~Mă uit în stânga și în dreapta sperând că mi aude cineva glasul speriat și că mă va ajuta cineva din situația în care intrasem. Bărbatul continua să mă atingă provocând destul de multă durere. Încercând sa scap,la un moment dat ,aud un gâfâit și îl văd pe bărbatul care încerca să mă agreseze la pământ. Ma uit în spatele meu și l văd pe Zayn. După toate cele întâmplate, în momentul asta era singura persoană pe care voiam s o văd și mă bucur că a apărut. Alerg spre el și îl îmbrățișez de parca eram lipită în brațele lui pentru totdeauna,dar apoi aud:
Z:-O sa mi o plătești, imbecilule. Oricum îmi erai dator.
~Îmi dau seama că vorbea despre tipul pe care îl pusese la pământ, mă despart din brațele lui pentru a mă uita la figura lui. Avea o privire rece,privirea cu care îl cunoscusem.
R:-Despre ce vorbești, Zayn?Îl cunoști?
Z:-Raquel,haide să mergem. Promit că îți explic totul mai târziu.
~Zis și făcut. Dau din cap și mergem către mașina lui. El conduce si credeam că mă va duce acasă,însă el conduce și oprește undeva la un fel de depozit.
R:-Unde suntem aici? Credeam că mă vei duce acasă.
Z:-Nu. Îți sunt dator cu niște explicații, Raquel. N am fost total sincer cu tine,însă dacă îți dorești să afli tot,vei afla.
~Mă ia de mână și mă conduce înăuntru.
R:-Ce facem aici?
Z:-Aici este locul când vin sa ma liniștesc. Locul pe care îl folosesc sa stau singur,sunt doar eu și cu mine. Dar lucrurile se schimbă, acum sunt eu si cu tine.
~Era un depozit aranjat ca un fel de cabană, avea în el destule lucruri uzuale și folositoare. Arăta cumva ca un bârlog. Ce mă atrăgea cel mai mult era că odată ce a apăsat pe niște butoane ,locul s a umplut de lumini și a căpătat o frumusețe nemaipomenită. Îl înțeleg de ce vine aici.
R:-Arată uimitor,însă acum ziceai ceva de o datorie.
Z:-Da,Raquel,viața mea n a fost întocmai minunată de 2 ani încoace. Ambii mei părinți au murit într un accident acum doi ani pe data de 21.02.2020.
~Deci de acolo venea username ul lui..Aș vrea să spun cât de rău îmi pare ,însă îl las sa spună în continuare.
Z:-Înainte să se întâmple accidentul ,aveam o viață bună. Aveam 23 de ani și deja lucram într o companie că manager alaturi de tatăl meu. După accident ,totul a luat o întorsătură urâtă. Un an am stat într o depresie fumând și consumând alcool cât cuprinde. De un an ,am rămas doar cu viciul de a fuma și am îndepărtat alcoolul ,din fericire. Treaba urâtă și legătura cu toată curiozitatea ta duce la treburile în care m am băgat de un an. Am rămas tot un fel de manager ,dar nu în același sens..de droguri. Bărbatul din baie era un barbat căruia eu ii distribuiam banii de pe droguri pentru a i duce la cei "înalți". Tipul cu siguranță făcea mânării spunând ca lipsesc bani crezând că eu îi voi da și el va primi niște bani simplu.
~Eram în șoc total.
R:-Zayn,ești dealer de droguri. Când aveai de gând să mi spui dacă nu existau confuzii la mine? Și bărbatul care a încercat sa ma agreseze,cine era?
Z:-Era tipul care îl însoțea pe cel căruia eu ii distribuiam și cel cu care am avut disputa. Probabil te a văzut, a auzit discuția din baie și a realizat ca ești cineva important pentru mine și de asta a încercat să ți facă rău. Voia sa te răcească pe tine făcându mi rău mie.
R:-E prea mult pentru mine,Zayn. Vreau să mă lași acasă.
CITEȘTI
Noua eu,fericită.
Romanceochii lui reci si albaștri, multele tatuaje și postura înțepată. te depărtează sau te atrage? ea scundă,firavă și nevinovată. extremele se atrag sau se resping ? să te îndrăgostesti de omul care crede că nu știe să iubească e mai mult o provocare...