Întrebări și răspunsuri.

810 13 5
                                    

~Nu știam ce tocmai făcusem,dar simțeam ca era ce mi doream. Nu conștientizez bine ce se întamplase că niște brațe mă apucă de talie strângându mă tare si ridicându mă. Era Zayn,care spre surprinderea mea părea destul de fericit prin prisma "da ului" spus de mine.
R:-Ușor,Zayn,sunt șanse să mi trosnească ceva.
~A început să râdă,m a pus înapoi pe bancă și se uita în ochii mei.
Z:-Vreau sa te cunosc,Raquel. Vreau să știu lucruri despre tine. Am o idee.
R:-Ce idee?
Z:-Imi poti pune orice întrebare vrei,iar eu îți voi raspunde sincer. Apoi o să fac și eu asta așteptându mă la același lucru. Noaptea e lungă,avem timp.
~Uitându te la cineva ca el nu ți ar veni să crezi că stă cu o fată de 17 ani pe o bancă vrând sa facă schimb de întrebări și răspunsuri. Bine gândit..o primă întrebare perfectă:
R:-Ok,de acord. Câți ani ai?
Z:-25,Raquel.
R:-Am 17 ani,Zayn,de ce îti pierzi timpul cu mine?
Z:-Hei,Raquel..era rândul meu.
~Era atât de atent ,șarmant și atât de pe gustul meu încât nu mi venea să cred de fiecare dată când mă uitam la el că în sfârșit se întamplă: așteptarea mea a luat sfârșit!
R:-Corect,ai dreptate.
Z:-De ce ai alergat după mine,Raquel?
R:-Nu știu sincer. În mod normal n aș fi făcut așa ceva cu nimeni. De tine n am putut trece. Pur și simplu simțeam ca și cum picioarele mi se mișcau singure și veneau după tine.
Z:-Întrebarea ta.
R:-Rămâne aceeași.
Z:-Raquel ,nu mi pasă câți ani ai sau detalii de genul ăsta. Pur și simplu nu mi doresc să trec peste tine,să pleci cum eu aș fi făcut greșeala de a pleca dacă tu nu alergai după mine.
~Nu mi a dat ocazia de a spune ceva pentru că deja și a pus întrebarea.
Z:-Rândul meu. Ce părere ai despre faptul că sunt plin de tatuaje?
R:-Tatuajele îmi plac,iar ție ți se potrivesc cu personalitatea ta impulsivă și cu stilul tau. Mi aș face si eu ,dar ceva foarte semnificativ.
~Zayn voia să răspundă când i am luat vorba exact cum el îmi făcuse mie.
R:-Ce reprezintă username ul tău?
Z:-Asta este o poveste pentru altă dată,Raquel. Este deja târziu. Haide sa mergem acasă. Te duc cu mașina?
~Am dat din cap în semn că da,i am arătat lui Zayn drumul spre casa mea și în scurt timp am ajuns în fața casei. Am avut intenția de a i ura "noapte buna" și a urca ,însă intențiile lui Zayn au fost altele. M a sărutat. Neașteptat. M a sărutat exact cum voiam eu să mă simt atunci când cineva mă săruta. După câteva momente ne am despărțit din sărut ,sunt convinsă că eram roșie ca focul,dar am reușit să mi scot niște cuvinte din gură.
R:-Noapte bună,Zayn!
~Și i am dat un pupic stângaci pe obraz.
Z:-Noapte bună,pistruiato!

Noua eu,fericită.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum