Egy út a boldogsághoz

70 4 0
                                    

- Elég volt mára - lihegett Peter levegő után kapkodva.

- De még lesz egy tánc versenyünk!

Egy micsoda?

- Miről beszélsz MJ? - kérdezte Peter miután kortyolt egyet a flakonból.

- Nem emlékszel hogy...tudod az - halkította le a hangját miközben közelebb hajolt a sráchoz.

- Oh - nyögte ki nagynehezen a bő választ a srác.

- Sajnos nekem egész hetem bevan táblázva - sóhajtott Peter majd a táskáját felkapta a hátára.

- Szóval valamit talán még nem említettem...

- Hmm? - nézett a kis barátnőjére a fiatal fiú.

- Beneveztelek a híres vetélkedőre és képz-

- MJ! - csattan fel mérgesen Peter - Tudod hogy milyenek ők! Utálnak mindent ami a tánccal kapcsolatos - amint a mondat elhal, kínos csend telepszik közéjük.

- Próbáld meg legalább! - kérleli MJ, hisz tudja hogy Peter mindig is tánccal akart foglalkozni, és végre lenne rá esélye.

- Átgondolom...

- Oké! Én is megyek, mivel az első tánchoz kell egy partner, de te vagy a versenyző természetesen- meséli boldogan MJ, míg Peter unottan hümmög.

Peter hazáig bandukolt a sötétben, megnyerték a "bandaháborút", így mostmár ők dönthetik el hogy mikor fogják használni a termet.

Táncverseny...röhejes - morgott magában a srác, de belül síkitott akárcsak egy lány.

Talán megpróbálhatnám...

[Másnap Délután]

- Végre hogy itt vagy! - csókolta meg MJ a barátját aki viszonozta az apró gesztust.

- Csak remélem hogy nem nézik a Tv-t ... - mondta gondterhelten el a gondolatait Peter.

- Nem fogják - mosolygott a fiúra a lány - Remélhetőleg - suttogta halkan önmagának inkább.

- Peter Parker! Kérem jöjjön a színpadra! - szólt a hangosbemondó, így ideje volt elindulniuk kézenfogva.

(A tánc amit előadnak)


Egymásra néztek, majd miután a zene felcsendült, átadták magukat a ritmusnak. Peter sosem érezte magát annyira izgatottnak mégis a szorongás benne volt, viszont ahogy egyre jobban belemerült a táncolásba, minden gondja elillant.

A közönség tapsolt, voltak akik Peter nevét kiáltották és voltak akik csendben szurkoltak.

Megszólalt a kis csengő, ami jelezte hogy jön a finálé, és a lánynak távoznia kell.

Peter ideges volt, nem is csoda, hiszen azt a táncot és egyfajta paródiát még kisebb korában tanulta meg, és mindig arról ábrándozott hogy ezzel fog majd a sikerre törni. A sminkesek Peter kérésére úgy csinálták meg ahogy a srác kérte, végül a kiválasztott ruhát is ráadva, útnak eresztették.

A tánc dolog amit előadott

Érezte ahogy a víz folyik a testén, és egyre felszabadultabb volt a tánc közben, látta ahogy a közönség nevet s néhol tapsolnak, boldogan adta át magát a tánc örömeinek, végre egysze úgy igazán jól érezte magát.

[Bosszúállók]

A bosszúállók nagyban nézték a híreket mikor Thor elkapcsolt onnan, a banda felháborodott a tett láttán, majd veszekedni kezdtek, míg egy név hallatán felkapták a fejüket.

- Peter?! - szólalt fel a csipet-csapat meglepetten.

- Miért táncol?

- Miért van benne a TV-ben?

- Miért visel női harisnyát a fiú?!

Az utolsó kérdés feltevőjét a csapat furcsán méregette.

- Most mivan? Ha Peter ezt akarja csinálni, akkor hagyd csinálja - vont vállat Tony, majd a ledöbbent Thor markából kivette a készüléket és felhangosította a televíziót.

Spiderson and Irondad [OneShot - Kérések zárva]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin