Twenty

831 40 6
                                    

İYİ OKUMALAAAARRRRR💖

Oy ve yorumlarınızı unutmayııınnn💞

.....

@demirkarahan_ adlı kullanıcı yeni bir gönderi paylaştı;

@demirkarahan_ adlı kullanıcı yeni bir gönderi paylaştı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@Demirkarahan_: aynen sevgilim uykun yoktu...

@biregesahiliii ; bi kere sen zorladın hıh.
@demirkarahan_ : aynen öyle oldu sevgilim ben zorladım...

@aralkrhn_ ; gelin olmuş lan düğünüde bu gece.
@adarkrhn; kefeni muaşeret gidiyorum ecele..
@asyakarahn_; annee yardım et benliğime...
@karahanemir__; onun yüzünden ağlıyom anne...
@demirkarahan_; yeter lan kesin!

@hanzade.karahn; yavrularım🤍

(Bu gönderi yorumlara kısıtlanmıştır)

(~🤍~)

Yeter lan ağlayıp durma içim çıktı
Senin için demesi kolay bi kere benim burda çocuğum yuvadan uçuyor sen bana ne diyorsun!
Annesi bu kadar ağlamamıştır.
Pis karı ne ağlıcak masraf azaldı diye sevinir
Tamamm tamam ağlama yeter kızıda üzüyon
Ama gidiyorrr
Salak iki gün sonra elti olcaksınız neyin tribi bu?
Doğru lan ay dur

Yarın Betül'ün kınası var ve ben kınada ağlamamak için şimdi ağlayıp içimi boşaltıyorum çünkü neden olmasın?

Çok güzel bir kır bahçesi tutmuştuk Betül'le. Kına orda okumakta üç gün sonra da düğün yapacaktık aslında Betül nikah istedi ama canım kaynanamla ben karşı çıktık ve dillere destan bir düğün konsepti hazırladık..
Kendine bu kadar uğraşmazsın
Kız iki gün sonra ben evdelncem karşılıklı bu işler
Hee ondan canım hamile kalsında o zamana gör bakalım ne yapıyor kimse o yorulmasın der sen bok gibi kalırsın ortada
Betül bana bunu yapmaz hem biz aynı şunda hamile kalcaz.
Aynen yaprak aynen!!

"Betüüüüüüllllllllllll"

"Ne vaaarrrrr?"

"Gelsene bi"

"Noldu kız" dedi yanıma gelirken.

"Betül sen benim düğünümde hamile kalıp benim yanımda olmıcakmısın" dedim gözümdeki yaşlarla.

"Mal ben çocuk mu seviyorum salak sen yap ben sevem ayrıca sen hamile kal ben ondan sonra denerim o işleri aynı anda olmazsa bir bok yapamam ben tek başıma sende anca sevmeye gelirsin zaten"

"Doğru benim çocuğummu sen doğurdun sen bak AA"

"Ne şerefsiz bir insansın sen Ya"

"Olur öyle şeyler takma kafana"

"Neyse ben bakımımı yapim senin gibi paçoz olamam" dedim odamdaki banyoya giderek.

...

"Elveniyormuşsun bu gün öyle diyorlaaarrrrrr. Özlemiyormuşsunnn benii öyle diyorlaaaarrrrrr"

" Ya yeter sus yemin ederim siktin başımı aq bi sus Ya bi sus motorun soğusun bir haftadır siktin beynimi Ya!"
Diye bağırdıktan sonra oturup ağlayan Betül ile neye uğradığımı şaştım!

"Bir dakika anlayamazsın burda balık Burcu olan benim bi kerem"

"Ya çıldırcam gerçekten çıldırcam siktir git odamdan git sen hazırlan kına için siktir git ne görmek istiyorum seni ne duymak hiç bir halta yaramıyorsun sadece her şeyle dalga geçiyorsun iğrenç sesin ile şarkı söylüyorsun gerçekten bıktım gerçekten çekilmiyorsun Demir bile yakında senden ayrılır!"

Acıttı.. onun için elimden geldiğince bir şeyler ile uğraşmaya çalışırken bu söyledikleri ufakta olsa acıttı...

"Tamam ben seni yanlız bırakayım..." dedim sessizce ve odadan çıktım.

Sanırım abartmıştım. Çok zorlamıştım onu haklı o da sonuçta stresli..
Bir şey dicem Demir de benden bıkmaz dimi?
Yok bıkmaz yani herhalde...
Anladım...

Odama geçip makyajımı yaptım.
Küçüklükten beri makyaja aşırı ilgim olduğu için ufak tefek eğitim almıştım ve kuaföre ihtiyacım yoktu.
Saçlarımı maşa yapıp arkadan iki tutamını birleştircektim çünkü elbiseme anca basit bir saç modeli gider ki ben yaptırmamda çabucak bozarım o saçı bu yüzden en iyisi de buydu.

Makyajımla saçımı yaklaşık 2 saat içinde bitirmiştim. Ve şimdi de giyinecektim.

Bu süre içinde odamdan hiç çıkmamıştım gerçi Betül gitmişti zaten kuaför için o orda hazırlanacaktı. Bana haber bile vermediğine göre sanırım ihtiyacı yoktu bana..

Elbisemi giydikten sonra ince topuklu tek bant bilekten bağlamalı ayakkabılarımı giydim.
(Medya; Ege'nin elbisesi)

505🖤' arıyorr...

+efendim sevgilim.

-nasılsın napıyorsun bebeğim.

+hazırlandım son kez kendime bakıp kına yerine geçecem sen napıyorsun?

-iyiyim bende istersen almaya geliyim seni?

+yok kendim gelicem sevgilim bir saate ordayım hadi görüşürüz.

-Ege?

+efendim?

-iyisin dimi? Abim dedi betülünde morali bozukmuş .

+şey sıkmışım da biraz onu o yüzdendir kendi haline bıraktım bende.
Sıkılmasın daha fazla diye.

-nerden çıktı o şimdi?

+ boşver sonra anlatırım hadi öptüm orda görüşürüz.

-öptüm dudaklarından.

604 kelimeeeeeeeee

İlerde görmek istediğiniz şeyler varmı?

Oy ve yorumunuzu attınızmı?

İyi günler aşko kuşkolarım💅🏻

✨🤍✨

YÜZBAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin