Keyifli okumalarr...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Bu ders bittikten sonra öğle arasına girecektik. Fakat bir türlü bu lanet ders bitmiyordu. Bir an önce şu ders bitse de yemeğime kavuşsam.
Okulu seviyorum demiştim ama derslerden bahsetmemiştim. Okulu neden sevdiğimi hala bilmiyordum. Birkaç kere düşündüm fakat bulamadım.
Sonunda zil çalmıştı. Koşa koşa kantine indim. Allah ne verdiyse diyerek neredeyse herkesten hızlı koştuğum için şu an kocaman sıranın en önünde duruyordum.
Hanımefendiler, beyefendiler alkışlayın beni. Bu hayatınızda görüp görebileceğiniz en büyük rekor.
"Abi bir hamburger ve büyük ayran alabilir miyim?" Dedim. Hemen yemeklerimi alıp parayı da ödedikten sonra gözüme boş bir yer kestirdim ve oraya oturup ayran eşliğinde hamburgerimi yemeye başladım.
Son ısırığım kaldığı esnada ecrin gelip karşıma oturdu. O benden daha zayıftı, ela gözleri ve siyah saçları vardı.
"Yine ne var Ecopiç? Yine götünün hangi tarafı kaşındı da soluğu benim yanımda aldın, merak ettim doğrusu?" Ecrine 'Ecopiç' diye seslenirdim. Açılımı ise 'Ecrin piç' anlamına geliyor.
Biliyorum çok zekiyim, alkışa gerek yok. Lütfen, utanıyorum
Bu lakabın açılımını benden başka kimse bilmiyordu fakat eğer geri zekalı değillerse bunu anlamış olmaları gerekiyor.
"Bana bak kızım benimle böyle konuşamazsın!" Dedi. Ne yani ben bu dünya'ya istediğim kişiyle isteyerek konuşmak için gelmedim mi? Niye doğdum o zaman ben, lan!?
"Bono bok kozom bonomlo boylo konoşomozson. İyi de, sebep?"dedim ardından, "Karşımda cumhurbaşkanı olsa bile böyle konuşurum. Çünkü yapım bu!" Lafımı esirgemedim.
Sanırım bu biraz ağır olmuştu. Çünkü cumhurbaşkanı'nı karşımda olsa böyle konuşamazdım galiba, beni ülkeden atmasını kimse istemez di mi? Bu ülkenin bana ihtiyacı var!
Bir anda nedeni bilmediğim halde aniden saldeyeyi iterek kalktığı için "Yavaş ol öküz, bunlar babanın malı değil!" Dedim fakat takmadı bile.
Onun gidişinden yararlanarak son lokmamı ve ayranımı da bitirdikten sonra ayağa kalkıp çöplerimi çöpe attım. Telefonum titredi, hemen bildirime baktım. Yamukçuğum yazmıştı.
Yamuksurat: O kızla aranızda ne oldu? Niye öyle tartışıyordunuz?
Çisemeroğlu: Bu seni niye ilgilendiriyor anlamadım?
Sorunlarımı, pek insanlarla paylaşan biri değildim. Bu yüzden anlatmak istemedim.
Yamksurat: Seninle ilgili olan her şeyi bilmek, öğrenmek istiyorum.
Çisemeroğlu: Sorunlarımı insanlarla paulaşan biri değilim. Bu yüzden anlatmak istemiyorum.
Çisemeroğlu: Fakat hazır hissettiğim zaman ilk sana anlatıcam. Söz.
Yamuksurat: Bak söz verdin!
Çisemeroğlu: Evet söz verdim. Çisyem sözü! Sözümü tutarım.
Yamuksurat: Çisyem ne be?
Çisemeroğlu: Açılımı, 'Çisem kalp yemek' anlamına geliyor.
Çisemeroğlu: Kendimi ve yemekleri çok sevdiğim için böyle bir birleşim çıktı ortaya.
Yamuksurat: Vay be havalı!
Çisemeroğlu: Tabii olm ne zannettin.
Yamuksurat: İnsan bir teşekkür eder yaa.
Çisemeroğlu: Ne gerek var şu güzel ellerimi yormaya. Şu an bile çok yoruldular, 'artık dinlenebilir miyiz?' diye çığlık atıyorlar o yüzden ben gidiyorumm...
Yamuksurat: ŞSHSNSBJJFMDNKD
Yamuksurat: Hadi görüşürüzz.
(Görüldü)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölüm hakkında yorumlarınız??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET (YARI TEXTİNG)
Novela JuvenilYamuksurat: Seni çok seviyorum, lütfen engelleme beni. Çisemeroğlu: Bir dakika, bir dakika Yamuksurat: Ne oldu? Çisemeroğlu: Amca sen misin? Bu sorunun cevabını öğrenmek için neden kurguma bir şans vermiyorsun? Başlangıç tarihi: 07/07/2022