- За съжаление не мога. - някой седна на леглото.
Обърнах се към фигурата зад мен. Доста се учудих.
- Какво правиш тук?
- Съжалявам за вчера!
- Ти не си виновен. Искаше да ме предупредиш.
- Просто той е идиот, а ти не го заслужаваш. - обърнах се с гръб към Том. След това седнах на леглото и му направих място да седне.
- Искаш ли малко да те разсея?
- Как?
- Ъм...ще играем на въпроси. Ще се опознаем повече.
- Добре.
- Аз съм първи. От кога пушиш?
- От както...след като нашите починаха. Но пуша по една - две цигари на седмица. Ти пушиш ли?
- Ами...да.
- Мхм.
- Как са починали родителите ти? - защо всички ги интересува.
- Ъм искаш ли да се разходим? - погледна ме учудено.
- Ъъ...добре. - той разбра, че избягвам темата.Разхождах ме се в парка до хотела. Времето беше мрачно и студено. Както и самата аз. Чувствах се победена, разбита, сломена. И отново беше зададен този въпрос.
- Какво е станало с родителите ти?
- Защо толкова настояваш да знаеш?
- Защото когато човек сподели нещо такова, му олеква. - това Том ли го каза!?
- Добре, ще ти кажа, ако и ти ми кажеш за вашите.
- Дадено.
- Отвлякоха ме преди около година. Когато разбрах къде се намирам бях при шефа на родителите ми. Те пътуваха много, но не знам какво са работели. Заведоха ме в една стая. Нашите бяха завързани. Той ги застреля пред мен. - вече не мога да се правя на силна. Разплаках се и седнах на една пейка. Той седна до мен и ме придърпа в прегръдките си.
- Съжалявам. Това те е променило нали?
- Нека сменим темата.
- Добре. Моите родители, починаха когато бях на 6, Джаред беше на няколко месеца. Първо майка ми почина. Беше убита. Преди година и половина почина баща ми. Беше болен. От тогава се грижа за Джер. Само двамата сме.
- Съжалявам за вашите.
- Хей, не плачи. - той избърса сълзите ми. Погледнах го в очите. Бяхме толкова близо. Чак сега забелязах тези пъстри очи. Бяха красиви.
ESTÁS LEYENDO
Love, gun and other drugs
Novela JuvenilКак един миг променя всичко, как един човек може да обърне живота ти на триста и шейсет градуса и когато всичко зависи от теб, ще поемеш ли риска да се пребориш с миналото и да преодолееш препятствията в бъдещето? Истинския живот не винаги завършва...