"Keşke hiç tanışmasaydık o zaman!"
Bir cümle. Anlık sinirle söylenen bir cümlenin nelere sebep olacağını bilemezdiniz. Bu cümle belki gerçek hislerinizi yansıtan bir kelimedir belki de sadece sırf karşınızdaki üzmek için söylenen acımasız kelimelerin bir araya gelişidir.
İnsan bazen kendisinin bile ne hissettigini, gerçek hislerini ne oldugunu bilmeyebilir. 'ben gerçekten de böyle mi düşünüyorum?' önce inkar eder, sonra durur ve düşünür, kendisine yine aynı soruyu sorar.
Genç adam sevgilisine söylediği bu sözleri kendisi de beklemiyordu. Yaklaşık 20 dakikadır süren kavga, bir cümlesiyle sessizliğe bürünmüştü. Karşısında 'hiç tanışmak istemediği' sevgilisi dolu gözleriyle ve dağınık sarı saçlarıyla kendisine şaşkınca bakıyordu. Dakikalardır süren kavganın sonucu olarak yüzü kızarmış bir şekilde derin nefesler alıp veriyordu.
Ardından tek bir kelime etmeden askılıktan montunu alıp 'evlerini' terk etmişti.
Geriye sadece öfkeyle söylenen sözler ve pişman bir aşık kalmıştı.
--
Günün geri kalanında pek bir şey olmamıştı. Kavga ederken zaten ayık olmayan kafası iyice bulanmıştı. Kaç şişe içki bitirdiğini bilmiyordu. İnternetten sipariş ettiği tüm şişeleri bitirmeye yemin etmişti sanki. Sanki kendine eziyet etmenin tek yolu buymuş gibi...
Hava kararalı bayağı olmuştu. Saatin kaç olduğu hakkında bir fikri yoktu. Karanlık odada bulanık gözlerle görmesi pek mümkün de değildi zaten.
Uyumak istemiyordu. Sanki uyursa daha kötü şeyler olacakmış gibi hissediyordu. Kendine güldü biraz, saçma sarhoş hisleri işte.
Fakat bu savaş çok uzun sürmemişti. Bilinci bulanıklaşmadan önce sevgilisi Yeonjun hakkında düşünüyordu. O ana, o kavgaya geri dönüp o saçma sözleri söylemek yerine ona sarılsaydı her şey daha farklı olmaz mıydı? Bilmiyordu. Sözlerinde ciddi olup olmadığından bile emin değilken bunu düşünmesi tuhaf olmaz mıydı? Belki o zaman burada değil de onun peşinden gitmiş olurdu.
Bu soruya ancak onunla yeniden tanışırsa yanıt bulabilirdi.
Ve en sonunda bilinci bulanıklaştı ve derin bir uykuya daldı.
Ciddiyim,bu uyku Beomgyu için biraz fazla derin bir uyku olacaktı.
-