3-Seni seviyorum

11 3 0
                                    

Keyifli okumalarr...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sonunda o cani 15 dakikayı ezip geçerek okula varmıştım. Okulu seviyordum ama neden sevdiğimi bende henüz bilmiyorum. Bunun cevabını öğrendikten sonra ilk fırsatta bir caminin hoparlöründen herkese duyuracaktım.

Okukun bahçe kapısından içeri girdim. Tam bahçeye adım attığım an telefonumdan bildirim sesi geldi. Merakıma yenilip bildirime baktım, bildirim yamukcuğumdandı. Mesaj yazmıştı.

Yamuksurat: Şu an seni görebiliyorum.

Yamuksurat: Çok güzelsin! Sadece bana güzel ve özel ol...

Hemen başımı kaldırıp okulun bütün camlarına bakmaya başladım. Fakat pencereden bakan birilerini görememiştim.

Çisemeroğlu: Keşke şu an bende seni görebilsem. Ne zaman çıkacaksın karşıma.

Çisemeroğlu: Seni çoook merak ediyorum yamukcuğumm!

Yamuksurat: Daha değil bebeğim, henüz cesaretimi toplayamadım.

Çisemeroğlu: Peki, öyle olsun madem...

Çisemeroğlu: Neyse ben gidiyorum... Hadi görüşürüzz.

Yamuksurat: Görüşürüz bebeğimm.
(Görüldü)

Telefonumu kapattıktan sonra okulun kapısından içeri girince hemen sınıfıma gitmek için merdivenleri çıkmaya başladım o esnada karşımdan aşağı inen itici olan Ecrini gördüm. Bana dönüp sinir edici gülümsemesini gösterdi ben de ona karşı yüzümü buruşturdum. İlk defa birbirimize saldırmadan veya laf dalaşına girmeden ayrılmıştık.

Neydi şimdi bu!

Sınıfa gittiğimde en arkada olan sırama oturdum, tek oturuyordum. Yanımda kimseyi istemiyordum. Dersi başlamasına daha vardı, bu yüzden telefonumu açıp Instagrama girdim ve dolaşmaya başladım. Aklıma yamukçuğum geldi, Neden onunla yazışmıyordum ki? Hem ona birkaç soru sorarak onun hakkında bir şeyler öğrenebilirdim.

Hemen instagramın meaj kısmına girip yamuksurat'ın üstüne basıp yazmaya başladım.

Çisemeroğlu: Merhaba.

Çisemeroğlu: Canım sıkıldı da, ders başlayana kadar biraz konuşalım mı? Hem biraz kendini tanıtırsın belki?

Yamuksurat: Bütün zamanlarım senin olsun bebeğim.

Yamuksurat: istediğini sorabilirsin.

Çisemeroğlu: Hangi sınıftasın?

Yamuksurat: Ama bu biraz ileri seviye bir soru olmuş bu sorunun cevabını başka levele saklıyorum daha düşük seviyeli sorular sor...

Çisemeroğlu: Peki , tamam haklısın. O zaman soruyorum hazır mısın?

Yamuksurat: Gönder gelsin.

Çisemeroğlu: Kaçıncı sınıfsın?

Yamuksurat: 12. Sınıfım.

Çisemeroğlu: Beni kısıtladığın için soracak soru bulamıyorum.

Çisemeroğlu: İmdatt!

Yamuksurat: Neyse boş ver yaa

Yamuksurat: Eee hayat nasıl gidiyor?

Çisemeroğlu: Hiç, öyle yuvarlanıp gidiyorum işte...

Yamuksurat: MŞKHSEÖDKDÖSM

Çisemeroğlu: Senin hayatın nasıl gidiyor?

Yamuksurat: Hayatımda, sen olduğun için, şuan iyi gidiyor.

Çisemeroğlu: Neyse zil çaldı sonra görüşürüz.

Utanmıştım. Bu yüzden zil çaldı demiştim, zaten zil çalmıştı ama eğer beni utandırmasaydı zili sorun etmez, derste bile onunla yazışırdım.

Yamuksurat: Görüşürüz. Seni seviyorum.
(Görüldü)

Kalp atışlarım hızlandı, heyecandan terlemiştim.

Galiba bende onu seviyordum...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bölüm hakkında yorumlarınız nelerr?

Yakın zamanda yeni kurgumun ilk bölümünü yayınlayacağımm.

İHANET (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin