Fájdalmas Zuhany

99 3 0
                                    

- Na mivan! - nevetett Flash amint az ütése után a földön kötöttem ki.

Még párat belémrúgott, de végül a csengő mentett ki a szorult helyzetből.


Fáradtan léptem be a szobámba, a mai nap teljesen lefárasztott. Testileg és lelkileg egyaránt. Flash ismét jól helyben hagyott, így szereztem egy monoklit és néhány zúzódást.

Annyi szerencsém volt hogy Mr. Stark nem látott meg...

Táskámat lepakoltam az ágyamra, majd egy törülközőt kivéve a szekrényemből, indultam el a fürdőszobába ami a szobámból nyílik.

Megnyitva a vízcsapot, hagytam ahogy a víz a hátamra érjen, az érzésre felszisszentem de végül megszokva azt, élveztem a melegzuhanyt.

Nemsokkal később egy ismerős zajra kaptam fel a fejemet, valaki megragadta a fejemet és egyenesen a falnak tolta, értetlenül álltam egyhelyben tehetetlenül.

- Nyugi Kölyök - nevetett fel egy számomra ismerős személy.

- Loki? - vontam össze a szemöldökömet.

Loki nem szólt semmit, csak a nyakamba csókolt majd a másik kezével megragadta a fenekemet és jól megmarkolta, aminek hatására felnyögtem.

- Hagyd abba! - morogtam, majd próbáltam megfordulni. Sikertelenül.

- Hmm.. - Loki egy perce fontolóra vette a kérésemet - nem! - kuncogott fel a válasza után.

Keze szabadon járkált fel-alá a testemen, mindenegyes testrészemet bejárta, de a legtöbbet a hátsó testrészemen töltötte.

- Imádom - nyomkodta a fenekemet színtiszta örömmel, de nekem most sajnos semmi életkedvem nem volt a mai nap után.

Minden megmaradt erőmet bevetve, megfordultam és a mellkasánál fogva ellöktem magamtól.

Loki az arckifejezésem láttán, meghúzta önmagát és kisegített a zuhanykabinból.

- Mi történt? - kérdezett rá, de nem szóltam semmit.

- Peter!

Morogva húztam magamhoz egy csókra, ezzel azzal kényszerítve őt hogy bekussoljon, kezeimmel az övével játszodoztam, és amint sikerült eloldoznom, szemem elé tárult a tökéletes teste.

- Biztos? - kérdezett rá a dologra, de egy csókkal ismét beléfojtottam minden egyes szót.

Aznap még több sebet szereztem.




Szintén kérés volt!

Eredetileg 18+ akart lenni, de nem tudtam magam rávenni, szóval ilyen kis rövid lett.

Ennek a Lokinak kissé bdsm stílust adtam..nem tudom miért ne kérdezd..

Spiderson and Irondad [OneShot - Kérések zárva]Where stories live. Discover now