Качих се в стаята и видях Дея. Тя спеше в малкото си легалце.
- Принцесо! Обичам те, повече от всичко! - леко я целунах, колкото да не я събудя. - Тати, май не приема мама болна. - една сълза падна на одеалцето й. - Но, мама ще е силна заради теб. За да мога да те гледам как растеш и дивееш. - лека усмивка се появи на лицето ми.
- Оо, скъпа ще я гледаш и ще й се радваш! Няма да те пусна! - обърнах се и видях,че Кейдън е в стаята.
- Но..
- Никакво но, аз те обичам! Съжалявам за преди малко, не исках да прозвучи така, просто никога няма да мога да приема това, че...дори не можа да го кажа. - наведе се и ме целуна. С тази целувка разбрах, че той е готов на всичко за мен, както и аз за него. Обичам го прекалено много!
- Сега ми разкажи всичко и обещавам да не се ядосвам! - знаеше, че ще го накарам да обещае, все пак той вече веднъж ми се ядоса.Разказах на Кейдън всичко, до най - малката подробност. Чувството за безсилие отново ме обзе. Вече не плачех, може би защото вече нямам толкова сълзи, нямам вече какво да изплача, за това просто гледах в една точка и преповтарях моментите от последната седмица.
- И ще звъннеш ли на брат ти и сестра ти?
- Ами все още не знам. Не съм говорила с тях отдавна. Те дори не знаят, че съм женена и имам дете.
- Мисля, че ще се зарадват, все пак си тяхна сестра.
- Да, предполагам. Но, аз съм още на 18! - не мисля, че ме разберат.
- Кари, спокойно, дишай дълбоко! - поех си дълбоко въздух и издишах. - Те също са твое семейство.
- Добре, ще им звънна.
- Добре, хайде да хапнем нещо. - оо, да аз хвърлих саднвича му на земята.
Отново слезнахме в кухнята, отворих хладилника, за да направя нещо за ядене.
- Кари аз ще сготвя! - целуна ме нежно по главата.
- Добре.
Седнах на един стол до барплота и го гледах как готви, беше и без тениска, защото му било топло. По средата на ноември и му е топло! А аз както винаги умирам от студ. Но все пак се наслаждавах на гледката, защото така беше многоо секси. Изваяния му гръб и начина по който правеше всичко, сякаш готви всеки ден и движенията които правеше, се едно е по-лек от въздуха и всичко става толкова изящно.
- Знам, че пак си се замечтала за мен! - ама дори не ме погледнал!?
-Ти да не владееш телепатия или нещо, за което не знам? - погледнах го под вежда.
- Пак този поглед! - още беше с гръб към мен.
- Започваш да ме плашиш.
- Ууу, някой май го е страх. - обърна се към мен и държеше нож в ръката си.
- Мир! - направих кръст с пръстите си и насочих ръцете си към него.
- Сега ще видиш един мир! - той остави ножа и започна да ме гъделичка.
- Кейдън не спри! - успях да отскубна от хватката му и започнах да тичам.
- Не можеш да избягаш от мен. - продължих да тичам и след това се скрих зад една врата.
- Където и да си ще те намеря! - той започна да пее.
- Ужасен певец си! - спънах го, но той ме хвана за ръката и паднах заедно с него.
-Аз победих! - лежах върху него на студения под и вече не ми беше толкова студено.
- Не мисля така!
Обърна ме и сега той беше над мен.
- Ей не е... - не успях да довърша и той се наведе и ме целуна. Но в последния момент си извъртях главата и той ме целуна по бузата.
- Аа искам си целувката!- направи тъжна физиономия.
- А аз съм гладна! - двамата станахме от земята и се върнахме в кухнята.
- Заповядай, Бон Апети! - мм спагети.
- Любимото ми!
- Знам! - започнах да ям прекрасните спагети на Кейдън. Изведнъж усетих гаден вкус в устата. Щях да повърна. Бързо станах и се насочих към тоалетната на първия етаж.
Застанах над тоалетната чиния и повърнах.
- Кари какво стана? - Кейдън застана до вратата.
- Ами нищо повърнах. - обърнах се към него и видях изплашения му поглед.
- Кари, устата ти! Цялата е в кръв! - погледнах се в огледалото. Бях повърнала кръв.
Измих се и чух се на вратата се звъни. Знаех, че Кейдън ще се притесни и за това реших аз да отворя.
- Секунда! - не спираше да звъни. В мига в който отворих вратата веднага съжалих. Какво прави той тук!?
KAMU SEDANG MEMBACA
Love, gun and other drugs
Fiksi RemajaКак един миг променя всичко, как един човек може да обърне живота ти на триста и шейсет градуса и когато всичко зависи от теб, ще поемеш ли риска да се пребориш с миналото и да преодолееш препятствията в бъдещето? Истинския живот не винаги завършва...