Zil çaldığında kantine inmeye karar vererek ayağa kalktım. Ecrin'in çetesi aniden önüme geçti.
"Sen nasıl bizi şikayet edersin!?" Dedi, Berna olan.
"Üstünüze alındıysanız demek ki!" Diyerek yanlarından geçecektim ki izin vermediler.
"Bedelini ödeyeceksin!" Dedi bu sefer Azra olan.
"Ne bu mafyatik haller!? Kendinize gelin!" Dedim, iğrenerek.
Azra ve Berna'nın arkasından çıkan Derin kolumu tutarak "Haddini bil!" Diye bağırdı.
"Kızım bak dışlıyorlar seni sürekli ve sen bir türlü bunu anlamak istemiyorsun! İnan bana." Dedim.
"Sana ne be bizim arkadaşlık ilişkilerimizden!? Kendi işine bak sen!?" Derin kolumu bırakmayınca hızla kolumu çekip kurtardım.
"Bırakırsanız kendi işime bakacağım zaten! Siz beni tutuyorsunuz!" Dedim kollarımı iki yana açarak. Ardından cevap dahi beklemeden uzaklaştım oradan.
Kantine inip yemek aldım ve boş bir yer bulup oturdum.
Yamuksurat: Nasılsın bir tanem?
Çisemeroğlu: iyi diğelim iyi olalım...
Yamuksurat: Ne oldu?
Çisemeroğlu: yasemin hoca (kendisinden pek haz etmem) derse geç kaldığım için biraz azarladı beni ama ona bin katıyla cevap verdim.
Yamuksurat: Ne dedin?
Çisemeroğlu: Beni sınıfa girerken kulaklığımla gördüğü için yolda dans ettiğin için mi geç kaldın dedi.
Çisemeroğlu: Ben de ben en azından dersin dışında dinliyorum buradakilerin çoğu sizin dersinizde dinliyor dedim.
Çisemeroğlu: Hatta birini örnek verdim. Çıkışta öldürmese beni.
Yamuksurat: Keşke okula gelseymişim.
Çisemeroğlu: Okula gelip ne yapacaktın sanki benim sınıfımdasın?
Çisemeroğlu: Bir dakika, benim sınıfımda mısın yoksa!?
Yamuksurat: Hayır, maalesef :(
Yamuksurat: Ama keşke olsaydım...
Çisemeroğlu: Zil çaldı gitmem lazımm
Yemeğimi hemen ağzıma tıkarak sınıfımın olduğu katta çıktım. Ben sınıfa girdikten hemen sonra Erva hoca da içeri girmişti aynı zaman da sınıf hocamız oluyordu. Yumuşak bir kadındır ama tersi de çok pistir.
Erva hoca Ecrin'in çetesi nerede diye sorunca ben de "Hocam onlar sürekli her derse geç kalıyorlar bence bir cezalara ihtiyaçları var." Demiştim.
Ardından birkaç saniye sonra meşhur çete gelip yerlerine oturunca, Erva hoca ders anlatmayı bırakıp onlara döndü.
"Niye her ders geç kalıyorsunuz?" Diye sordu.
"Hocam zili duymuyoruz." Dedi Azra.
"Biz nasıl duyuyoruz amına koyayım!" Dedim fısıltıyla fakat Berna önümde oturduğu için duymuştu. Ki dönüp bana ters ters bakmıştı.
"Hocam cidden duymuyoruz." Dedi Berna yemin edercesine.
"Bu böyle olmayacak! Anne ve babanızın numrasını verin." Dedi hoca telefonunu çıkartıp. Ardından Berna'ya döndü.
"Hocam annemin numarasını veririm ama babamınkini veremem." Dedi.
"Niye?"
"Hocam çünkü babama ulaşamazsınız." Dedi Berna. Hoca inanamayarak kaşlarını kaldırınca Berna "Ciddiyim hocam."dedi.
"Sen söyle bir şey olmaz." Dedi hoca ısrarla.
"Hocam ciddiyim ulaşamazsınız." Dedi Berna ciddilikle.
"Bakıyorum da çok ciddisiniz bugün berna hanım" dedim bu sefer fısıldayarak değil sesli bir şekilde.
Tüm sınıf kahkaha atarken Berna ve arkadaşları bana bakıp kaşlarını çatıyorlardı.
"Hocam bunlar beni tehdit ediyor, hiç güvende değilim!" Dedim sahte korkuyla hocaya bakarak.
"Gerçekten sizle uğraşılmaz ya! Siz nasıl liselisiniz!?" Diye bağırıp sınıftan çıktı. Arkasından kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET (YARI TEXTİNG)
Roman pour AdolescentsYamuksurat: Seni çok seviyorum, lütfen engelleme beni. Çisemeroğlu: Bir dakika, bir dakika Yamuksurat: Ne oldu? Çisemeroğlu: Amca sen misin? Bu sorunun cevabını öğrenmek için neden kurguma bir şans vermiyorsun? Başlangıç tarihi: 07/07/2022