(ZEHRA'NIN DİLİNDEN)
ZEHRA'NIN EN ÜST KATTAN SÜRÜKLENEREK AŞAĞI KATA İNDİRİLDİĞİ ZAMAN......
Sehra'nın gözlerine acı bir şekilde baktıktan sonra ikimizinde ağlama sesleri birbirine karışmıştı, ağlıyorduk bizi bıraksınlar diye lakin bu insanlar öyle acımasızdı ki kulaklarını bizim acı haykırışlarımıza kapatmışlardı.
İki asker beni aşağı kata sürükledikten sonra demir kapılı,penceresi olmayan, karanlık bir odanın içine atıvermişlerdi.
Yere düştüğümde odanın içinde yüzlerini net göremediğim gözler beni izliyordu.
Korkuyordum,tüylerim diken diken olmuştu sesim titreyerek:-Sizde kimsiniz?
Demiştim.Bir çift göz yaslandığı masadan üzerime doğru gelirken:
-Türklerin cehennem zebanileriyiz!
Demişti masada oturan adam.
Ayaklarım demir kapıya doğru geri geri adım atarken masanın orda duran yüzünü net göremediğim bir çift göz:
- Bao dostum tadına ilk sen mi bakmak istersin yoksa ben mi tadayım?
Demişti pis bir şekilde kahkaha atarak.
O an yere dizlerimin üstüne çökerek:
-Yalvarıyorum bana dokunmayın ne isterseniz yaparım!
Derken hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
Önümde duran adam masada oturan adama:
-Bu kız benim sen git kendine başka bir kadın bak!
Masada oturan adam ayağa kalkıp demir kapıyı açtığında:
-İyi eğlenceler dostum!
Dedikten sonra tekrar demir kapı kapanınca etraf karanlığa bürünmüştü.
Bao denen asker masaya geçip oturmuştu.Dakikalar geçiyordu,gözlerim yavaş yavaş karanlığa alışmıştı.
Adam kafasını bana çevirip:
-Benim siz Türklerle bir düşmanlığım yok!
Artık ağlayacak tâkatim dahi kalmamıştı:
-Neden yapıyorsunuz o zaman bunca işkenceyi ,neden acı çektiriyorsunuz masum insanlara?
Asker belindeki silahı masaya koyduktan sonra:
-Siz kaybetmek zorunda olan tarafsınız bizse yakıp yıkan katleden taraf olmak zorundayız!
-Onca masum insanın ahı sizi yakıp kül eder diye korkmuyor musunuz?
Bao:
-Bunlar beni ilgilendirmiyor ben sadece Çin Cumhuriyetinde bir askerim ve görevimi yerine getiriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRKİSTAN
Non-FictionKadınların hiçbirinin üzerinde kıyafet yoktu,hepsi çıplaktı.Bazılarının vücutlarında kanlar akıyordu hâlâ.Gözyaşları yüzlerindeki kanları ıslatırken kurumuştu. Gözüme hemen sağ tarafımdaki yanan ateş çarpmıştı.Etrafa iğrenç bir koku yayılıyordu.Mide...