Raquel decide că nu mai are puterea de a răspunde la mesajul lui Zayn și adoarme în lacrimi. Se trezește, uimită,văzând ca ora indică fiind 09:30 p.m. Se pare ca Zayn o schimbă pe Raquel pe zi ce trece ,iar ea iese din elementul ei și ajunge în al lui.
~Nu pot crede ca ma trezesc la ora 09:30 p.m. și nu mai pot adormii. Îmi iau telefonul și îmi amintesc instant de seara trecută și de faptul că trebuia să i dau un răspuns.
iamraquel:"Zayn,dacă tu ai realizat pe propria piele că ceea ce ți se întâmplă nu e un lucru bun și din cauza asta ai decis să ieși din încurcături,sunt de acord."
Raquel termină de scris și trimite mesajul. Nu voia sa stea lipită de telefon până când Zayn avea să i scrie înapoi așa că își găsește alte lucruri de făcut. Își aranjează puțin dressing ul apoi coboară în sufragerie. Acolo se afla Agatha savurând în miezul dimineții un pahar cu vin roșu.
~Câteodată chiar nu o înțeleg. Care este rostul în a bea vin roșu în pragul dimineții?
A:-Ce s a întâmplat,Raquel? De ce stai acolo nemișcată? Parcă ai văzut vreo fantomă în living.
R:-Da,mamă ,așa este. Nu inteleg,de ce bei vin atât de devreme?
A:-Sărbătoresc faptul ca ești îndrăgostită și fericită.
~Fac ochii mari și încerc sa conștientizez ceea ce ea spunea. Era așa de evident cât de îndrăgostită eram de Zayn? Întrebarea corecta este: îndrăgostită sunt,dar fericită? Rămân în gândurile mele până când mama își continuă afirmațiile:
A:-Drăguț băiat. Foarte educat. Mi a plăcut.
~În momentul ăla am părăsit instant sufrageria și am urcat înapoi în camera mea. Trecuseră în jur de 2 ore de când i am scris lui Zayn. Îmi verific telefonul și observ că n a răspuns.
iamraquel:"Scrie mi când poți!"
Raquel îi mai lasă un mesaj lui Zayn și apoi ,la scurt timp,adoarme. Se trezește undeva la ora 20:00 p.m. și își verifică,din nou,telefonul. Niciun mesaj.
iamraquel:"Zayn ,este totul în regulă?"
~Nu înțeleg de ce nu a scris toată ziua. Este abia ora 20:00 p.m. aproximativ,o sa mi scrie cu siguranță și o sa vrea sa ne vedem pe parcursul serii.
Raquel așteaptă, și încă așteaptă, și iar așteaptă până se face 02:30 a.m. ,dar Zayn nu îi scrie. Izbucnește din nou în lacrimi la gândul ca el o ignora și îi scrie din nou:
iamraquel:"Nu înțeleg ce ai incercat sa faci în tot acest timp. Mă faci să mă îndrăgostesc de tine,îmi vinzi vorbe frumoase și apoi dispari. Măcar lasă mi un mesaj în care să fii bărbat și să recunoști că nu mă vrei lângă tine,apoi să pleci din viața mea."
Apoi ea adoarme.
CITEȘTI
Noua eu,fericită.
Romanceochii lui reci si albaștri, multele tatuaje și postura înțepată. te depărtează sau te atrage? ea scundă,firavă și nevinovată. extremele se atrag sau se resping ? să te îndrăgostesti de omul care crede că nu știe să iubească e mai mult o provocare...