Válaszút

116 1 0
                                    

Tony és Natasha mindig jóban voltak, talán túlságosan is, megvolt köztük az összhang és a kémia is, amit Pepper nem nézett jó szemmel, de semmi beleszólása nem volt, ugyanis ő és Tony Stark csak munkatársak voltak, semmi több. Tony és Nat kapcsolata napról napra szorosodott, néhol elejtettel egymásnak apró jeleket vagy flörtöltek egymással, de a két vak szerelmes nem vették észre az  egymásnak küldött jeleket.

Egy nap Bruce megunta és kitervelt a maradék tagokkal -aki történetesen, Steve és Buck volt - egy tervet, ami egy dupla randi volt, Stucky ezt ellenezte hisz ők egyáltalán nem járnak, sőt gyerekkori barátok, de nagy veszekedések közepette belementek a randiba.

- Tony - Amerika Kapitány zavarában azt se tudta hova rejtőzön el.

- Igen Kapitány? - Tony felemelte a fejét a papírtömegek közül, és figyelmét Stevenek szentelte.

- Eljönnél egy dupla randira? - Steve Rogers a mondar kiejtése után, felvette Natasha hajának a színét.

- Ez édes tőled, de a másik kapura játszom, ha érted - nevetett Tony, mire a Kapitány idegesen makogott össze-vissza.

- Úgy értem, én és Bucky, te pedig  Natashával - javította ki magát gyorsan Steve.

- Natasha? - Tony teljesen összezavarodott, de beleegyezett végül, majd kizavarta a irodából
a zavaró tényezőt, és ismét munkához látott.

A randi istenien sikeredett Tony és Natasha szempontjából, a másik szerelmes pár a Stucky szerepében, ők röhejesen érezték magukat az egész randi alatt. Az étterem után, egy parkban mentek sétálni, miközben beszélgettek random dolgokról. Nem vették észre hogy a tél katonája és a szőke herceg már rég messzi jártak, csakis a pillanatnak éltek Tonyék.

- Ez valami csodálatos volt - nevetett fel Natasha miután visszatértek a Stark Industries épületébe.

- Máskor is eljönnél velem? - símitott Tony a tarkójára idegesen, félve a választól, de amint Natasha felé hajolva táncba hívta ajkaikat, megtudta a választ.

Viszont nem minden boldogság tart sokáig, a Polgárháború után a kapcsolatuk romlani kezdett, hol Natasha veszekedett, hol Tony kezdte a vitát, a csapat többi tagja értetlenül nézte a veszekedő párt, nem értették mi történt a vasözvegy kapcsolatával, hisz tökéletes párt alkottak egymással.

- ELEGEM VAN! - dob egy mangót Natasha Tony felé, aki idejében elhajol mielőtt nekicsapódna a fejének.

- KÉPZELD EL, NEKEM IS! - ordít vissza Tony ugyanolyan hangerővel, majd a pár sarkon fordulva kisétálnak a konyhából ami két felé ágazik.

- Mi is történt? - kérdi Steve egy almát rágcsálva, teljesen megszokta már ezt a egészet, így neki nem újdonság a napi ordítás és dolgokkal való dobálózás, hisz ő maga is pajzsokat dobál másokhoz.

- Azt hiszem ez a vasözvegy vége - rántott vállat Bucky, mint aki kicsit sem bánja az egészet.

- A vas mi? - nevet fel Loki, miközben a hűtőt fosztogatja, Thor nagyokat pislogva veszi tudomásul testvére jelenlétét, majd sóhajtva hagyja rá az egészet.

- Hányadik alkalom ez Loki? - sóhajt fel Thor a testvérét bámulva.

- Eh - ránt vállat Loki, majd egy almát megragadva, távozik ismételten.

Egy olyan 10 perc múlva, a két veszekedő pár ismét szándékoztak megjelenni, ugyanis Nicknek új megbízása van, így sajnos kénytelenek voltak egy levegőt szívni.
Miközben Nick magyarázta a küldetést, észrevette hogy két embere eléggé feszült állapotban van, és talán egy hiba volt megszólalnia.

Spiderson and Irondad [OneShot - Kérések zárva]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora