Twenty-three

763 37 9
                                    

İyi okumalar

...

Şu an Demir'in evinde oturuyorduk.
Demir beni kollarının arasına almışken bende sırtımı göğsüne yaslamış bir şekilde oturuyordum karşı koltukta da taze çiftimiz
Oturuyordu..

Şu an tek merak ettiğim şey Betül'ün yapacağı açıklama.
Bahanesi ne olucak çok merak ediyorum ama kolay kolay affetmem...

"Ya konuşun yada siktir olup gidin sizi bekleyemeyiz" dedim telefonuma bakarken.

"Karışım hadi" dedi emir karısının konuşmasını sağlayarak ama saki hafif bir sinirli gibiydi emir.

"Ben gerçekten özür dilerim. Ege gerçekten sana öyle davranmak istemedim ama tehdit edildim." Dedi ve ağlamaya başladı.

Ne diye tehdit edildiğini anlamak için dik oturdum ve yüzüne bakmaya başladım.

"Şeyy" dedi elleri ile oynayarak.
"Ben ha-hamileyim"

Ne demişti o?
Hamileyim dedi?
İçinde böcek olan hamilelikmi ?
Spermle olan hamilelik knks

"Ne demek hamileyim"

"Bak valla kızma bende yeni öğrendim kına zamanı sana kötü davranmamın bir sebebi de oydu.. hemde Şebnem te-tehdit etti beni.. eğer seninle bağımı kesmezsem hem bebeğimi hem seni öldürceğini söyledi."

"GERİZEKALI SALAK İNSAN GELİR SÖYLER BÖYLE BÖYLE OLDU YARDIM ET BANA DİYE SİKİMSONİK BİT TEHDİTTEN DOLAYI MI BEN HARAB OLDUM HEH SÖYLE BANA BEN NEDEN YILLARDIR HAYALİNŞ KURDUĞUM GÜNDE BU HALE GELDİM? CEVAP VER BANA CEVAP VER!"

En sonunda çıldırmıştım.
En yakın arkadaşım hamile.
Tehdit edildi.
Bana hiç bir şey söylemedi.
Yıllardır hayalini kurduğum günü bana zehir etti.

Canımdan çok sevdiğim insan bana dünyayı zehir etti.
Her hayalimde yanımda olan insan tüm hayallerimi yıktı..

Yazardan (yani ben ehehehhe) :

Ege'nin sinir krizi geçirip bayılmasının üstünden bir saat geçmişti..
Emir ise betülü sakinleştirmeye çalışıyordu hala.

Sadece iki yakın arkadaş olarak bu olay dışardan bakılsa evet Ege aşırı abarttı ama...

Ege betülü kendinden çok sevip kendinden çok düşünen bir insandı.
Hatta bazen demir Ege'nin betülü kendinden bile çok sevdiğini düşünüyordu.

Betül eğer önüne sunulunanları gözleri ike görmemiş olsa sözlü tehdide uğrasa hiç takmazdı ama.
Daha kendisinin bile öğreneli 2 saat olmuşken tehdide uğramıştı şebnem olan kaltağın Ege'nin arabasına yerleştirdiği bombayı canlı canlı görmese gerçekten umrunda olmazdı ama görmüştü onu canlı canlı.

Kendisi canı pahasına betülü korur sever ve mutlu ederdi ama Betül'ün bunları ona anlatmaması kına günü yaşanılanlar aşırı ağrına gitmişti Ege'nin.

Ege içinde Betül içinde birbirleri bambaşkaydı...

348 kelimeeeeeeeee

Uzun değildi hatta kısaydı baya ama elimden bu geldi şu anlık.

Arkadaşlar ilk önce iki tarafı da anlayalım ve taraf tutmayalım.

Ege için Betül herşey ve bu yüzden ağır tepki gösteriyor sizde hayatınızı geçirdiğiniz her şeyinizi bilen tek aileniz oymuş gibi olan bir insan bir kız kardeşiniz olsa öyle hissederdiniz bence..
Betül'e gelirsek te canınızın canı yanmaması için onu kaybetmeyi göze alabilir yaşasın arkadaşı mutlu olsun diye yapmıştı bunları sonuçta...

Karışık bir olay döngüsü oldu ben bile karıştırdım ama diğer bölümlerde her şey yolunda olucak muah öptüm hepinizi...

Oy ve yorumları unutmayınnnn🤍

İyi geceler...

YÜZBAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin