Trec alte zile de parcă n ar fi pentru Raquel și încă se gândește la o soluție pentru a afla ce se întâmplase cu adevărat cu Zayn și unde era. Nu voia să creadă posibilitatea că el ar fi părăsit o. Acasă lucrurile erau la fel: Agatha lucra și își petrecea majoritatea timpului cu Gabriel și rămâne Raquel care nu și putea lua gândul de la iubitul ei. Într una dintre zile,Raquel se așează pe pat și stă cu picioarele încrucișate nefăcând altceva decât să se gândească unde să l găsească pe Zayn. Acela a fost un moment oportun,alt cuvânt îi trece prin minte lui Raquel și poate o posibilitate de a l găsi:
~Casa. Casa lui. Ma înspăimântă gândul ca voi merge la el acasă. Am ajuns acolo o singură dată înainte și apoi am realizat că aveam pete de sânge până și pe rochie,dar nu contează. Contează că o să l găsesc cu siguranță acum.
Raquel pleacă și ajunge în fața casei lui Zayn. Frumoasa casă înconjurată de plante cât cuprinde. Se grăbește și bate la ușă. Ușa se deschide și un barbat slăbuț și blond apare dintr o dată.
X:-Da? Cine sunteți?
~Nu înțeleg de ce un tip pe care niciodată nu l am văzut răspunde la ușa casei lui Zayn.
R:-Bună! Sunt Raquel și îl caut pe Zayn. Este acasă?
Bărbatul stă puțin pe gânduri,apoi bufnește în râs.
~I am pus o întrebare normala ,iar el râde. Oare ce e în neregulă cu tipul ăsta?
X:-Aaa, nu. Domnul Zayn nu mai e proprietar aici,ne a vândut mie și soției mele casa acum o săptămână.
~Mâinile îmi tremură și simt cum amețesc. Nu mi vine să cred,dar el chiar a plecat. A plecat de tot. Câteva secunde n am putut spune nimic,apoi ii mulțumesc bărbatului și mă retrag la mine acasă,dezamăgită să mi dau seama că adevărul era chiar în fața ochilor mei,dar eu nu voiam sa l accept.
Încă o zi eșuată și dezamăgitoare se năpustește asupra lui Raquel fără vreun rezultat. Va trebui ea ,oare,sa treacă peste și să l dea uitării pe Zayn?
CITEȘTI
Noua eu,fericită.
Romanceochii lui reci si albaștri, multele tatuaje și postura înțepată. te depărtează sau te atrage? ea scundă,firavă și nevinovată. extremele se atrag sau se resping ? să te îndrăgostesti de omul care crede că nu știe să iubească e mai mult o provocare...