Raquel este acasă și plânge de câteva ore neîncetat. S a făcut deja seară fără vreun semn de la iubitul ei.
~Mă așteptam ca măcar acum,seară fiind,sa îmi scrie sau să mă caute ,însă observ ca n are niciun gând. Deși am o stare foarte proastă din cauza celor întâmplate, mă decid să ies cu prietenele mele. Am căzut de comun acord ca în seara asta vom merge în club pentru a ne distra și în cazul meu,mai mult ,pentru a uita de Zayn. Ma aranjez ,iau un taxi și pornesc catre locul în care mă întâlneam cu fetele. Ajunsa fiind, plecăm împreună către club. Ajungem ,iar eu mergând foarte rar în asemenea locuri,mi se pare totul ambiguu. O mulțime de oameni diferiți cu tipologii diferite împrăștiați prin toată încăperea spațioasă. Trec peste faptul ca nu prea eram obișnuită cu asemenea atmosferă și ne luăm propriul ritm. Acum dansam,gustam tot felul de băuturi și părea că ma distrez foarte bine,însă o durere de cap și o ușoară amețeală își fac apariția de la multitudinea de băuturi pe care le rânduisem. Ma decid sa merg la baie,aproape intru în încăpere când aud niște voci de bărbați. Surprinzător. De ce se aud voci de bărbați din baia fetelor? Sau am eu păreri? Ma uit mai atent și observ ca pe ușă era desemnată ,de fapt,baia bărbaților. Când sunt decisă să mă retrag pentru ca,evident,eram în locul greșit..una dintre voci mi se pare foarte cunoscută și mă opresc să ascult. Era chiar el,Zayn.
Z:-Cu cine crezi ca vorbești? Chiar înainte să intru la tine am numărat banii și erau absolut toți, nu în plus,nu în minus. Ce încerci să faci cu aberațiile astea zicând ca lipsesc bani?
~Despre ce dracu de bani era vorba? Dacă avea legătură cu telefonul misterios pentru care m a lăsat baltă, nu pare prea curat.
X:-Termină cu minciunile,Zayn! Te avertizez,o sa vina după tine când te aștepți mai puțin ,iar atunci vei regreta amarnic.
Z"-Să mi o s**i!
~Discuția se oprește și realizez că urma sa iese cineva. Mă pun lângă perete pentru a lăsa ieșirea liberă. Din baie,nervos ,iese bărbatul cu care,presupun,că discutase Zayn adineauri. Fără sa stau pe gânduri, trântind ușa, intru în baie peste Zayn.
R:-Acum îmi explici și mie ce se întâmplă?
~Zayn se întoarce către mine mirat nevenindu i să creadă că mi aude vocea în baia bărbaților din club.
Z:-Raquel,ce dracu cauți tu aici? și de ce ai ochii roșii? ai băut?
R:-Te aștepți ca eu să ți dau explicații în timp ce eu ma rog de tine pentru niște simple răspunsuri? Spune mi de ce m ai lăsat azi baltă și ce era cu apelul misterios pentru care ai plecat în grabă.
Z:-N a fost nimic important. Hai sa te duc acasă.
R:-Despre ce bani era vorba Zayn și ce voia bărbatul ăla de la tine? Cine te caută?
Z:-Ce dracu e în neregulă cu tine,Raquel? Asculți pe la uși, bei și stai prin locuri în care te poate atinge oricine și oricând.
R:-Ești un idiot!
Z:-Hai sa te duc acasă,Raquel. Nu vreau să mă repet.
~Am plecat nebăgând în seama ce avea el de spus și neștiind exact încotro vreau sa merg. Totul în jurul meu încă se vedea încețoșat. O iau printre blocuri neavând o destinație clara când simt niște brațe pe abdomenul meu din spate care mă țin foarte strâns, aproape că simt o durere.
R:-Zayn,oprește te ,te rog. Exagerezi,dă mi drumul.
~Crezând ca e Zayn încerc să mă strecor din strânsoare și mă uit la chipul bărbatului din spatele meu. Nu era Zayn. Era un barbat cu ochii extrem de roșii, probabil drogat și nimeni altcineva.
CITEȘTI
Noua eu,fericită.
Romansaochii lui reci si albaștri, multele tatuaje și postura înțepată. te depărtează sau te atrage? ea scundă,firavă și nevinovată. extremele se atrag sau se resping ? să te îndrăgostesti de omul care crede că nu știe să iubească e mai mult o provocare...