Keyifli okumalar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kendimi, yamuksurat'a affettirdikten sonra müzik dinleyerek eve yürümeye başladım.
Eve geldiğimde zili çaldım, annem kapıyı açtı. Hemen ona sarıldım. İki yanağından da öpüp, gülerek içeri girdim. Annem de kapıyı kapattıktan sonra yanıma geldi.
"Kızım, ne bu neşe?" Dedi. Sanki beni bilmiyordu. Ben hep böyleydim.
"Annecim ben sürekli böyle neşeliyim. Bir sebebe ihtiyacım yok ki." Dedim. Annem de bana karşılık olarak olumlu anlamda başını salladı. Yamukcuğumdan bildirim geldi. Hemen girip baktım.
Yamuksurat: Gittin mi eve?
Çisemeroğlu: Evet, geldim.
Yamuksurat: Ne yapıyorsun?
Tam cevap yazacağım sırada annemin bana baktığını gördüm.
"Efendim anne, bir şey mi diyecektin?" Diye sordum. "Evet kızım, bir şey diyecektim." Dedi. Karşılık olarak başımı salladım.
"Sen sürekli neye gülüyorsun. Ayrıca şu 2 gündür, diğer günlere göre daha fazla enerjiksin. Ne oluyor?" Evet, işte şimdi başlıyorduk.
Anneme hiçbir zaman yalan söylemedim, söylemem de. Bu yüzden bu sorusuna cevap olarak bütün her şeyi anlatacaktım.
"Peki anne, anlatıyorum." Dedim. Ardından "Hazır mısın?" Dedim.
"Evet kızım, hazırım."
"Hazır mısın?"
"Hazırım kızım."
"Hazır mısın anneciğim?"
"Hazırım Çisem'ciğim. Artık anlatsan mı diyorum."
Annemi daha fazla kızdırmak istemeyip bütün her şeyi baştan sona kadar anlattım.
"Eğer mutluysan benden yana bir sıkıntı yok, sana asla kızmam." Deyince rahatladım. Kollarımı iki yana açarak hemen anneme sarıldım o da aynı karşılığı verdi.
Ardından odama gitmek için izin istedim.
Aklıma attığı mesajlar gelince hemen elime telefonumu aldım ve sosyal medya hesabıma girdim. 'Ne yapıyorsun?' nesajına karşılık verdim.
Çisemeroğlu: Anneme her şeyi anlattım.
Çisemeroğlu: Seninle konuştuğumu ve anonimim olduğunu biliyor.
Yamulsurat: Kızmadı di mi?
Yamulsurat: Ayrılın mı dedi?
Yamuksurat: Lütfen kızmamış olsun.
Yamuksurat: Ben senden ayrılmak istemiyorum.
Çisemeroğlu: Dur bi sakin ol.
Çisemeroğlu: Öncelikle asla kızmadı anlayışla karşıladı.
Çisemeroğlu: Ayrılmıyoruz korkma.
Çisemeroğlu: Ayrıca annem kızmış olsaydı sana bir daha asla yazamazdım, aptal.
Yamulsurat: Kızım önceden söylesene ecel terleri döktüm burda.
Çisemeroğlu: Fırsat vermedin ki!
Yamuksurat: Tamam tamam kızma. NNEÖDHDÖDJCMDN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oy vermey unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET (YARI TEXTİNG)
Teen FictionYamuksurat: Seni çok seviyorum, lütfen engelleme beni. Çisemeroğlu: Bir dakika, bir dakika Yamuksurat: Ne oldu? Çisemeroğlu: Amca sen misin? Bu sorunun cevabını öğrenmek için neden kurguma bir şans vermiyorsun? Başlangıç tarihi: 07/07/2022