Taehyung, fotoğraf çekimi için makinesini ayarlarken modelinin yerini almasını bekliyordu. Modelinin o kusursuz bedenini ve güzel yüzünü görmeyi heyecanla bekliyordu. Kim bilir çekim kıyafetleri ona ne kadar yakışmıştı?
En sonunda Lisa, üzerinde pembe bir elbise ile kameranın karşısına geçtiğinde Taehyung birkaç saniye gözlerini kırpamadan ona baktı. Saçlarını yukarıdan bağlamışlardı ve elbisesine uygun bir gözlük takıyordu. O an Taehyung, Lisa'nın ince belini saran kemeri kıskandı.
"Bay Kim, Bayan Manoban hazır efendim. Eğer ayarlamalarınızı yaptıysanız çekime başlayabiliriz." diyen görevlinin sesini bile zar zor duymuştu.
Başını sallayarak "Başlayabiliriz." dedi.
Taehyung, bu fotoğraf çekiminin hayatında yaptığı en heyecan verici fotoğraf çekimi olduğunu söyleyebilirdi. Zira karşısındaki kadın ona tüm güzelliğiyle pozlar verirken elinin titrememesi biraz zordu.
"Başını biraz sağa eğer misin? Evet, böyle."
Birkaç direktif vererek yürüttüğü fotoğraf çekiminde iyi iş çıkarttığını düşünüyordu çünkü dün olduğu gibi Lisa'ya bakıp öylece kalmamıştı. İş üstündeyken daha ciddi bir duruş sergilediği için kendini tebrik etti.
"Biraz yakın çekimden ilerleyelim sonra sıradaki kıyafete geçebiliriz." dedi ve Lisa'ya yaklaştı.
Bunu yapmak çok zordu. Bu kadar yakınında durmak, Lisa'nın kokusunu duymak ve fotoğrafını çekmek...
Bu durumun Lisa için de bir farkı yoktu. Taehyung, kamerasıyla onu çekerken ona yakın duruyordu ve bu onun kalbini hızlandırıyordu.
Lisa kalbinin hızlanmasını istemiyordu. Düzenli bir şekilde atarken hızlanması sinir bozucuydu. Taehyung onu bu kadar etkilememeliydi.
Taehyung, son fotoğrafı çektikten sonra makineye bakıp gülümsedi ve Lisa o anı yakaladı. Çok güzel gülmüştü, hem de onun fotoğrafına. Şimdi Lisa da istemsizce gülüyordu.
Lisa mı daha güzeldi yoksa Taehyung'un aşkı mı?
"Sıradaki konsepte geçebiliriz!" dedi Taehyung ve görevliler Lisa'nın kıyafeti için onu çağırdılar. Oysa Lisa, Taehyung'a neden güldüğünü soracaktı.
Taehyung, çektiği fotoğraflara bakarken Lisa'nın nasıl böylesine güzel olduğunu anlamlandırmaya çalışıyordu. Her bir detayı çok güzeldi. Hele ki gülüşü... O güldüğünde sanki bahar geliyordu. En soğuk günlerinde bile gülüşüne bakarak ısınabilirdi Taehyung.
Aklına dün gece düştü Taehyung'un. Onu dans ederken gördüğünde nutkunun tutulduğunu zannetmişti. Direğin üstünde dönen o bedeni... Çok güzeldi işte. Güzelliği hangi kelimeyle tarif edilebilirdi bilmiyordu. Lisa güzel değildi, güzel olan her şey Lisa'ydı onun için.
"Bayan Manoban hazır."
Şimdi Lisa, üzerindeki yırtmaçlı beyaz saten bir elbise ve siyah dantelli ceketiyle daha da başını döndürmüştü Taehyung'un. Taehyung, Lisa'nın dantel eldiven giydiği ellerini tutmak istiyordu.
Yine de kendine hakim olabildi ve Lisa'nın dekor için konulmuş olan kanepeye oturmasını istedi.
Taehyung, dikkati dağılmaması için çok uğraşıyordu ve bu fotoğraflardan en az birini kendine saklamayı kafasına koymuştu.Sonunda bu çekimde kazasız belasız sona erdiğinde Taehyung derin bir nefes aldı. Bugün Lisa'nın güzelliği yüzünden çok yorulduğunu hissediyordu. Bu onun için biraz haksızlık olduğunu düşünüyordu çünkü Lisa'nın böyle bir derdi yoktu. Oysa Taehyung, hem fotoğraf çekmeye hem de kalp atışlarını kontrol etmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want to be your love
FanfictionLalisa'yı sevmek nefes almak demekti. Taehyung ömrünün uzun olacağına inanıyordu. taelice | ff #1taelisa|160623 #2lalisa|160623