, hogy Pete-nek hiányozna valami.
(*megemlékezést tartanak az elhunyt életének megünneplésére, érdemeket osztanak őseikért és kifejezik tiszteletüket és hálájukat)
„Hmm, ennek most már elégnek kell lennie. Minden nap Gonk Teket akarsz égetni? Ennyi elég! Miért gyászolsz ennyire?!” Kiáltotta Khun Korn, és fáradtan átkozta a saját fiát.
„És ha nincs kulcsa? Hogy megy be a mennyek házába?”
Tankhun hátat fordított az apjának, aki csak türelmetlenül megrázta a fejét. Most épp Arm és Pol voltak az egyetlenek a hordóknál. Én és a többiek a ház bejárati ajtajánál álltunk és szánalommal telve néztük őket.
„Megparancsoltam az embereimnek, hogy derítsék ki, mi történt Pete-tel. Nem hiszem, hogy valóban meghalt.” Kinn kezeit a nyakam köré fonta.
„Ki más?”
Habár most sok mindenen kellett gondolkodnom, próbáltam normálisan viselkedni, amennyire lehet. Ma délután találkoztam Athival és igaz, hogy sok minden zavart, de próbáltam kicsit abbahagyni az agyalást.
„Meghagytam P’Chan-nak, hogy keresse meg nekem. Megkértem, hogy gyűjtse be a térfigyelő kamerákat és hozzon információkat a helyről, ahol Pete-t megtalálták.”
Kinn lágyan megveregette a fejem. Ahogy mondta, még mindig nem tudtam elhinni, hogy ez Pete. A DNS vizsgálat eredménye még nem jött meg, de…
„A bátyámnak tényleg összetört a szíve. Ha nem Pete-ről lenne szó, nem tudnám elképzelni, hogy ilyenné válik. Huh.”
Ránéztem a bátyra, akiről beszélt, és aki folyamatosan papírokat égetett. Az érzelmek ma nehezebbek voltak, mint tegnap, azzal a több, mint 50 testőrrel, akik a házba jöttek, hogy velünk gyászoljanak.
„Tessék, déli curry pasta. Meghagytam Prik néninek, hogy készítse el neked a kedvencedet. Egyél!”
Bassza meg!
A tűz még egyszer lángra lobbant. Mind lehajtottuk a fejünket, hogy elkerüljük a füstöt és a fokhagyma szagát, ami addig csípte az orrunkat, míg folyni nem kezdett, és a szemünk könnybe nem lábadt. Mindannyian felhúztuk az ingünket, hogy eltakarjuk a szánkat, és az orrunkat a borzasztó szag elől. Oh, őrült srác! Ki éget curry pastát és küldi a halálba?„Khm…Ugh, csináljunk ízletes déli curryt!” kiáltotta Khun és behunyta a szemét, majd legyintett, hogy elkergesse a füstöt.
„És itt a gázolaj.”
ESTÁS LEYENDO
VegasPete Story-Vegas és Pete története
RomanceA KINNPORSCHE CÍMŰ SOROZAT ALAPJÁUL SZOLGÁLÓ REGÉNY MELLÉKPÁROSÁNAK, VEGASPETE TÖRTÉNETÉNEK MAGYAR FORDÍTÁSA! FIGYELMEZTETÉS: Helyenként előfordulhatnak trágár szavak és 18 éven felüli tartalmak! Az utóbbit előre jelezni fogom! Jó olvasást kívánok...