2-Yamuk surat

12 4 0
                                    

Elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gözlerimi güneş yüzünden açmak zorunda kalmıştım. Perdeyi kapatmayı unutmuştum.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra pijamalırımı çıkarıp okul kıyafetlerimi giyerken annem adımı seslendi, "Çisem! Kızım hadi gel kahvaltı hazır!" Cevap verdikten sonra kıyafetlerimi giyinip, telefonumu hırkamın cebine koyarak odamdan çıkıp mutfağa yol aldım.

"Günaydın anne!" Kahvaltı masasına doğru yol aldım.

"Günaydın annecim!" Karşılık verdi.

Masanın daha kurulmadığını görünce anneme yardım etmek için yanına gittim. Ben, çatalları, peynir ve zeytinleri koyarken annemde geri kalanları koyuyordu.

Kahvaltı yapmak için sandalyeme oturacağım sırada hırkamın cebindeki telefonum için endişe duyduğum için cebimdeki telefonu çıkarıp masaya koydum.

Telefonumu çok severdim, tek yaşama sebebim gibiydi. Tabii bir de annem vardı. Zorunda kalmadıkça telefonumu hırkamın cebine veya herhangi bir yere koymazdım, elimde taşırdım.

Kahvaltı yaparken her zamanki gibi okulda ne yaptığım ile ilgili konuşuyorduk, artık günlük rutin haline gelmişti. Okuldan eve geldiğim zaman da yine akşam yemeğinde okul ile ilgili konuşurduk.

"Öğretmenlerin nasıl? Seviyor musun onları?" Diye sordu.

Tam cevap vereceğim sırada telefonumdan bildirim sesi geldi. Bildirime bakma ihtiyacı hissettiğim için anneme kısa ve net "Evet" cevap verdim.

Ardından teledonumu alıp kilit ekranından kimin yazdığına baktım. İnstagramdan yamuk surat'ın yazdığını gördüm. Acaba gerçekten de yamuk suratlı mı?

Vakit kaybetmeden mesajına girdim.

Yamuksurat: Günaydıınnn bebeğimm

Çisemeroğlu: Günaydın yamuk suratt

Çisemeroğlu: Bak yamuk suratlım gözlerini iyi aç ve mesajlarımı iyi oku.

Çisemeroğlu: Eğer gerçekten suratın yamuksa olmaz böyle...

Yamuksurat: Nasıl yani?

Çisemeroğlu: Bu yüzden gözlerini iyi açıp mesajlarımı iyi oku dedim...

Çisemeeoğlu: Bak şimdi yamukçum... Diyorum ki suratın yamuksa bizden hiç olmaz.

Yamuksurat: Öyle desene kızım bende önemli bir şey diyorsun zannettim

Çisemeroğlu: Sabahtan beri öyle diyorum zaten manyak!

Yamuksurat: Suratım yamuk değil.

Çisemeroğlu: He iyi o zaman

Yamuksurat: Bu saçma düşünceyi ismimden çıkardın belli ki, öylesine koymuştum yani yamuk surat ile alakası yoktu.

Yamuksurat: LSJSKSBSLXHÖDSN

Çisemeroğlu: Sevmeye başladım seni he. İyi çocuksun.

Yamuksurat: Ben de seni seviyorumm.

Bu yazışma sırasında annem hiç konuşmamıştı sadece kahvaltısını yapmıştı. Büyük ihtimalle sınıftan kızlar yazmıştır diye düşünmüştür. Ama yanıldın annecim. Kızın yamuk suratlıya tutuldu.

Annem, "Hadi bir tanem okuluna geç kalacaksın kahvaltını yap." Dedi. Kafamı sallayarak karşılık verdim.

Obur bir kız olduğum için evden çıkmamda biraz uzun sürmüştü. Boyum 1.64 kilom ise obur olduğum halde 45 ti. Fakat dışardan gören biri kilolu gözüktüğüm için benim kiloma 53 derdi.

Kahvaltımı yaptıktan sonra 'yaşama sebebim' i de aldıktan sonra evden çıktım ve okul ile arama giren cani 15 dakikayı kulaklığımla şarkı dinleyerek yürümeye başladım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bölümü nasıl buldunuz?

Oy vermeyi unutmayınn!

İHANET (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin