Tony és Peter halkan beszélgettek egy bizonyosan fontos témáról, aminek a szereplői nem más mint Amerika Kapitány és a csodálatos Fekete Özvegy. A két géniusz egy jó 2 óra megbeszélés után elhatározták hogy összehozzák a két szerelmes párt.
1. Terv:
Tony bekapcsolt egy romantikus számot a magnón, míg Peter előkészítette az asztalt. Eközben Natasha és Steve összeverten, de sikeresen beestek az ajtón, így megláthatták a serényen dolgozó párost.
- Mit csináltok? - vonta fel a szemöldökét Steve.
- Vacsorát? - kérdezett vissza Peter.
Natasha sóhajtott majd kabátját a kanapéra hajítva, bezárkózott a szobájába.
- Oké - rántott vállat Steve, majd ő is gyorsan bevonult a lakrészébe.
Aznap Tony és Peter egésznap takarított és szítkozódott.
2. eset:
Tony rábeszélte Stevet egy kinti sétára, amire a Kapitány nem tudott nemet mondani. Eközben Peter a fekete özvegyet zaklatta azzal hogy menjenek le a parkba sétálni.
Minden jól ment, míg elnem kezdett esni az eső.
Tony és Peter átkozta a időjárásjelentő embert.
3. Eset.
Tony és Peter megelégelte a két pár szerencsétlenkedését, így megfogták őket és bezárták az egyik üres szobába a párost.
Steve sóhajtott, majd leült az ágyra miután rájött hogy innen nem fognak egykönnyen kijutni.
- PETER! - kiabált Natasha, megállás nélkül az ajtót ütve.
- CSAK CSÓKOLJÁTOK MEG EGYMÁST! - Peter szintén kiabálva válaszolt.
- Ez hülye - állapította meg Nat.
- Te meg miért vagy olyan nyugodt? - tette karba kezeit az özvegy.
Steve vállat rántott majd hanyatfeküdt az ágyon, Natasha nemsokára csatlakozott a pihenő férfihoz.
- Tudom mit akarnak ezek ketten - mosolyodott el Steve halványan.
- Sajnos én is - morogta Natasha - Kár volt elmondanom Peternek a csókot..
Steve halkan felnevetett, majd oldalra fordítva a fejét, odahajolt Natasha arcához, és megcsókolta.
Eközben Tony és Peter sikoltva ugráltak a kameraszobában
ESTÁS LEYENDO
Spiderson and Irondad [OneShot - Kérések zárva]
FanficEgy átlagos oneshot könyv, kéréseket elfogadok:D Legfőképp Pókember aka Peter Parker és Vasember Tony Stark szerepében szereplő, apró kis rövid szösszenetek. Mivel nagyon belemerültem a Marvel világába, gondoltam nyitok egy könyvet róluk én magam...