Noaptea schimbărilor.

1.5K 24 0
                                    

Raquel este din nou singură acasă și se decide să găsească o soluție pentru a alunga plictiseala și a nu irosi incă o seară stând în cameră și uitându se la "The vampire diaries". Scrie pe grupul de prieteni pentru a și găsi niște planuri.
Iamraquel:"-Ce faceți in seara asta?"
Primește același răspuns de la diferite persoane și in diferite moduri :"ne distrăm la o petrecere din cartier".
~In seara asta voi merge si eu pentru că simt nevoia de a face și altceva pe lângă a mă uita la serial mereu. Aflu locația ,ma pregătesc si plec in cartier. Ajung la petrecere,mă întâlnesc atât cu prietenii mei,cât și cu o multitudine de alți oameni necunoscuți. După 2 ore ,este deja trecut de ora 00:00 am,oamenii au devenit agitați de la nivelul ridicat de alcool avut in corp ,iar eu mă decid sa ies la aer. Ies pe gazon in spatele casei și în depărtare ,vad o siluetă a unui bărbat înalt fumând o țigară. În mod normal m aș fi retras ,dar acum îmi dau seama ca rațiunea mă împinge spre a mă duce fix în partea aceea a curții. Zis și făcut. Ajung lângă el,dar el nu scoate nicio vorbă,nici macar nu și întoarce privirea. Continuă să fumeze nonșalant din țigara lui.
R: -Hei,se pare că nu sunt singura amețită de toată agitația din casă.
~Se întoarce către mine si abia atunci îl văd cum arată in totalitate. Un fior se strecoară prin mine când facem contact vizual. Este brunet cu ochii albaștrii si privirea lui îmi imprimă un sentiment ciudat.
Z:-Dacă te mizezi pe calitate și nu pe cantitate,ajungi să parăsești casa după 2 ore exact ca mine...si ca tine.
R:- De acord. Sunt Raquel,apropo.
Z:- Zayn.
~Îi strâng mâna și observ că este un om foarte rece. Corporal vorbind. Nu apuc să i dau drumul bine la mâna,își stinge țigara,o aruncă și se îndepărtează pe alee.

Noua eu,fericită.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum