Keyifli okumalarr!
OY VERMEYİ UNUTMAYINN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Son dersteydik, bu dersten sonra eve gidip rahat rahat telefonum ile oynayabilecektim.
Sonunda matematik dersi bitmişti. Çantamı omzuma takıp sınıftan çıktım. Hemen cebimdeki telefonumu alıp sosyal medya hesaplarımda gezinmeye başladım.
Koridorda yürürken önümü görmedim ve birine çarptım. Bu çocuğun adını biliyordum, birkaç kişi sayesinde adını duymuştum. Çağrı... Adı Çağrı'ydı.
Aynı anda "Pardon" dedik. Gülümsedim, ardından umursamayarak yürümeye devam edecektim ki Çağrı'nın, bana gözünü bile kırpmadan baktığını gördüm.
Acaba 'yamuksurat' Çağrı olabilir mi?
O sıra telefonuma bildirim geldi. Bakmadım.
Gözlerimi Çağrı' nın gözlerine sabitleyerek, bir elimi ona doğru salladım. Başını iki yana sallayarak kendine geldi.
"Asıl ben özür dilerim." Dedi. Ona karşılık olarak ben, "Biliyorum çok çekiciyim, güzelim ama benim başım bağlı Çağrı'cığım." Dedim. Dudaklarımı büzerek, "Kusura bakma." Dedim. Karşılıklı gülüştükten sonra Çağrı, "Gerçekten çok özür dilerim." Dedi.
Gülerek yoluma devam ettim. Adımlarımı atarken Çağrı'ya "Ben de önemli değil dedimm!" Diye bağırdım.
Çağrı'nın gülme sesini duydum. O gülünce ben de güldüm. Gerçekten yakışıklı çocuk yaa...
Çağrı ile konuşmaya başladığımdan beri sürekli bildirim geliyordu. Dayanmayıp bildirime baktım. Yamuksurat yazmıştı.
Yamuksurat: Hemen ondan uzak dur!
Yamuksurat: Derhal uzaklaş ondan!
Yamuksurat: Neyse, sakinim. Sakinim...
Yamuksurat: Çisem'im, Çağrı'nın yanından gider misin?
Yamuksurat: Çisem! Bak şu mesajlarıma!
Yamuksurat: Çisem! Delirtme beni!
Yamuksurat: Tamam! İtiraf ediyorum kıskanıyorum seni.
Yamuksurat: Git artık o onun yanından. Yeter.
Yamuksurat: Eğer gitmezsen ben gelicem oraya yeter artık.
Yamuksurat: Neye gülüyorsun be?
Yamuksurat: Gülme!
Yamuksurat: Çağrı niye gülüyor? Ne dedin ona?
Yamuksurat: Delirecem!
Ya şimdi bu kadar aksiyona ne gerek vardı çıkardın karşıma olur biterdi. Sen mutlu, ben mutlu, çağrı üzgün. Tam istediğin gibi... Çağrı niye üzgün orasını da pek anlamadım ama neyse...
Demek ki düşündüğüm gibi Çağrı, 'yamuksurat' değilmiş...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölüm hakkında yorumlarınızz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET (YARI TEXTİNG)
Teen FictionYamuksurat: Seni çok seviyorum, lütfen engelleme beni. Çisemeroğlu: Bir dakika, bir dakika Yamuksurat: Ne oldu? Çisemeroğlu: Amca sen misin? Bu sorunun cevabını öğrenmek için neden kurguma bir şans vermiyorsun? Başlangıç tarihi: 07/07/2022