-1-

216 14 3
                                    

'Aşk güven demektir. Fedakarlık demektir. Aşk herşeyi hissetmek demektir. Sevmeyi, kaybetmeyi, acıyı.... En kötüsüde aşk yabancı gibi hissetmektir bazen. Sık sık hatta.

Annem hep söyle derdi "Bilinçli iyilik ve kötülük vardır. Bilinçsiz iyilik ve kötülükten iyidir ikiside. Bilinçli iyi isen bilinçli kötüsündür mantıken. Bilinçsiz iyilik saflıktır. Bilinçsiz kötülük ise aşkdır. Aşık olma! Saf olma!"
Bana anlamsız gelen kelimeler şimdi o kadar anlamlı ki!

Hatalar yaptım. Pişmanlıklarım sayılamayacak kadar çoktu. Pişmanlık duymadığım tek şeysin sen. Tek kişi. Tek günah. Sana yazıyorum çünkü sana asla söyleyemediğim şeyleri söyleyebilmemin en güzel yolu bu. Gözlerini görmeden. Heyecanlanmadan. Göz yaşlarımı sana göstermeden.

Ben bilinçsiz iyiydim Zayn. Asla bilincli olamadım. Saf kaldım hep. Hala da değişmedim. Duygularımda öyle. Kokunu içime çekebilmeyi çok isterdim. Bizi tanıştıran o kitab hala bende. Hala koruyorum onu. Şu an mı?

On dokuz yaşıma bastım. Ve beni asla affetmeyeceğinden emin olduğum bir âna adım atmak üzereyim. Hata diyemem. Bu acımı dindirmemin tek yolu. Hala ihanet ediyormuş gibi hissetsemde son bir saate sahibim. Beni vaz geçirebilecek tek kişi olan sen şu an Malibudasın. Çok geç.

Evleniyorum Zayn. O günden sonra görüşmeyi kestiğin Tate ile. Üzgünüm.

Bu mektubu sayfalarca yazmak isterdim fakat zamanım kısıtlı. Seni asla unutmayacağım. Geçirdiğimiz güzel günleri asla silemeyeceğim hafızamdan. Söylemek istediğim şey ise şuydu; Sen bilinçli iyisin Zayn. Yani bu seni bir yandan da bilinçli kötü yapıyor. Asla değişme olur mu? Bu mektubu okuduğun zaman bile değişme. Seni hep sevdiğimi ve seveceğimi bil. Her zaman kalbimin bir köşesinde, her Liam ı öptüğümde beni dürten bir duygu olacaksın. Ona kızma. Bana kız. Seni seviyorum. İşte söyledim. On ayın ardından
Sevgiler
Selena Gomez

================================================================

Mektubumu son kez gözden geçirdim. Onbeş dakikadır dibimde bekleyen kız kardeşim Marilyn e uzattım mektubu. Masaya uzanarak bir zarf aldı Marilyn. Mektubu özenle zarfın içine yerleştirdi. Soluğumu sesli bir şekilde dışarıya verdim. Kalbimin acidığını hissetmiştim.

Bir cam gibi ortadan ikiye ayrılarak kırılmıştı resmen. Anlımı ovuşturdum. Zar zor ayağa kalktım. Uyuşmuştum. Ne kadardır oturuyordum? Bir saat mi? Daha fazla olmalıydı. Marilyn in odadan cıkması ile yere buruşturup attığım onlarca kağıdı toplamaya başladım. Onlarca deneme yapmıştım. Hiç biri Zayn e gerçek duygularımı ifade edecek kadar dokunaklı ve aşk dolu olmamıştı. Fakat sonuncu mükemmeldi.

Çöpe attım elimdeki kağıtları. Boy aynasından kendimi inceledim. Evet bayan Gomez. Evleniyorsun. Üstelik hayatının aşkının en yakın dostlarından biri ile. Herkes orada sizi bekliyor. Biricik arkadaşın Demi, annen, üvey baban, Niall, Harry ve dahası. Herkesin beklediği yemin ediyorum kelimeleri ardından gelecek o büyüleyici öpücük. Cesaretimi yitirmiştim. Onu ne kadarda çok özlüyordum.

Dudaklarının tadını, ellerimi saçlarının arasında gezdirmeyi, başımı göğsüne koyarak uyumayı.... Özlememem imkansızdı zaten. Kapının açılması ile irkildim ve oraya döndüm. Demi içeriye girdi.

"Ahh şuna bak. Melek gibi-Sel? Ağlıyor musun?"diye sordu önce gülücükler açan yüzünü buruşturarak. O sorana kadar ağladığımı fark etmemiştim. Makyajımım bozulmamasına özen göstererek sildim göz yaşlarımı.

Demi kollarinı açarak bana yaklaştı. Beni kavradığinı hissettim. Ona sarılmak beni iyi hissettiriyordu. Başımı okşadı. Hüzünümü farkındaydı. Aci çektiğimi de. Herşeyi biliyordu Demi. Nasıl bilmesin? En iyi dostum nede olsa. Zayn in bana çektirdiği acılara tanık olmuştu. Yaşattığı o büyüleyici duygulardan da haberdardı.

Demi geri çekildi. Baş parmağı ile göz yaşımı sildi.

"Vakit geldi tatlım."dedi yumusak sesi ile."Biliyorsun. Hala vaz geçebilirsin.". Başimi iki yana sallayarak reddettim. Vaz geçmeyecektim. Kararlıydım. Silkelendim. Gelinligimi düzelttim ki kırışmamıştı bile.

"Hazırım. İyiyim". Kapı -yine- hızla açıldı. Bu kez içeri giren üvey babamdı. Her kapı açıldığında heyecanlanıyordum. Oysa ki boşa umut bağladığımı biliyordum. Babamın mutluluğu yüzünden okunuyordu. Telaşlıydı. Hatta yanakları kızarmıştı.

"Hadi! Gidelim"dedi nefes almaya çalışırken. Demi kolumu sıvazladı. Gözden kayboldu. Babam sırıttı. Koluna girdim. Yavaş adımlarla çıktık odadan. Müziğin sesi yavaş yavaş artıyordu. Benim heyecanımda öyleydi. Babamın kolunu sıkıca kavramıştım. On saniye once kaptığım buketi sıktım elimle.

Az sonra Zayn in gözlerini görebilmeyi ćok isterdim. Fakat asla olamayacağını biliyordum. Hüzünlenmeyi kesmeliydim artık. O asla geri dönmeyecekti. Bunu kabullen Gomez. Zayn asla senin olmayacak. Hayatımın geri kalanına Tate ile devam etmeliydim. Ona karşı hissettiğim o şey ask değildi. Daha çok acıma duygusuydu.

Ona değer veriyordum,evet. Fakat aşk olmadığından oldukça emindim. Toparlandım. Yavaşça açıldı büyük kapı. Müzik netleşmişti. Ayakta bir kalabalık vardı. Alkışlayan bir kalabalık. Bir kaç yüzü seçebiliyordum. En net yüz ise basamağın ardında beni bekleyen Tate inki idi.

Gülümsüyordu. Hatta yanlış görmediysem gözleri dolmuştu. Onun bu halini görünce kendime engel olamadım. Ve hüzün ile sevgi dolu göz yaşlarımı bıraktım. Neler hissettiğimi bilmiyordum. Karmaşa içindeydim. Babam yarı yolda bıraktı beni hafifçe.

Buketi iki elimle kavradım. Neyseki gelinliğimin içinde rahatça yürüyebiliyordum. Kalabalıği geride bırakarak basamağa ulaştım. Ve basamağı çiktım. Sevgi dolu bakmaya çalıştım. Tate ın bakışları öyleydi. Aşkını hissedebiliyordum. Ve bu çok hoştu. Uzatmış olduğu elini tuttum. Uyuşmuştum. Kelimeler boğuk boğuk dolduruyordu kulağımı.

"Ölüm bizi ayırana kadar. Hastalıkta ve sağlıkta. İyi günde ve kötü günde. Sonsuza kadar seni seveceğime yemin ediyorum Tate". Kelimelerim istem dışı dökülmüştü dudaklarımdan. Tate ın konuştuğunu da duyabiliyordum. Fakat fısıldama gibiydi. Anlayamîyordum.

Gözlerimin fal taşı gibi açıldığı an ise o an oldu. Tate ın sıcak dudaklarının temasını hissettiğim an. Geri çekilmedim. Onu durdurmadım. İnsanlara çaktırmadan hafifçe itmedim onu. Karşılık vererek kollarımı boynuna doladım. Onun Zayn olduğunu hayal ettim. Gözlerimi kapadım. Tekrar açtığimda Zayn i görmeyi umdum.

Bu bölümün kısa olmasının sebebi bir sonraki bölümlerde geçmişe geçeceğim. Yani yakın zamanda olanlara bir özet bu. Bu yüzden kısa yazmak zorunda kaldım. Umarım yeni bölümleri beğenirsiniz. En yakın zamanda geliyor. XOXOXOXOXOXOXOX

Eğer Sana Aşık Olursam(askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin