Techno wrócił już do domu a ja wciąż leżałam na trawie za domem i oglądałam gwiazdy. Księżyc dzisiaj wyglądał niesamowicie. W końcu była pełnia. Leżałam z taką pustka w głowie. Nie myślałam o niczym. Poprostu patrzyłam w niebo i cieszyłam się chwilą.
- Przyniosłem Ci koc - odezwał się za mną głos. Był to oczywiście Techno.
- Dziękuję - powiedziałam i wstałam do niego biorąc puszysty materiał do rąk.
- Choć do środka jest już zimno i późno - powiedział.
- Daj mi jeszcze chwilę - odezwałam się rozmarzonym głosem odwracając spowrotem w stronę nieba.
- Ann, Ann, Ann... - powiedział za mną szeptem. Jestem wręcz pewna że kręcił przy tym głową.
- Ale te gwiazdy...i księżyc w pełni...przeciez to jest tak piękne. A jutro tego już nie będzie... - powiedziałam lekko opuszczając głowę. Czułam się trochę jak małe dziecko które nie chce wracać z wesołego miasteczka.
- Ale ty jesteś piękniejsza... - szepnął za mną.
Odwróciłam się w stronę Techno a ten odrazu spojrzał mi się prosto w oczy.
- Księżniczko...wracajmy już do domu - zawsze tak na mnie mówił. Był teraz bardzo spokojny a jego głos nie był oschły i zrezygnowały. Brzmiał pięknie i delikatnie.
Odwróciłam się jeszcze żeby spojrzeć na księżyc ostatni raz tej nocy i złapałam rękę Techno którą wysunął w moją stronę wcześniej.
Podeszłam bliżej niego i staliśmy tak jeszcze przez jakiś czas patrząc sobie w oczy. Złapałam go za szyję i stając lekko na palcach złączyłam nasze usta w lekkim pocałunku. Różowo włosy oddał ten gest łapiąc mnie w talii.
Po krótkiej chwili wpatrywania się w swoje oczy w końcu zebraliśmy się do domu.
Wchodząc do środka zobaczyliśmy Philla lekko uśmiechającego się w naszą stronę. Z salonu było słychać śmiech Will i Tommiego. W tamtym momęcie zrozumiałam jak bardzo mi brakowało rodziny...tej konkretnej rodziny...
___________________________________
~289 słów
Rozdział krótki niestety ale w końcu coś wstawiłam. Jeśli mam być szczera większość była już wcześniej napisana, jeszcze przed pojawieniem się filmu So Long Nerds...
Nie wiem czemu tyle czekałam z wstawieniem tego rozdziału.
Nie wiem w jakim tępię powstanie kolejny rozdział. Jak narazie nie mam żadnych materiałów na zapas więc żeby cokolwiek wstawić muszę to napisać.
Trzymajcie się misie i mam nadzieję że o mnie nie zapomnieliście.
Technoblade never dies...
CZYTASZ
WitherRose /// technoblade
Fanfiction- Więc obserwowałeś mnie? - Nie schlebiaj sobie !!! WYDARZENIA W KSIĄŻCE MOGĄ SIĘ NIE ZGADZAĆ Z LORE DSMP!!! ⚠️W KSIĄŻCE WYSTĘPUJE PRZEMOC⚠️ Rozpoczęcie: 13.04.2022 Zakończenie: 25.08.2022 08.03.2023: #1 techno 18.03.2023: #4 tommyinit