*Bir oy atana bir öpücük bedava.
Yorum yapana sınırsız öpücük.*-
"Heyecanlı olmalısın."
Taehyung'un keyifli ve hafif egolu bir şekilde söylediği söze her zaman yaptığı gibi göz devirdi Lisa. Bir gün bu adam yüzünden gözünün çıkacağını düşünüyordu.
"Neden heyecanlı olayım?" dedi çatalına bir dilim salatalık batırıp yerken.
"En iyi fotoğrafçılardan biri ile çalışacağın için tabi ki."
Lisa kıkırdayıp çatalıyla Taehyung'u gösterdi.
"Sen misin en iyi fotoğrafçı?"Taehyung sandalyesine iyice yaslandı. Yüzünde o her zamanki ukala ifade vardı.
"Aldığım ödüller hakkında konuşmaya başlamamı istemezsin herhalde?" dedi ego kokan ses tonuyla.
Lisa bir kez daha göz devirdi ama Taehyung'un haklılık payı olduğunu biliyordu. Onun birçok ödül aldığından haberi vardı. Ayrıca birçok yardım kuruluşu adına gönüllü çekimler yaptığı için de halkın takdirini toplayan bir fotoğtafçıydı.
"İyi bir fotografçı olabilirsiniz Bay Ego ama ben de çok iyi bir modelim ve aslında heyecanlanması gereken kişi sen olmalısın."
Taehyung'un gülümsemesi genişledi ve meyve suyundan bir yudum alıp "Şaka mı yapıyorsun? Senin yanında heyecanlanmam için fotoğrafını çekmem gerekmiyor, Lalisa." dedi üstünden hiç gitmeyen keyfiyle.
Lisa, içtiği kahvesini eline alıp ayağa kalktı.
"Ben doydum. Sen yemeye devam at, Taehyung." dedi ve odasına ilerledi.
İçindeki kırpırtının ne anlama geleceğini biliyordu ama bilmek istemiyordu. Yıllardır kontrol altında tuttuğu duygularının şimdi gün yüzüne çıkmasına izin vermeyecekti.
Derin bir nefes aldı ve kahvesinden bir yudum aldı. Kahvesi de soğumuştu. Yüzünü buruşturarak geri bıraktı ve odasında durmanın bir anlamı olmadığı düşünerek odasından ayrıldı.
Lisa, Taehyung ile birlikte, onlar için kiralanan bir evde kalıyordu. Aslında bir otelde kalacağını biliyordu fakat sonra bir anda bu ev işi çıkmıştı. Bu işin altında Taehyung'un bir parmağı olduğunu düşünüyordu.
Evin bahçesine çıkıp salıncağa yerleşti ve hafifçe sallanmaya başladı. Güzel bir ortamdaydılar, evin manzarası ve bahçesi güzeldi.
"Bana da yer var mı orada?"
Taehyung, Lisa'nın önüne geçmiş, kollarını önünde bağlayarak ona bakıyordu.
Salıncak iki kişilikti ve Lisa'nın yanının boş olduğu da görülüyordu. Bu yüzden Lisa, terslemek yerine başını salladı ve Taehyung'un oturmasına izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want to be your love
FanfictionLalisa'yı sevmek nefes almak demekti. Taehyung ömrünün uzun olacağına inanıyordu. taelice | ff #1taelisa|160623 #2lalisa|160623