Tinédzser problémák

162 6 1
                                    

Amint a gyerekek belépnek a tinédzser korba, csak a gond lesz velük, és ez addig is fog menni míg egy hatalmasat nem tévednek vagy csalódnak, ezután ismét a szülőkhöz fordulnak segítségért, akik készségesen állnak gyermekük segítségére. Ebben Tony Stark se különb.

Peter fél éve töltötte be a 16.-ik és ezzel együtt Tony bajai is megnőttek, az eddigi kis problémák nagyokká váltak, Pete kezelhetetlenné vált, és ezzel még a bosszúállók is egyetértettek.

Tony naponta hallgatta a tagok problémáit, amit történetesen mind a Peteről szóltak. Clint panaszkodott hogy Peter folyton szétszereli a szellőzöket, ami köztudott Clint Barton kedvenc helyei közé tartozik, de így lehetetlen végigmenni rajta, mert az váratlanul leszakad alatta, a folytonos csínyékről meg ne is beszéljenek, Clint imádja a vicceket, de Peter ezúttal teljesen eldurvult a poénokkal szemben.

- Tegnap csípőszósz ment a szemembe! - nyafogott Clint - Pedig én csak egy szendvicset akartam nyugodtan megenni egy kis majonézzel, és nézd meg a szemem most! - mutat ujjával a piros szemeire, Tony grimaszolt egyet az arc látvány, nem volt szép az biztos.

- Én meg nem találom a karomat!
Szólal fel Bucky majd mutat a bal karjának hűlt helyére.

- A karral foglalkozunk később! - int fáradtan Tony Bucky felé, majd Stevehez fordul.

- Kerítsd elő a fiamat, kérlek - Steve bólint, majd Natashaval az oldalán távozik.

Tony a fejét fogta kínjában, a többi maradék bosszúálló a saját panaszait panaszolta el Tonynak, egymás szavába vágva, de ezt teljesen figyelmen kivül hagyta. Peter 3 hónaposan került hozzá, egyik hajnalban egy viharos napon, a csengő megszólalt, így kénytelen volt felkelni a pihe-puha ágyból hogy kinyissa azt, de amint leért a lépcsőn babasírást hallott, kiváncsian nyitotta ki a bejárati ajtót ahol nem állt senki, de lentebb nézve megpillantotta a kicsi Petert, ki keservesen sírdogált. Starknak nem volt szíve otthagyni, így óvatosan felemelve őt, vitte fel a szobába a picit, majd kezdte lágyan ringatni, végül lassan édes barna szemei lecsukodni kívánkoztak. Aznap Tony megkérte Peppert hogy vásároljon be baba cuccokat, ki furcsállva a kérést, de mindent beszerzett Starknak.

Emlékszik Pepper arcára, amint elmesélte mi történt hajnalban, majd az örökbefogadást ist felvetette barátnőjének, aki ezt nem fogadta örömmel, lett is belőle veszekedés. Pepper akart gyereket, de egy sajátot, méghozzá Tonyval, de ő ezt elutasította mivel teljesen megszerette a pici Petert, és hiába akart volna saját gyereket, amikor itt van ő. Érezte hogy Peter különb az átlag gyerekeknél, de ezt hiába mondogatta Peppernek, ő ezt nem akarta elvállalni, így végül szétment a két boldognak tűnő pár. Steve és Natasha sokat segített Tonynak a pici Peterrel kapcsolatban, Clint néha bébiszitterkedett mikor Tony üzleti útra ment, de videóhívással tartotta Peterrel a kapcsolatot, mindig is fájó szívvel hagyta egyedül a gyerekét, de nem mondhatta le állandóan a konferenciákar Peter miatt, ez olyan 10 alkalommal esett meg.

Emlékszett hogy a 8 éves Peter akkoriban félve ment be a suli ajtaján, Tonynak kellett bekísérnie, mert Pete nem volt hajlandó elereszteni a papája kezét, aranyosnak találta ezt Peterben. A nap végén a félénk Pete boldogan ugrott papája karjaiba, mutatva a ellenőrzője tartalmát, ahol rengeteg csillag sorakozott, Tony összeborzolta a haját a fiának, majd egy fagyira meghívta a kis géniuszát.
Boldogan vonultak be Pete szobájába Tony,  kezében tartva fiát, mikor az ágyán megpillantotta Lokit, mérgesen összehúzta szemöldökét a személy láttán, de ahogy Peter mondogatta a Loki nevet miközben kezét felé nyújtogatta, meglágyult a tekintette, végül átadta fiát az istennek, aki óvatosan tartotta Petert, Loki szinte mindenkit utált, de Peter kivétel volt, imádta a kis srácot, és ez kölcsönös is volt.

Végül 15 évesen egy pók harapása okozta a hirtelen megjelent képességeit, és ezzel egy okkal több volt a baja Peternek, titkolta az újdonsült erejét a családja elől is, féltette őket, de belül az érzés nem akart elmúlni hogy elkéne nekik mondani, mégse tette. Aztán egy nap, egy átlagos éjjeli portyázás során, megjelent egy gonosztevő akivel nehezen bánt el, rengeteg sérülést okozott neki a bűnöző, lehetett vagy két törött bordája, és a nyílt sebekről kezén-karján ne is beszéljünk, mégis végül győzedelmeskedett. Napfelkeltére hazaért, beszökkent az ablakon majd a maszkot levéve, mosolyodott el a mai nap győzelmén, de az ajtó abban a pillanatban kinyilt, és egy sokkos állapotban levő Tony Stark állt ott. Tony száját egy "mi a fasz" hagyta el, mikor egy "Vigyázz a szádra" mondat jött Steve felől, aki valahol a lenti konyhában lehetett, Tony a szemét forgatta, de idegesen nézte a súlyosan sebesült fiát, óvatosan terelgette Brucehoz, aki éppen Thorral beszélgetett. Tony aggódva kérte Mr Bannert hogy kezelje Peter sebeit, miközben a sebeit kezelte Bruce, Pete mindent elmesélt az apjának, aki végül átkarolva fiát, húzta egy szoros maci ölelésbe.

- Még mindig nincs meg a bal karom - lépett be a szobába ismételten Bucky, Tony sóhajtott egyet, majd Natashat megkérte hogy segítsen Bucknak megkeresni a elveszett végtagját. Clint  egy szendvicset majszolt, de mindig csekkolta hogy tiszta-e az a bizonyos szendvics, Tony morgott egyet amint Loki eltűnt a jól őrzöttnek hitt Whisky-ével, végül a kanapénak dőlt, gondolván ideje lepihennie egy pár percre amíg csend van a toronyban.
Ekkor az ajtó hirtelen kivágódott, és egy ideges Peter jelent meg a szobában, Clint majdnem megfulladt a szendvicstől, és ezért ismét Peter volt a hibás, szúros szemmel nézte a fiút, de tekintette ellágyult amint meglátta milyen állapotban van a kicsi Pókkölyök.

Peter idegesen ért a toronyba, és azonnal Tony karjaiba vetette magát, könnyei útnak eredtek, Tony lágyan ringatta fiát, próbálva nyugtatni. Peter keservesen zokogott, minden érzelem előtört belőle, legfőképp a szívfájdalom, elmondta hogy Liz akit kedvelt, mennyire átverte Petert, ezzel a földbe tiporva a pókkölyköt. Szerelmes volt Lizbe, és ezt a lány ki is használta, Peter mindent megadott volna a szeretett lánynak akibe fülig beleszeretett, de nem volt elég ez neki, ma a suliban meglátta ahogy Liz egy teljesen számára ismeretlen sráccal smárol, szívébe mintha ezer tőrt szúrtak volna, teljesen negalázottnak érezte magát Peter. Emelett a banda amibe csatlakozott az elmúlt 2 hétben, egyszerűen kidobták onnan őt, semmi indok nélkül, bár az utóbbi kevésbé fájt neki, de nem esett jól a srácnak a bánásmód.

- Sajnálok mindent! - zokogta Pete, kétségbeesve kapaszkodva édesapja nyakába.

-Bocsánat Clint és Bucky nagybácsi! - Peter teljesen összevolt törve, de Tony is ahogy fiát látnia kellett, utálta ha szomorú volt a kölyök, azt szerette a felhőtlenül mosolyog, de most egy összetört szívet kell meggyógyítani Tonynak.

- Semmi baj Pete - a maradék bosszúálló is megjelent végül a szobában, Tony és a kölyök köré gyűltek majd egy szoros ölelésbe vonták a zokogó fiút.

- Megbocsátunk! - mondták szinkronban a tagok, majd halk szavakat suttogva nyugtatták le a síró egyedet, elnem engedve őt.

Spiderson and Irondad [OneShot - Kérések zárva]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora