~Urcăm împreună în camera mea ,iar situația se duce intr o altă direcție. Ne sărutăm și am prima mea noapte de dragoste cu bărbatul vieții mele. Bărbatul pe care l am așteptat să mă iubească așa cum aș vrea eu să se simtă iubirea.
E dimineață. Razele soarelui pătrund pe fereastră luminând peste cei doi iubiți ce dorm îmbrățișați. Raquel se trezește și realizează că nu este un vis,așa cum credea ,ci este realitatea ei mult visată. Îl privește cu ochii mari pe Zayn cum doarme și își dă seama că e tot ce și a dorit vreodată. Se schimbă și decide să pregătească ceva de mâncare pentru micul dejun ,apoi își amintește:
~Am uitat că mama ar fi putut veni acasă și probabil a văzut mașina lui Zayn în curte. Nu vreau să i văd reacția.
Raquel coboară sfioasă neștiind ce impresie să și facă. Ajunge în sufragerie,dar mama ei nu e aici.
~Sigur e in bucătărie.
Părăsește sufrageria și merge în bucătărie,dar nici urmă de Agatha. Bate la ușa camerei ei,dar nici acolo nu se află. Raquel respiră ușurată, Agatha petrecuse noaptea la Gabriel. Își continuă planurile și pregătește micul dejun pe care îl așază pe o tavă și îl duce în cameră. Îl trezește pe Zayn cu sărutări și vorbe dulci.
R:-Iubitule,trezește te. Am pregătit micul dejun pentru amândoi.
Zayn mormăie în somn, dar pare ca trezirea e destul de grea.
R:-Ai noroc. Mama a rămas la Gabriel ,nu vei fi luat la interogatoriu.
Zayn se trezește, isi oferă unul altuia săruturi, apoi mănâncă micul dejun împreună.•După 2 luni:
~Totul este bine între mine și Zayn. Totul decurge exact cum ne am fi dorit. Au trecut deja 2 luni de când el a renunțat la obiceiurile și ocupațiile lui vechi ,iar noi suntem fericiți împreună. Mama este în continuare cu Gabriel și se pregătesc de nuntă, chiar se înțeleg foarte bine. Zayn și mama se înțeleg și ei foarte bine. Decurge totul perfect pentru mine. Ne iubim.SFÂRȘIT!
CITEȘTI
Noua eu,fericită.
Roman d'amourochii lui reci si albaștri, multele tatuaje și postura înțepată. te depărtează sau te atrage? ea scundă,firavă și nevinovată. extremele se atrag sau se resping ? să te îndrăgostesti de omul care crede că nu știe să iubească e mai mult o provocare...