Străin.

930 17 0
                                    

~În momentul acela credeam că am adormit din nou uitându mă la Tvd și că visez. Nu pot realiza ce tocmai a scos pe gura.
R:-Scuză mă,ce ai spus?
Z:-Ai auzit,Raquel.
R:-Poți repeta,te rog?
Z:-Ți am spus să mi arăți tu cum se simte iubirea despre care vorbești,să aflu cum e să fi iubit și să iubesc.
R:-Zayn,ne cunoaștem de 2 ore.
~Da,trecuseră deja 2 ore de când îl cunoscusem și n aș mai fi plecat de lângă el. Cu toate pauzele de tăcere,ajunsese deja undeva la ora 02:00 a.m.
Z:-Vrei să pleci?
R:-Poftim?
Z:-Pleacă,Raquel. N are rost să ramai și n ar fi trebuit să alergi după mine când am plecat.
R:-Vrei să spui ca te a deranjat faptul că am venit după tine?
Z:-Da,Raquel,m a deranjat. Mai ai nevoie de alte explicații?
R:-Ok,dacă te a deranjat,nu trebuia să rămâi! Aberezi despre iubire și apoi mă gonești. Nici măcar nu mă cunoști.
Z:-Raquel..
R:-Acum și pe mine mă deranjează că am venit după tine.
~Aproape că am țipat ultimele propoziții. Mi am luat geanta de pe jos și am plecat fară a mă uita în spate la străinul pe care l cunoscusem cu aproximativ 2 ore în urmă și care a reusit să scoată din mine mai multe decât oamenii cunoscuți de ani.
Raquel a ajuns acasă ,s a schimbat si s a pus în pat uitându se pe telefon ,cu nervii în cer(exact cum îi spusese Agatha). Se facuse ora 04:00 a.m. când se decide să adoarmă. După 2 minute ,o lumină din cameră o face să și deschidă ochii. Primise un mesaj.
zayn210920:"Spune mi că n o să ramană așa lucrurile.."

Noua eu,fericită.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum