twelve

1.3K 56 8
                                    

Şu an ne mi yapıyorum sabahın 8 inde karargahta odamı düzenliyorum...

Demirle sevgili olalı 4 gün olmuştu ama şu an görevde olduğu için görüşememiştik o günden sonra hiç bana göreve gittiğini bildiren bir mesaj gönderim tomy i alaz'a verip gitmişti.

Alazlar balayını bir ay sonrasına ayarladıkları için şu an burdalardı.
Betülede sana enişte yaptım diyip odama kaçmıştım o gün ondan sonra da sabah mesajla detayı anlatmıştım iki gün klinikle uğraşıp en sonunda malzemelerin geldiğini bildiren bir mail aldığımda karargaha geçmiştim iki gündür burayı düzenliyordum.

Veee sonuncusunuda yerleştirdiğine göre bitmiştir.

Tıklattılar kapı ile hemen oraya döndüm.

Sidelya elinde bir kutu ile odama girdi ve sedyenin üzerine bıraktı.

"Bir sorunmu var?" Dedim yanına yaklaşırken.

"Bu köpek yeni doğurmuşta pireli pis pis gezmesinler aşı yap diye getirdim sonuçta bunun için buradasın al pire torbalarını" diyip arkasını dönücekken.

"Evet görevim bu ama ilk senin pirelerinden mi kurtulsak geç sedyeye hemen aşılarını yapalım senin" dedim.

"Ne saçmalıyorsun sen! benimle doğru konuş karşında çocuk yok gidip babama söyliyimde seni gör gününü"
Dedi cırlayarak.

"Bence heyette çocuk var böyle 30 una merdiven dayamış bir çocuk hemde. Bana bak baban ne benim komutanım ne de ben onun askeriyim şu an seni hayvana hakaretten ve zulmünden mesleğinden uzaklaştırmanı sağlayabilirim ama içimde azıcık bakteri sevgisi var onu da yok etmeden defol git ve bi daha benimle uğraşma ben seninle uğraşırsam çok kötü olur uyarmadı deme!" dedim. Arkasını dönerek kapıyı çekip çıktı.

Salağa bak ya bu hayvanlar senden temiz. manikürcü vereceğin paraya git bağış yap bi mama al sokak hayvanlarını besle beyin yoksunu terliksiz hayvan amip.

O salağı boşverip kutudaki yavrucuklarıma baktım. Hemen kutudan çıkartıp sağlık kontrolü yaptım bir kaç gerekli aşısını da yapıp belediyeye orta boy bir yuva göndermelerini temin ettim.
Bir kaç saate gelirdi sanırım.

Bu yavrular yuvaları gelene kadar burda kalacaklar diğer hayvanlar ise yarın kontrolden geçecek bu gün bi vaka gelmez ise bomboş oturarak geçeceği kesindi.

Can sıkıntısından İnstagram da dolanırken gizli olan priw hesabıma boş boş reels izleyip atıyordum .
Hesabımda sadece yakın arkadaşlarım vardı ve çoğu kişi bilmiyordu.
Bunu diyo ama takipçi sayısı 169
Napim arkadaşım çok aaa ben aktif bir kişiliğe sahibim herkesle eğlenebilerim hıh

...

Yaklaşık iki saattir burda oturuyorum bu sürede abim annem babam bahar Kastamonu'daki arkadaşım Esra ile konuştum en uzunu Esra'dı

Çünkü ayda bir konuşup her boku sıkılmadan konuşuyorduk her sırrımızıda biliyorduk yılda bir kere görüşmekte aşırı yakın arkadaştık.

Şimdi odanın içinde ot gibi yaşamaya bırakıp dışarı çıkmak için kabanımı giyiyorum. Abi hava aşırı soğuk güzel götüm donuyor yemin ederim ne bu soğuk Ya.

Bahçede bu soğuğa rağmen yedikleri boklar  yüzünden izmarit toplayan çaylaklara baktım sanırım erkek olsaydım ve askere gitseydim her gün izmarit toplardım...
Kesin...

"Neye bakıyorsun öyle dalgın dalgın çok özendiysen Sanada toplattırayım çaylaklarda dinlenmiş olur." Dedi yanıma kendini bırakan Demiraskim.

"Kıymazsın sen bana" dedim anında sarılarak.

"Aynen öyle Canımın içi" diyip saçlarımı koklayarak öptü.

Şaka maka özletti kendini kerata.
Aynn Demir'de beş yaşında zaten...
Elimde büyüdü şaka maka jojuk
Tanışalı bir ay anca oldu ne dion yapram
Anlayamazsııııınnnnnnn...
Kaçamazzzsıııııınnnnnn...
Dertten kederden kurtulamazsın...
Bnde devamı yok
Bnde unuttum
Çok uzadı senle hiç bu kadar uzun konuşmamıştık sanırım siegit
Ok by bende seni sevmiom.

"Yaran filan varmı aşılık bir durum var ise kuduz aşısı yapabilirim" dedim alttan yüzüne bakarak.

"Dikkat ette senide ısırmıyım" dedi o da bana uyarak. Hemen kendimi geri çekmeye çalıştım ama Demir beni daha da sıkı sararak yanağıma dişlerini geçirdi.

"Yağğ... bırak... bak acıyorrr...iz kalıcak...ya yanağım dişlerinde kalıcak bırak beniiii" diye bağırarak kendimi geri çektim o da kendini geri çekerek tebessüm ederek beni izlemeye başladı.

"İz bırakmadım ama bi dahakine kapatamıcağın izler bırakırım başka yerlere" dedi kuşağına fısıldayarak.

"Sen ne terbiyesiz bir adam oldun çcık cık cık" dedim gözlerimi kısarak.

"Karı her şeyi fesat anlayan sensin ben napim gel öpimde yanağının acısı geçsin" dedi bana yanaşarak.
Hemen yanağımı uzattım.

Pislik minik bir öpücük kondurup yine ısırdı ben hemen omzuna vururken o da gülerek geri çekildi.

" ya bırak beni git habire ısırıp duruyorsun ne ka güzel demiş çakaliko abijim kime güvencez ağa herkes hain" diyerek odama doğru kaçtım.

Arkamdan gür bir kahkaha attı.
Namissiz pehte güzel güleyyo gülüşünü yediğim...

660 kelimeeeeeeeee

Canolar ben bir hafta tatil yaptım gittiğim yerlerde telefoniçem çekmedi için bölüm yazsamda atamadım bu gün döndüm ve bu sefer kaldığım yerden daha hızlı bir şekilde devam .

Bölüm hakkında yorumlarınızı alayım canolar

Öptüm siziiiii🤍

YÜZBAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin