Sa porți costum!

554 7 0
                                    

~Îmi schimb hainele de casă și cobor pentru o simplă țigară cu Zayn. Îi văd mașina și mă urc,dar de data asta pe locul din spate. El se uită mirat la mine și i se citește pe față că nu mi înțelege acțiunile.
Z:-Raquel,de ce te ai urcat pe locul din spate?
R:-Nu vreau prea multă apropiere față de tine. În momentul ăsta îmi prefer spațiul personal.
Z:-Te comporți copilărește, Raquel. Unde vrei sa mergem?
~ judecă,oarecum,spunând ca ma comport copilărește și se așteaptă ca eu i răspund și să i numesc un loc? Nu i am răspuns.
Z:-OK,pistruiato,atunci aleg eu.
~Nu mai spune nimic altceva și pornește mașina. Conduce în stilul lui haotic ,iar la un moment dat pornește melodia "Die for you" de la The Weeknd. Peste scurt timp în care s a așternut doar un strat gros de tăcere și de melodii ale lui The Weeknd, am ajuns. Ma adusese din nou la depozit. Locul lui.
Z:-Am ajuns, Raquel. Poți coborî și haide înăuntru.
~Am coborât și am intrat în depozit. Mi a întins una dintre țigările lui ,am aprins ,a aprins și el și am fumat împreună din nou. Zayn s a decis să rupă din nou tăcerea dintre noi,totodată și distanța pusă de mine între noi.
Z:-Spune ceva,pistruiato. Detest te simt supărată pe mine și să văd cum ma respingi.
~Cu vorbele astea,Zayn s a pus în fața mea apropiindu se atât de mult încât îi simțeam ritmul respirației. Cred că pluteam cumva. Am decis să i fac pe plac de data asta spunând ceva și dându la o parte fiindcă deja rămăsesem fără aer.
R:-Mama știe despre tine.
Z:-I ai povestit despre mine?
R:-Nu. Mama lucrează pe tură de noapte la un bar,iar astăzi a adus vorba de tine..
~Și m am oprit pentru că mi am dat seama că a stat altfel toată discuția și nu știam dacă trebuia să știe chiar tot ce vorbisem cu mama.
Z:-de ce te ai oprit? spune mi tot ,pistruiato.
R:-Cum spuneam,lucrează la un bar pe tură de noapte și mi a spus că în seara asta trebuie să mergem la petrecerea primarului pentru strângerea de fonduri.
Z:-Super tare,și mai departe?
R:-A continuat spunând că pot să l aduc și pe băiatul frumușel care mă tot aduce acasă.
~Deja eram roșie. Puteam sa jur ca intru în pământ de rușine și emoție.
Z:-Scuze ca am tăcut câteva momente ,am rămas cumva surprins. Și tu ce ai răspuns?
R:-N am răspuns, bineînțeles!
Z:-Vrei merg,Raquel?
R:-Maine seară la ora 20:00.
Z:-Deci ne am împăcat?
R:- porți costum!

Noua eu,fericită.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum