İyi okumalar💕
...
3 ay sonra...
Eşofmanlarımla yanıma; betülü, Cansu'yu (klinikteki yardımcı stajer) , kuzenim Selda ve veysel ile akşam 11 de kalkıp meyhaneye getirmiştim.
Bir aydır yastayım neden mi?
Demir bey bir anda bizi silip atmıştı sebebi ise başkasını seviyormuş.
Bakın Allah'ın işine benden sıkılmış be başkasını seviyormuş SIKILMIŞ VE BAŞKASINI SEVİYORMUŞ!bende en sonunda güçlü durmayı bırakıp kendi içimdeki yası bitirmek için dışa vurup bu gün son vercektim her şeyi.
En köşedeki masaya yerleşmiş rakılarımızı yudumluyorduk.
"Bu gece son bir daha bu halde görmicem seni tamammı?" Dedi Selda.
"Tamam bu gün her şeyi akıtıyorum ve hayatıma mükemmel bir şekilde devam ediyorum."
"Oh be egoş ne o öyle ağlamalar mağlamalar içim şişti"
Dedi aşko kuşko veyselişko."Tamam tamam " ancak böyle rakı yudumlayarak değil de şarkı söyleyerek akıtabilirim zehrimi.
"Kardeş!" Diye bağırdım çapraz masaya servis yapan ortalama yirmili yaşlardaki çocuğa.
"Efendim abla"
"Dükkanda çok kişi yok şarkı söylesem olurmu bu gecelik tolorans gösterirmisin be"
"Benlik sorun yok"
"Eyvallah!"
Dedim ve kulaklıklarımı taktım bu gece hadise ablamızın izinden devam aynı kader sayılır sonucunda..
Kendimi ritme verip gözlerimi kapattım ve şarkıya girdim."Yok böyle bir acı varsa verin ilacı susayım (susayım)
İçime içime dökülen gözyaşımı kurutayım, kurutayım
Çok canım acısa da giriliyor yeni yola hazırım (hazırım)
Geliyor gelmekte olan sanırım sona yakınım, yakınım"Gözlerimi açınca onun gözleri ile göz göze geldim. Hiç bozuntuya vermeden devam ettim şarkıma. Bir ay sonra ilk defa görmüştüm onu benden halliceydi herhalde sevdiği kadınla bozuştular benden gayet profesyonel ayrıldı çünkü...
"Hay hay, hadi ayıralım yolları bay bay
Nasıl unuturuz o günleri say say
Şimdi tamam ama sonrasında hep vay, hep vay"Çok yazık ettin bize...
"İkimizde bir aşkla tutuştuk
O zamanlar özeldi
Ne değişti de her şeyi sustuk
Konuşulsa yeterdiBu hikayeyi en başa sarsak
Sonumuz değişir mi?
İyi geldi mi bize bunu yapmak
Nasıl böyle güzel mi?"...
Kaldığım yerden tam gaz devam ettim playlistte hangi hadise şarkısı çalarsa devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZBAŞI
RomanceDoğu görevini Mardin'de yapma hayali ile yanıp Tutuşan ve sonunda başaran bir veteriner kadın... & Ağa olmayı istemeyip asker olma hayalini gerçekleştiren yüzbaşı... ... İlk hikayemle karşınızdayım