Twenty-two

726 43 5
                                    

İyi okumalar💅🏻

...

Kahve kupamı alıp yatak odama geçtim ve yorganın altına girip kulaklıklarımı telefonuma bağlayıp
'Emir can iğrek- kor' açıp dinlemeye başladım.

'Sanada aşk olsun vaz geçmişsin benden'

Hattımı çıkartmış ve kimsenin bilmediği Betül'e bile laf arasında söylediğim dağ evimdeydim.
Kınada o mesajı gördükten sonra direkt kimseye bir şey demeden arabama binip son gaz buraya gelmiştim.

Issız sessiz sakin bir dağın başında bir evdi burası her şeyini kendim yapmıştım.
Staj paralarımı buraya yatırıyordum.

24.09.2022 asla unutamıcağım tarih.

Tüm sevdiklerim tarafından aldatıldığın o gün 24.09.2022...

Hiç bir şey düşünmeyip kendimi şarkıya bıraktım...

Yangın düşmüş kor, kor
Yanmış gönlüm yer, yer
Duydum sağdan, soldan
Vazgeçmişsin benden

...


İnsan sahipsiz kalır ya
(Anlar o zaman)
(Hep sendin, hep özeldin)
Nefes almak zor

...Üstüm başım, altüst olmuşum
Bana verilen candan hesap sormuşum
Bir varmışım bir yokmuşum
Acı çekerek ölmek için doğmuşum

...Ömrümün en güzel yıllarında
Bi' deli kara sevdaya tutulmuşum
Haberin yok mu, zalim?
Ben, sen diye kalbimi mahvedip durmuşum

Saat sabah 4 dü ve ben şu an hıçkıra hıçkıra ağlayarak şarkı dinlemeye devam ediyordum...

Bilmem kaçıncı kahve bardağımı da bitirmiştim...

...

Gözlerimi yoğun baş ağrısı ile açtım...

Saate baktığımda akşam 7 olduğunu gördüm gerçekten bu kadar uyumuşmuydum?

Ağrı kesici içip telefonumu elime alıp hattımı taktım.
Ve gelen aramalar ve mesajlar telefonumu dondurmuştu

Telefon kendine gelince ilk kim aramış diye bildirim panelinden baktım

Demirim kişisinden 146 cevapsız arama.

Babammm🤍 kişisinden 56 cevapsız arama.

Emir gereksizi kişisinden 97 cevapsız arama.

Baş belam 🖤 kişisinden 187 cevapsız arama..

Betom kişisinden 2 cevapsız arama

Meleğim💕 kişisinden 35 cevapsız arama..

Vay be
Beni arayan insanlarda oluyormuş tabi bunun için kaybolmam gerekiyordu Ya...

Dışardan gelen polis sirenleri ile direkt kapının yanındaki cama koştum.

'Abi sakın hayır ya yapma sakın dedim offfff' diye sızlanırken çoktan herkes arabadan inmişti
Abim ve o en önden kapıya gelmişlerdi.

Hiç tınlamadan yatağıma geri döndüm.
Beni bi bu yatak bi de pakizem anlıyordu.

Kapının kırılma sesi geldiğinde götümü kapıya dönüp instadan reels izlemeye başladım.

"Ege nerdesin abicim. Hadi ses ver güzelim."
Diye bana seslenen abimi bir yerlerime takmadım.

Sinek vızıltısı çıkaran şahısında duymadım tek odağım reels videolarıydı.

Farkettimde uzun zamandır story atmıyordum hee.

"KIZIM SEN SALAK MISIN BURDA TELEFONLA OYNUYOR YA CEVAP VERMEYE BİLE TENEZZÜL ETMİYOR HANFENDİ BİZ BURDA MERAKTAN ÖLELİM SEN BURDA YAT TELEFONLA OYNA OH NE GÜZEL"
diye bağıran sivrisineği duymamazlıktan gelip yatakta gerindim.

O sırada abim girmişti odaya
"Ohh şükürler olsun yarabbim" diyip bana sarılmıştı seviyom bu şapşiği ha.

"İyimisin güzelim bir şeyin yok dimi?"

"Yok ta niye telaş yaptınız bu kadar?"

"Sence?" Diye soran orangutana benzeyen yaratığa bakmadan hala bana sarılı olup saçlarımı öpen abime baktım.

"Kınadan kimseye haber vermeden gitmişsin hemde en yakın arkadaşının benden bile çok sevdiğin arkadaşının kınasından sencede merak etmemiz doğru değilmi?"
Dedi abim.

"Ne biliyim o an kimse için değerli değildim gibiydi.
Hem en yakın arkadaşım beni en yakını olarak görmüyormuşki neden daha fazla kalabalık edeyim orayı zaten kalıcak yer bulmam gerekiyordu malum Betül arkadaşları geliceği için beni evden kovduğu için bana evde yer yokmuş ta bende kafa dinlemeye buraya geldim. Ha bir de aynı gün içinde aldatıldığımı öğrendim de "
Dedim normal bir şey diyormuş gibi.

"Nasıl ya kim aldatıyormuş seni ben mi?"

"Bilemem artık"

"Nerden çıktı ya o yok öyle bir şe- ulan ULAN siktiğimin ikizleri azınıza sıçıcam oğlum sizin" diyerek duvara tekme attı.

"Yavaş lan ben bu eve ne kadar para yatırdım be kadar uğraşarak yaptım babanın malı değil o duvar" diye çıkıştım hemen evime vuruyor Ya.

"Sevgilim " dedi beni kollarının arasına alarak."yemin ederim yok öyle bir şey o mesajı atan bizim salak ikizlermiş adarın numarasını Ahmet usta diye değiştirip öyle mesaj atmışlar sözde beni kekliceklerdi eğer telefonu açıp baksaydın anlardın zaten yavrum ben seni neden aldatırım mal mıyım ben senin gibi birini bulmuşum bırakayım? Ha gülüm yok öyle bir şey" dedi yüzümün her yerini öperek.

"Bana söz ver" dedim sakince.

"Ne sözü?"

" o ikizlerin azına beraber sıçıcaz"

632 kelimeeeeeeeeeee

nasılsınız?

Nasıldı?

OY VE YORUMLARI UNUTMAYIN 🤍

Diğer bölümde görüşürüz 💗

YÜZBAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin